de wegrit duurt 6 uur en snel wandelen 50km is ook langerquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de marathon voor vrouwen het langste losse onderdeel binnen de Olympische Spelen (in tijd die het duurt)
Ah ja, die is vrij lang heh.quote:
Als Federer en Murray en 6-7 6-7 en 90-88 van maken dan duurt dat ook nog wel iets langerquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:42 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
de wegrit duurt 6 uur en snel wandelen 50km is ook langer
Was toen ook heel erg sterk en zag er net nog ontspannen uit!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Gelana won ook de marathon van R'dam
ze is de underdog.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze blank is?
Ethiopië inderdaad goud op 10000 v en brons op 10000 mquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:48 schreef Nober het volgende:
Ohja, ik ging kijken hoeveel medailles Kenia en Ethiopië al hebben na een week. Ah ieders 2 inmiddels, is vast gisteren gebeurd door het atletiek.
Ze moeten nog 10 kmquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hoe lang gaat dit nog duren trouwens?
Als mart het goed vindt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hoe lang gaat dit nog duren trouwens?
Russinnen komen weer even opzetten hoor.quote:
Genant?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Russinnen komen weer even opzetten hoor.Het is echt te genant voor woorden eigenlijk.
Keitany ziet er ook niet meer helemaal fris uit, denk dat Gelana toch toe gaat slaan straks.
Nou ja, laat ik het zo zeggen, de Russinnen hebben op z'n best een ietwat twijfelachtige reputatie de laatste jaren als het om hun midden-lange afstand programma gaat qua atletiek.quote:
Dita Tomescu olympisch kampioenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:04 schreef ZwarteMaan het volgende:
Gisteren een verdwaalde Brit & Amerikaan op de 10k - vandaag een Russin?
rauw nog wel, niet gebakken of gekookt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:08 schreef ZwarteMaan het volgende:
Ik zeg die Russin wint... en doopt Afrika opnieuw in rauw
Wanneer gebeurde dat dan nog een keer?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:08 schreef ZwarteMaan het volgende:
Ik zeg die Russin wint... en doopt Afrika opnieuw in rauw
Snap trouwens niet dat er 1 Keniaan weg sprint nu .. of willen ze 1 & 2
Gisteren op de 10km misschien?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wanneer gebeurde dat dan nog een keer?
Mo Farah, en Rupp werd 2e.quote:
Ohja Mo Farrah, ja ok,quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:12 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Een 'Britt' en een Amerikaan werd 2e... gevolgd door heel veel Kenya & Ethopie..
Dat is allang gebeurd, Augusto is er nu ook al voorbijquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Flannagan gaat Kip inhalen
Die Russin nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:14 schreef Dos37 het volgende:
Al die vrouwen wegen echt 30 kilo volgens mij
kiplagat weegt volgens wikipedia 49 kilo, dus je zat er niet ver vanafquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:14 schreef Dos37 het volgende:
Al die vrouwen wegen echt 30 kilo volgens mij
Neen want dan wint Murry omdat hij 2x met 6-7 heeft gewonnenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:43 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Als Federer en Murray en 6-7 6-7 en 90-88 van maken dan duurt dat ook nog wel iets langer
Het is best of 5, maar goed, on topic.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Neen want dan wint Murry omdat hij 2x met 6-7 heeft gewonnen
hahahaha. mijn moeder zei het ookal.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:15 schreef Szura het volgende:
Sorry maar die Russin is echt een kandidaatje voor m'n verdachtenlijst
Je kan maar dorst hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:16 schreef One_of_the_few het volgende:
Nu nog drinken, vraag me het nut er van af.
Maar is het voor de finish al opgenomen on je lichaam op een manier dat je spieren er nog wat aan heeft? Anders zadel je het lichaam er alleen maar mee op.quote:
Knap!quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:18 schreef DeeBee het volgende:
Zo, Flanagan gaat helemaal op een hoop momenteel...
Die Oekrainse gaat harder dan de kop.
Nee, maar dat hoeft toch ook niet. Je kan maar droge strot hebben, dat loopt ook niet lekker.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:18 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Maar is het voor de finish al opgenomen on je lichaam op een manier dat je spieren er nog wat aan heeft? Anders zadel je het lichaam er alleen maar mee op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |