de wegrit duurt 6 uur en snel wandelen 50km is ook langerquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de marathon voor vrouwen het langste losse onderdeel binnen de Olympische Spelen (in tijd die het duurt)
Ah ja, die is vrij lang heh.quote:
Als Federer en Murray en 6-7 6-7 en 90-88 van maken dan duurt dat ook nog wel iets langerquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:42 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
de wegrit duurt 6 uur en snel wandelen 50km is ook langer
Was toen ook heel erg sterk en zag er net nog ontspannen uit!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Gelana won ook de marathon van R'dam
ze is de underdog.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze blank is?
Ethiopië inderdaad goud op 10000 v en brons op 10000 mquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:48 schreef Nober het volgende:
Ohja, ik ging kijken hoeveel medailles Kenia en Ethiopië al hebben na een week. Ah ieders 2 inmiddels, is vast gisteren gebeurd door het atletiek.
Ze moeten nog 10 kmquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hoe lang gaat dit nog duren trouwens?
Als mart het goed vindt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hoe lang gaat dit nog duren trouwens?
Russinnen komen weer even opzetten hoor.quote:
Genant?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Russinnen komen weer even opzetten hoor.Het is echt te genant voor woorden eigenlijk.
Keitany ziet er ook niet meer helemaal fris uit, denk dat Gelana toch toe gaat slaan straks.
Nou ja, laat ik het zo zeggen, de Russinnen hebben op z'n best een ietwat twijfelachtige reputatie de laatste jaren als het om hun midden-lange afstand programma gaat qua atletiek.quote:
Dita Tomescu olympisch kampioenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:04 schreef ZwarteMaan het volgende:
Gisteren een verdwaalde Brit & Amerikaan op de 10k - vandaag een Russin?
rauw nog wel, niet gebakken of gekookt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:08 schreef ZwarteMaan het volgende:
Ik zeg die Russin wint... en doopt Afrika opnieuw in rauw
Wanneer gebeurde dat dan nog een keer?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:08 schreef ZwarteMaan het volgende:
Ik zeg die Russin wint... en doopt Afrika opnieuw in rauw
Snap trouwens niet dat er 1 Keniaan weg sprint nu .. of willen ze 1 & 2
Gisteren op de 10km misschien?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wanneer gebeurde dat dan nog een keer?
Mo Farah, en Rupp werd 2e.quote:
Ohja Mo Farrah, ja ok,quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:12 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Een 'Britt' en een Amerikaan werd 2e... gevolgd door heel veel Kenya & Ethopie..
Dat is allang gebeurd, Augusto is er nu ook al voorbijquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Flannagan gaat Kip inhalen
Die Russin nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:14 schreef Dos37 het volgende:
Al die vrouwen wegen echt 30 kilo volgens mij
kiplagat weegt volgens wikipedia 49 kilo, dus je zat er niet ver vanafquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:14 schreef Dos37 het volgende:
Al die vrouwen wegen echt 30 kilo volgens mij
Neen want dan wint Murry omdat hij 2x met 6-7 heeft gewonnenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:43 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Als Federer en Murray en 6-7 6-7 en 90-88 van maken dan duurt dat ook nog wel iets langer
Het is best of 5, maar goed, on topic.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Neen want dan wint Murry omdat hij 2x met 6-7 heeft gewonnen
hahahaha. mijn moeder zei het ookal.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:15 schreef Szura het volgende:
Sorry maar die Russin is echt een kandidaatje voor m'n verdachtenlijst
Je kan maar dorst hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:16 schreef One_of_the_few het volgende:
Nu nog drinken, vraag me het nut er van af.
Maar is het voor de finish al opgenomen on je lichaam op een manier dat je spieren er nog wat aan heeft? Anders zadel je het lichaam er alleen maar mee op.quote:
Knap!quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:18 schreef DeeBee het volgende:
Zo, Flanagan gaat helemaal op een hoop momenteel...
Die Oekrainse gaat harder dan de kop.
Nee, maar dat hoeft toch ook niet. Je kan maar droge strot hebben, dat loopt ook niet lekker.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:18 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Maar is het voor de finish al opgenomen on je lichaam op een manier dat je spieren er nog wat aan heeft? Anders zadel je het lichaam er alleen maar mee op.
Tis te koud voor ze.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Keitany. Wat is dat toch met die Kenianen ineens
'FALER, waarom hebben we die uberhaupt gestuurd?!'quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
op www.fok.ke zitten ze vast te zeggen dat Keitany er helemaal niets van bakt.
Tis geen wielerwedstrijd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ze vliegen uit de bocht !!, glijden onderuit
Weet ze nu al, ze zwaaide even bij het finishenquote:
Kilometers 3.08 sinds de 40 kilometer zo ongeveer, dat is heel rap ja!quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:23 schreef TheArt het volgende:
Poe is toch nog heel hard gegaan op het einde. Ze zaten lang om een schema 2.26.
Ja, wie niet?!quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Die BBC commentator insinueert het nu ook.
Zo gek is dat ook niet. Je piekt en je loopt sowieso maar een paar marathons per jaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, wie niet?!
Dik PR lopen op de Olympische spelen met 1.5 minuut onder deze omstandigheden, tsja.Maar ach, er is nog niets bewezen natuurlijk...
![]()
Mooie marathon toch wel, al mis ik toch die stadionfinish hoor...
Rus doping?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Die BBC commentator insinueert het nu ook.
PR's op een toernooi zijn echt heel erg zeldzaam. En als je al een paar jaar marathons loopt helemaal. Haar vorige PR stond in Berlijn, dat is een rammend snel parcours (snelste ter wereld) en dat was dus in een gecontroleerde vlakke race met goed weer. Hier loopt ze in de zeikregen, op een rondjes parcours in een tactische race dus veel harder, ach, dat het op wat scepsis kan rekenen, dat is dan wel logisch.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zo gek is dat ook niet. Je piekt en je loopt sowieso maar een paar marathons per jaar.
Waarom niet? Russen zijn er niet vies vanquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:35 schreef JohnDDD het volgende:
wat een onzin, waarom zou die russin doping hebben gebruikt?
Geniet nou maar gewoon van de sportprestaties, zonder gelijk overal vraagtekens bij te zetten. Dat zien we achteraf allemaal wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom niet? Russen zijn er niet vies van
Dat is hetzelfde als een geweldige vrouw versieren en er later achter komen dat ze een hoer is...quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geniet nou maar gewoon van de sportprestaties, zonder gelijk overal vraagtekens bij te zetten. Dat zien we achteraf allemaal wel.
Ach, voordeel is altijd dat ik met de dopers na de olympische spelen niet meer bezig benquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een geweldige vrouw versieren en er later achter komen dat ze een hoer is...
Oh wacht, slechte beeldspraak,Fok... alleen maar maagden....
quote:Zowel Jonathan als Kevin Borlée oogden gisteren bijzonder sterk in hun eerste 400 meter op de Olympische piste van Londen. De Belgische tweeling won overtuigend de series en Jonathan scherpte het Belgische record zelfs aan. Olympische stress? Daar lijken de Borlées geen last van te hebben. Papa Jacques onthult het geheime wapen.
'Dat is 45 keer per dag seks', lacht Jacques Borlée. Een uitspraak waar de coach van de spurters snel op terugkomt. 'Dat had ik beter niet kunnen zeggen zeker?'
Kevin en Jonathan Borlée lopen vanavond even voor 10 uur de halve finale. Bij kwalificatie komt de tweeling morgen in actie in de finale van de 400 meter.
Om sneller te kunnen lopen gok ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:35 schreef JohnDDD het volgende:
Alles wat niet perfect binnen het verwachtingspatroon valt, is doping. De ultieme sportbeleving.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:35 schreef JohnDDD het volgende:
Dat dus...quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alles wat niet perfect binnen het verwachtingspatroon valt, is doping. De ultieme sportbeleving.
Ik kan genieten en vraagtekens bij dingen zetten. Niks mis mte vraagtekens zetten bij sommige dingen. zou de eerste keer niet zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geniet nou maar gewoon van de sportprestaties, zonder gelijk overal vraagtekens bij te zetten. Dat zien we achteraf allemaal wel.
Of rijdt bij Rabobank uiteraardquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alles wat niet perfect binnen het verwachtingspatroon valt, is doping. De ultieme sportbeleving.
Geen vraagtekens zetten is tegenwoordig de uitzondering. Er wordt niet sporadisch eens iets in vraag gesteld, het is gewoon de norm geworden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik kan genieten en vraagtekens bij dingen zetten. Niks mis mte vraagtekens zetten bij sommige dingen. zou de eerste keer niet zijn
20:45 dacht ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:02 schreef Evertjan het volgende:
hoe laat moet Churandy voor de halve finale?
pas om 20.00quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:13 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag weinig atletiek uit het stadion of zenden ze gewoon niks uit?
Dit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je snapt toch wel het verschil tussen echt live en NOS live. Dat laatste betekend live met een kwartier vertraging, zodat ze de 'mindere' stukken er uit kunnen knippen. En natuurlijk na tien minuten over naar London Live om vooral lekker te ouwehoeren over de sport die we op dat moment eigenlijk al kunnen zien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:32 schreef Federer-fan het volgende:
Hoor ik Tom Egbergs nou zeggen dat ze de komende drie kwartier gaan samenvatten wat er vandaag is gebeurd? Om 19.50 uur begint de ateletiek toch al?
Dat wist ik niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je snapt toch wel het verschil tussen echt live en NOS live. Dat laatste betekend live met een kwartier vertraging, zodat ze de 'mindere' stukken er uit kunnen knippen. En natuurlijk na tien minuten over naar London Live om vooral lekker te ouwehoeren over de sport die we op dat moment eigenlijk al kunnen zien.
Je hebt nog niet gekeken afgelopen week? Gewoon naar ES kijken dan is er wel atletiek.quote:
Is me niet opgevallen. Mijn tv doet het sinds vandaag niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt nog niet gekeken afgelopen week? Gewoon naar ES kijken dan is er wel atletiek.
Ja, was mooi in die tijd met Bailey en Johnsson. Hij heeft toch tegen beiden gerend?quote:Net overigens Frankie Fredericks die de medailles mocht uitreiken het omnium baanwielrennen. Wat een held was dat toch als atleet
Service hè.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:53 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Prachtig die gekochte filmpjes bij de NOS!
Bedankt paquote:
Isinbayevaquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:55 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Dit is toch wel een heldin hoor.
Fredericks was er vanaf eind jaren tachtig tot begin jaren nul bij, dus die heeft daar tegen gerend. Ook dus tegen Boldon, Christie etc.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is me niet opgevallen. Mijn tv doet het sinds vandaag niet.Ik heb alleen Nederland 1. Alle digitale tv heb ik slechte ontvangst.
[..]
Ja, was mooi in die tijd met Bailey en Johnsson. Hij heeft toch tegen beiden gerend?
De polstokfluisteraarquote:
O ja, Boldon was ook wel goed.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fredericks was er vanaf eind jaren tachtig tot begin jaren nul bij, dus die heeft daar tegen gerend. Ook dus tegen Boldon, Christie etc.
Ja, het zwarte gat waarin we vallen volgende week maandagquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Wel jammer dat de Spelen nu al weer zo ver gevorderd zijn... ik wil verdomme zo wel een maand naar sport kijken
De 5000 meter? Die is toch van de week pas. Nu nog even geen atletiek, BBC is live in het stadion nu. Met medaille uitreiking voor niet zo verspringen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O ja, Boldon was ook wel goed.
Op welk onderdeel wachten we nu trouwens? En weet iemand hoe laat de 5000 meter is?
Wat een genante vertoningquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
Dat snelwandelen, ik kan er maar niet aan wennen. En ze doen het nog allemaal verkeerd ook.
Ach, het voetbal begint ook weerquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, het zwarte gat waarin we vallen volgende week maandag
quote:1. Snelwandelen is het zich voortbewegen door middel van stappen waarbij het contact met de grond, voor zover zichtbaar (met het menselijke oog), ononderbroken gehandhaafd blijft. Het voorste been moet gestrekt zijn (dat wil zeggen niet gebogen in de knie) vanaf het moment van het eerste contact met de grond tot het moment dat dit been zich in verticale stand bevindt.
Ik ben ook een voetballiefhebber hoor. Maar je durft toch niet serieus competitie voetbal in hetzelfde daglicht te stellen als de Olympische Spelen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, het voetbal begint ook weer
Omdat het gewoon een belachelijke sport is die al jaren geleden had moeten worden geschrapt van welk serieus evenement dan ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:01 schreef alors het volgende:
Ik dacht ook al, wat heeft dit voor zin als ze toch steeds een zweefmoment maken net als de renners
Ja die staat daar totaal niet op zijn plekquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef pullup het volgende:
Gelukkig hebben we Robin weer om het allemaal weer haarfijn uit te leggen![]()
Wat een omhooggevallen bokkenlul is dat toch
Dit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een belachelijke sport is die al jaren geleden had moeten worden geschrapt van welk serieus evenement dan ook.
Net zo vaak als Epkequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak hebben we de snelwandelreportage al niet gezien
Ja, mensen die aan het werk zijn hebben het nog niet kunnen zien hè. Ik vraag me nog steeds af waar de herhaling van de kwalificatie van Epke blijftquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak hebben we de snelwandelreportage al niet gezien
Het was meer Stumblebolovaquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:06 schreef TheArt het volgende:
Stamobolova er trouwens in de 1e ronde uit. Zij was dus 1 van de 2 dames die viel
Dit meen je gewoon niettwitter:stefanverheij twitterde op zondag 05-08-2012 om 20:09:38Blunder van het #london2012? Nieuw Zeelandse topfavoriete en regerend Kampioene Valerie Adams schijnt niet ingeschreven te zijn door de bond reageer retweet
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:12 schreef TheArt het volgende:
OMFGDit meen je gewoon niettwitter:stefanverheij twitterde op zondag 05-08-2012 om 20:09:38Blunder van het #london2012? Nieuw Zeelandse topfavoriete en regerend Kampioene Valerie Adams schijnt niet ingeschreven te zijn door de bond reageer retweet
Welk nummer?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:12 schreef TheArt het volgende:
OMFGDit meen je gewoon niettwitter:stefanverheij twitterde op zondag 05-08-2012 om 20:09:38Blunder van het #london2012? Nieuw Zeelandse topfavoriete en regerend Kampioene Valerie Adams schijnt niet ingeschreven te zijn door de bond reageer retweet
WTF! Nee, dat zal toch niet waar zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:12 schreef TheArt het volgende:
En die is wel gewoon in Londen om mee te doen eigenlijk of wat moet ik mij hiervan voorstellen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:12 schreef TheArt het volgende:
Kogelstoten.quote:
twitter:stefanverheij twitterde op zondag 05-08-2012 om 20:13:12Maar schijnt dus wel herzien te worden...gelukkig RT @emenews: Adams only technical error. Will be soon in. reageer retweet
Gelukkig maar, zou toch zonde zijn als zo'n topatlete niet mee zou mogen doen door zo'n stommiteit van een ander.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef TheArt het volgende:
Pfiew, gelukkig:twitter:stefanverheij twitterde op zondag 05-08-2012 om 20:13:12Maar schijnt dus wel herzien te worden...gelukkig RT @emenews: Adams only technical error. Will be soon in. reageer retweet
Wat zou de reactietijd zijn -3.87?quote:
een horde te verquote:
Welke Van Balkom zie ik niet op Sporza,BBC of eurosport.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Die Van Balkom zit daar gewoon niet op zijn plek
Echt WTF.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:12 schreef TheArt het volgende:
Ja ze hebben aan de NOS gevraagd of ze de inschrijving voor haar wilden regelen.quote:
En terwijl Blake volgens mij ook nog wel een kanshebber is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
NOS noemt het ook gewoon 'Titelprolongatie Bolt' in plaats van '100m'.
20.45 uur.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer is de eerste halve finale van de 100m ??
Ze zijn nu aan het voorbereiden, dus zal zo wel komen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer is de eerste halve finale van de 100m ??
Die zeiden dat et goed was maar dat er wel wat tijd overheen kon gaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ze hebben aan de NOS gevraagd of ze de inschrijving voor haar wilden regelen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ze hebben aan de NOS gevraagd of ze de inschrijving voor haar wilden regelen.
En dat voor een negerquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef debeterebob het volgende:
Johan Bleek, die moet wel Nederlandse roots hebben
quote:
quote:
Jammer, leuke exoot is dat. Maar bij hem was het vaak sowieso alles of niks had ik het idee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef TheArt het volgende:
Thomas 2 foutsprongen op de aanvangshoogte van 2.16. Wat is die ook ver afgegleden zeg
Oh gelukkig je bent er weerquote:
Echt ja... dat oeverloze geouwehoer... en dan ook nog met mensen die echt alleen maar open deuren zitten in te trappenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:33 schreef Redefine het volgende:
Waarom zou je de series van de 400 horden laten zien als je nog wat filmpjes van Bolt kan laten zien?
Gelukkig was ik sowieso al afgestemd op ES.
Ja er zijn niet zoveel Jason Pole Vault's hè.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou maar Walker heten en moeten rennen voor je beroep.
Dus. Niets irritant aan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:34 schreef Redefine het volgende:
Die swaggstrom mag ook maar blijven posten ook
Helaas is Joachim Löw geen hoogspringer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja er zijn niet zoveel Jason Pole Vault's hè.
Je zou maar Walker heten en je altijd bezatten aan goedkope kutwhisky.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou maar Walker heten en moeten rennen voor je beroep.
Als er achter die open deur nou nog livesport zat, maar nee. Het lijkt wel alsof de NOS expres wil falen. Misschien wil de NOS voortaan wel twee netten voor de OS ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt ja... dat oeverloze geouwehoer... en dan ook nog met mensen die echt alleen maar open deuren zitten in te trappen
Is gewoon zijn ding. Is maar 1 post per race.quote:
quote:
Geen bochtjes op 100 meter. Op de 200 gaat hij knallenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:35 schreef JesseOzil het volgende:
Martina moet de nederland vertegenwoordigen
Dus het is normaal dat een user alleen maar overal dat post zonder verder wat te plaatsen?quote:
Of ze willen het helemaal niet, daar lijkt het meer op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als er achter die open deur nou nog livesport zat, maar nee. Het lijkt wel alsof de NOS expres wil falen. Misschien wil de NOS voortaan wel twee netten voor de OS ofzo.
Ik leg meer de nadruk dat hij geen Nederlander isquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen bochtjes op 100 meter. Op de 200 gaat hij knallen
Beetje jouw niveau inderdaad.quote:
Omdat hij zwart is bedoel je?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:37 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Ik leg meer de nadruk dat hij geen Nederlander is
Is maar 1 post. Daar aan irriteren verpest het sfeer hier.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus het is normaal dat een user alleen maar overal dat post zonder verder wat te plaatsen?
Ik vind het zwakkkkquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is maar 1 post. Daar aan irriteren verpest het sfeer hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |