Is dat nou eigenlijk moeilijk? Bij m'n moeder moet het ook nog en best een behoorlijk stuk. Zogenaamde bamboe die niet zou lopen, die nu overal onder het terras wortels heeft.. niet zo handig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hulp nodig? Heb al vaker een tuin betegeld
Ik denk dat het lastigste is om het waterpas te leggen allemaal, het lijkt mij eigenlijk helemaal niet moeilijk maarja ik heb het ook nog nooit gedaan. Iets met stuurlui en walquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:42 schreef kahlie het volgende:
[..]
Is dat nou eigenlijk moeilijk? Bij m'n moeder moet het ook nog en best een behoorlijk stuk. Zogenaamde bamboe die niet zou lopen, die nu overal onder het terras wortels heeft.. niet zo handig.
Schilderen, behangen, tuin betegelen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon met zo'n onkruidmesje erlangs en alles eruit halen. Zo gepiept in principe.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:54 schreef kahlie het volgende:
[..]
Sorry, te druk...
[..]
Azijn strooien. Lekker alles droog, bruin en dood laten gaan. Daarna met zo'n onkruid ding alles tussen de tegels weghakken. Geen wortels meer, geen onkruid meer, geen probleem meer.
Dit heb ik vorig jaar gedaan. Nu moet ik af en toe wat grassprietjes wegplukken maar daar blijft het bij. Zevenblad is wat anders... daar heb ik nog oorlog mee. Die staat *in* de tuin, dus daar kan geen azijn bij komen.
Ja, ik vroeg het me ook gewoon af. Laatst voor het eerst gevoegd, dat viel ook best wel mee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:45 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik denk dat het lastigste is om het waterpas te leggen allemaal, het lijkt mij eigenlijk helemaal niet moeilijk maarja ik heb het ook nog nooit gedaan. Iets met stuurlui en wal
Kom maar eens in het echt kijken, dan piep je wel andersquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:38 schreef Ehhe het volgende:
Goeiemorgen
JK, ziet er al echt goed uit heur. Kan je geen round-up voor het onkruid tussen de tegels doen? Of wat kahlie zegt, met azijn..
Merlijn, dat is wel echt leuk zegHoe oud is je dochter eigenlijk? Heeft ze het wel naar haar zin daar?
No shit? Heb je zulke spierballen dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Moeilijk op zich niet, alleen wat Ehhe zegt..quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:42 schreef kahlie het volgende:
[..]
Is dat nou eigenlijk moeilijk? Bij m'n moeder moet het ook nog en best een behoorlijk stuk. Zogenaamde bamboe die niet zou lopen, die nu overal onder het terras wortels heeft.. niet zo handig.
Dat dus... Zoals je ziet heb ik een flinke achtertuin, en moet eea wel weer een beetje aansluiten op het pad dat achter de tuinen langs loopt. Ik moet eigenlijk ergens eens zo'n laserwaterpas zien te regelen...quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:45 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik denk dat het lastigste is om het waterpas te leggen allemaal, het lijkt mij eigenlijk helemaal niet moeilijk maarja ik heb het ook nog nooit gedaan. Iets met stuurlui en wal
En daarna een emmer lak eroverheen, zodat je altijd bloemen in je tuin hebt maar geen onderhoudquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:56 schreef Ireth het volgende:
Volstorten met beton, groepje kinderen uit de buurt stoepkrijt in hun handen geven en bloemetjes er op laten tekenen
Wel een leuk ideequote:Op maandag 6 augustus 2012 11:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En daarna een emmer lak eroverheen, zodat je altijd bloemen in je tuin hebt maar geen onderhoud
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:42 schreef DJMO het volgende:
Mogguh.
wisten jullie dat 70 vierkante meter best groot is alan je moet dweilen ? én dat je een viervaks IKEA kast prima als commode kunt gebruiken?
Geniet van je koffie. Ik ben net klaar met het doorlezen van dingen zoals de complex geconjungeerde en de Markov-keten enzo... Heerlijk... Ik wil lunchquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:58 schreef maffemuts het volgende:
Wat onderhoud betreft ben ik blij dat we geen tuin hebben haha, maar eerlijk is eerlijk, voor de kids mis ik m wel
Hier 100 plannen maar geen energie om uit te voeren, nog maar n kop koffie dus
* Rucky denkt terug aan 1,5 week met spierpijn op bed liggen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:54 schreef JK1982 het volgende:
Wil het deze keer wel een beetje goed doen, met trilplaat enzo.
Dat heb ik bij Ireth niet gedaan, maar dat was dan ook maar een klein stukje..
Een paar jaar geleden was dat in Leeuwarden... Was toen aan het werk maar iedereen deed braaf ramen/deuren dicht en de radio aanquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:04 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk als die sirene echt afgaat omdat er wat is naar binnen gaan en ramen en deuren sluiten en de regionale zender opzetten. Volgens mij zijn dat er heel weinig.
Ik zie ruimte voor enorme druivenstruiken, bloemenwanden en klimop.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:04 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, misschien dat ik straks met die vrije dagen wel weer even wat kan gaan doen in de jungle![]()
Zonde eigenlijk, want die tuin biedt best perspectief. Als het maar eenmaal een keer heel flink aangepakt is. Nu is er eigenlijk geen goede basis om bij te houden, aangezien alles niet netjes is..
Tja, ik zou het wel doen denk ik. Er is gelukkig nog nooit wat gebeurd, dus weet niet zekerquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:04 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk als die sirene echt afgaat omdat er wat is naar binnen gaan en ramen en deuren sluiten en de regionale zender opzetten. Volgens mij zijn dat er heel weinig.
Dat verbaast me. ALs ik even terugdenk aan mn middelbare schooltijd -lang geleden- dan ging het brandalarm nog weleens af maar evacueren ho maar. Als je erover nadenkt echt slecht.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was dat in Leeuwarden... Was toen aan het werk maar iedereen deed braaf ramen/deuren dicht en de radio aan. Bleek ergens in Friesland salpeterzuur gelekt te hebben en per ongeluk hadden ze alle alarmen in Friesland af laten gaan wat achteraf niet echt nodig bleek.
Vond het wel spannend
Mja, weet niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:06 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tja, ik zou het wel doen denk ik. Er is gelukkig nog nooit wat gebeurd, dus weet niet zeker
Bij brandalarm ben ik ook weleens rustig naar beneden gelopen met mijn client. "Er is vast niets aan de hand, maar we gaan gewoon rustig ff het gebouw uit". Bleek technische storing te zijn. Liever veilig denk ik altijd maar.
Eigenlijk moest het daar ook wel, kinderopvang. Dan heb je de verantwoordelijkheid natuurlijk over een bups kinderen. Als ik alleen thuis was geweest weet ik niet wat ik had gedaan, maar waarschijnlijk toch wel hetzelfde. Kleine moeite ook eigenlijk, alle ramen/deuren dicht en de radio aanquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat verbaast me. ALs ik even terugdenk aan mn middelbare schooltijd -lang geleden- dan ging het brandalarm nog weleens af maar evacueren ho maar. Als je erover nadenkt echt slecht.
Better safe than sorrie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:06 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tja, ik zou het wel doen denk ik. Er is gelukkig nog nooit wat gebeurd, dus weet niet zeker
Bij brandalarm ben ik ook weleens rustig naar beneden gelopen met mijn client. "Er is vast niets aan de hand, maar we gaan gewoon rustig ff het gebouw uit". Bleek technische storing te zijn. Liever veilig denk ik altijd maar.
Wat dacht je van de kernreactor? 1x radioactief spul in mijn leven vind ik ruim voldoende...quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mja, weet niet.
Enige wat ik in mn achterhoofd heb zitten is dat DSM Gist hier om de hoek zit en dat daar chemische processen plaatsvinden. Als daar wat zou gebeuren en de sirene gaat... maar om nu naar binnen te gaan als ik buiten zou zijn? Denk het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |