quote:
Inderdaad, haar 2e pas was vooral heel heel slecht. Daardoor even uit balans daarna en dus kansloos voor het goud.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:58 schreef DeeBee het volgende:
Pff, Jeter, dit was je kans...
Maar wat een rommelige race zeg, struikelde half bij de start.
Prolongeren is wel heel goed van Fraser!
Maar past toch bij haar figuurquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij steekt behoorlijk uit ja.
Van wie? Al die kontjes steken uit.quote:
Fraserquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Van wie? Al die kontjes steken uit.
Van Gerner zit er onder verstopt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mart krijgt z'n jasje niet dicht.
Dus jij bent printscreens op aan het slaan tijdens een 100m om te kijken hoe snel je dat kan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:00 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sloeg deze printscreen op terwijl die vrouwen nog niet eens gefinisht waren. Cool story, I know, zal het bij de 100m mannen nog eens doen, kijken of het weer lukt.
Ook 1 brons voor Jamaica.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef Anonymousz het volgende:
na dag 2
uk 3 goud
usa 2 silver en 1 brons
jamaica 1 goud
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Gerner zit er onder verstopt.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie net op Betfair tot mijn verbazing dat Blake maar iets minder favoriet is (2.74) dan Bolt (1.82). De rest heeft allemaal odds van 29 en hoger. Waarom is Bolt ook niet ten opzichte van Blake zwaar favoriet? Ik weet dat hij van Bolt gewonnen heeft maar als Bolt goed loopt, blaast hij iedereen toch weg?
Dat wordt Olympisch in 2016.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:02 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dus jij bent printscreens op aan het slaan tijdens een 100m om te kijken hoe snel je dat kan?
En terecht als je het zo hoort. Over drie dagen horen we erover bij Sportzomer. Dan komt er een kek filmpje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:04 schreef TheArt het volgende:
Schwarzkopf toch zilver! Protest aanvaard.
Blake komt niet aan de recordtijden van Bolt nee. Maar Bolt komt daar de laatste tijd ook niet meer in de buurt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie net op Betfair tot mijn verbazing dat Blake maar iets minder favoriet is (2.74) dan Bolt (1.82). De rest heeft allemaal odds van 29 en hoger. Waarom is Bolt ook niet ten opzichte van Blake zwaar favoriet? Ik weet dat hij van Bolt gewonnen heeft maar als Bolt goed loopt, blaast hij iedereen toch weg?
Oké, bedankt voor de uitleg.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je fan bent van Bolt...
Maar hij is geen superman hoor, dit jaar al helemaal niet zo tot nu toe. Ja, als hij een hele goede race loopt dan kan er in principe niemand tegen hem op. Maar als hij door wat steekjes te laten vallen en een rommelige race (zoals Jeter net bijv.) wat laat liggen, dan klopt Blake hem misschien heus wel met 9.6x of zo...
Die halve finale morgen zal veel zeggen, maar voorlopig vind ik dat Bolt wel erg veel showt en is Blake zelfs een beetje mijn darkhorse voor de titel en een upset.
quote:
En voor de 200m? Ik denk dat Bolt daar meer kans op maakt dan op de 100m.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:04 schreef DeeBee het volgende:
Blake zelfs een beetje mijn darkhorse voor de titel en een upset.
Goud op de 200 meter.quote:
sowiesoquote:
Tsja, ik vind de vorm van Bolt gewoon een beetje gissen nu.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
En voor de 200m? Ik denk dat Bolt daar meer kans op maakt dan op de 100m.
Mij ook, ik denk dat die 9.58 nog jaren blijft staan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef DeeBee het volgende:
Met WR's zou hij mij ernstig verbazen, zowel op de 100 meter als 200 meter.
Hier dacht je nog wat anders:quote:
quote:
I was wrongquote:
Ik denk het ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mij ook, ik denk dat die 9.58 nog jaren blijft staan.
Klopt al heeft Oekraine een protest ingediend.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:04 schreef TheArt het volgende:
Schwarzkopf toch zilver! Protest aanvaard.
Nu defenitief duitse heeft zilver.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:22 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Klopt al heeft Oekraine een protest ingediend.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:52 schreef debeterebob het volgende:
Wow gewoon een Amerikaan blanke naar zilver op de 10km
Wat was er mis met die Ehtiopier? Het leek wel alsof hij op het eind geen zin meer had ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat dusHoe lang geleden is dat wel niet...
Strak.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:52 schreef debeterebob het volgende:
Wow gewoon een Amerikaan naar zilver op de 10km
Vanavond.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer Bolt moet?
Algemeen bekend dat die sport complete onzin is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Snelwandelen.![]()
Wat een faalsport als je dit nu weer zo ziet bij de NOS, niemand die het doet zoals het moet.
Weet je ook hoelaat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Snelwandelen.![]()
Wat een faalsport als je dit nu weer zo ziet bij de NOS, niemand die het doet zoals het moet.
Snelwandelen is komende zaterdag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snelwandelen is komende zaterdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima tijd.★★★
19.50 volgens de NOS in plaats van 20.00, trouwens.quote:
Alleen de startquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:59 schreef Maver24 het volgende:
Marathon nu op nos !!. Ook nog live. Moet niet gekker worden
Het is ook geen snelwandelen maar langzaam rennen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Snelwandelen.![]()
http://www.london2012.com(...)rathon-route-map.pdfquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:02 schreef Littlecreep het volgende:
Hoorde ik nou op de BBC dat ze rondjes lopen in plaats van een complete afstand?
Dit ziet er trouwens ook veel natuurlijker uit dan dan die bs.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:02 schreef plerda het volgende:
[..]
Het is ook geen snelwandelen maar langzaam rennen.
Inderdaad lach me elke keer weer rot als ik dat "snelwandelen" ziequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit ziet er trouwens ook veel natuurlijker uit dan dan die bs.
Ze hadden gewoon 1 grote ronde moeten maken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:02 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
http://www.london2012.com(...)rathon-route-map.pdf
Zal wel 6 minuten duren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:59 schreef Maver24 het volgende:
Marathon nu op nos !!. Ook nog live. Moet niet gekker worden
Ze zijn er al 5 minuten bij.quote:
Ja ruimte genoeg zou je denkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon 1 grote ronde moeten maken.
20.45 halve finales en 22.50 finalequote:Op zondag 5 augustus 2012 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
19.50 volgens de NOS in plaats van 20.00, trouwens.
Zo laat pas?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
20.45 halve finales en 22.50 finale
Nou, er was aardig wat info over de Big Ben zonet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef ZwarteMaan het volgende:
Beetje de Tour zo - alleen mis ik nog de cijfertjes en het commentaar bij alle attracties - haha
En dan moet je nog zo'n endquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dat lijkt me toch aardig demotiverend, dat je na twee minuten bezig in de marathon al het langzame tempo van de groep niet kan volgen.
Behoorlijk lijkt mequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dat lijkt me toch aardig demotiverend, dat je na twee minuten bezig in de marathon al het langzame tempo van de groep niet kan volgen.
280 km.quote:
al gaat het verhaal dat Pheidippides 240km (!) heen en weer hobbelde tussen Athene en Sparta als boodschappen mannetje ...quote:
Kan je nog elk jaar ook proberen in de Spartathlon!quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:11 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
al gaat het verhaal dat Pheidippides 240 heen en weer hobbelde tussen Athene en Sparta als boodschappen mannetje ...
280 was dat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:11 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
al gaat het verhaal dat Pheidippides 240km (!) heen en weer hobbelde tussen Athene en Sparta als boodschappen mannetje ...
Wow.. waarom is dat niet Olympisch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kan je nog elk jaar ook proberen in de Spartathlon!
Ultramarathon van 246 kilometer tussen Athene en Sparta.![]()
Ik vind het niet weer enorm takke hoor, het gaat best goed met de Nederlanders.quote:
Hoe lang is de 100 meter sprint?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:13 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Holy shit, niet weten hoe lang de marathon is, goede algemene kennis ouwe
Tnkx!quote:
Zo'n peloton volgen is wel lekkerder dan dat hele eind in je eentje lopen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:14 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Tnkx!
Is het bij hardlopen trouwens ook zoals wielrennnen? Dus als je vooroploopt je meer energieverbruikt dan als je in een "peleton" loopt..?
Dit is serieus geen trol.
Zou wel tof zijn ja, ultramarathons Olympisch.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:13 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Wow.. waarom is dat niet Olympisch?
Snelwandelen, wielrennen en marathon dacht ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja. Vandaar dat gisteren ook de triatlon deden, filmden ze ook meende ik.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef plerda het volgende:
[..]
Zo'n peloton volgen is wel lekkerder dan dat hele eind in je eentje lopen.
Als je je eigen tempo maar loopt en niet forceert.
Kibet loop van voren gezien geheel links, Lornah rechts.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:16 schreef ZwarteMaan het volgende:
Ik zie eenmaal oranje in de kopgroep .. waar is de 2e?
zat Mount Penteli ook in die van 2004?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn ja, ultramarathons Olympisch.
Maar ja, sowieso was in 2004 al dé ultieme marathon op de Spelen, tussen Marathon en Athene, wat een parcours is dat ook!
Maar de Spartathlon is idioot, snelste tijd staat op 20 uur en 25 minuten over 246 km (!). Dat is 12 km / h dus, inclusief lopen in de nacht en hoogteverschil over onverharde paden...
Triatlon en Pentatlon ook deels?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Snelwandelen, wielrennen en marathon dacht ik.
En dan flikkeren we snelwandelen eruit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:13 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Wow.. waarom is dat niet Olympisch?
da's in het voordeel van de 'Nederlandse' - ik bedoel dit is af en toe ook gewoon NL weer..quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:18 schreef kilon het volgende:
Met dit weer hoeven we geen snelle tijd te verwachten neem ik aan.
In het nadeel dus, want die 'Nederlandse' komen allebei uit Kenia.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:19 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
da's in het voordeel van de 'Nederlandse' - ik bedoel dit is af en toe ook gewoon NL weer..
Nee, bij hardlopen met een gemiddelde snelheid van 20 km/u verwdijnt om de een of andere magische reden de luchtweerstand en heb je geen voordeel bij het vlak achter iemand lopen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:14 schreef qwerty-nl het volgende:
Tnkx!
Is het bij hardlopen trouwens ook zoals wielrennnen? Dus als je vooroploopt je meer energieverbruikt dan als je in een "peleton" loopt..?
Dit is serieus geen trol.
Sport boeit me pas een jaar of 2 . Enige sporten waar ik normaal verstand van heb zijn voetbal, tennis en in mindere mate wielrennen. Atletiek keek ik helemaal niet. En dit de eerste olympische spelen die ik volg (was toen 14).quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:13 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Holy shit, niet weten hoe lang de marathon is, goede algemene kennis ouwe
Ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik me afvraag, filmen ze dit én snelwandelen ook vanaf motoren?
Ik zou van de motor vallen als ik 50 man zou zien snelwandelenquote:
Volgens mij zelfde parcours als de stadsmarathon van Athene wat ze op de OS 2004 liepen, dus dacht het wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:17 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
zat Mount Penteli ook in die van 2004?
Vast goed voor de Europeanenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgens mij zelfde parcours als de stadsmarathon van Athene wat ze op de OS 2004 liepen, dus dacht het wel.
Damn, raining cats and dogs momenteel...
Ze mogen wel iets opschuiven naar vorenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:24 schreef marcodej het volgende:
Kibet en Kiplagat bij elkaar, aan het begin van de staart.
waarom?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is heel gunstig voor de niet-afrikanen.
Die kunnen normaal beter tegen regen.quote:
Toeval of niet , de 1e tien zijn 'blank' maar goed het is nog vroeg in de racequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen normaal beter tegen regen.
Het gaat bij een Olympische marathon niet om de tijd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:18 schreef kilon het volgende:
Bij de marathon winnen wel relatief minder Afrikanen dan bij de 10 km en halve marathon.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Toeval of niet , de 1e tien zijn 'blank' maar goed het is nog vroeg in de race
Net liepen ze op schema 2:26, wat best prima is voor een toernooi nog.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:18 schreef kilon het volgende:
"om de tijd"quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Het gaat bij een Olympische marathon niet om de tijd.
Rond de 30e positie schat ik zo .. moeten idd wat opschuiven als ze het kunnenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederlanders zitten wel wat van achteren.
al bijna 25% zit er op .. ff kijken hoe lang we het allemaal vol houdenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we echt die hele marathon live zitten kijken?
Dit is positief, neem ik toch aan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we echt die hele marathon live zitten kijken?
Ah dat is nou jammer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is positief, neem ik toch aan?
Vond ik, hoewel het een belachelijke sport is, bij het snelwandelen ook stom.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:35 schreef DeeBee het volgende:
Wel zonde dat er geen traditionele stadion finish is, blegh, dat moeten ze gewoon verplichten eigenlijk!
BBC bedoel je?quote:
Bij de mannen ook niet?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:35 schreef DeeBee het volgende:
Wel zonde dat er geen traditionele stadion finish is, blegh, dat moeten ze gewoon verplichten eigenlijk!
Net was er reclame.quote:
dat heet op een verkeerd moment schakelen en dan denken dat het er niet is, heb ik ook vaakquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net was er reclame.
En een telesport update
Dat is hetzelfde parcours als je nu ziet.quote:
Yup, ook die Japanse die er net afging was een top-10 favorietquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Chinese die eraf ligt is toch een van de favorieten?
Ze schaduwt nu al het Keniaanse team!quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:45 schreef ZwarteMaan het volgende:
Lornah komt nu iets naar voren! YEAH!
Ja, vanavond McDonaldsquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:47 schreef ZwarteMaan het volgende:
Zou Kiplagat met die Keniaanse Kiplagat wat afgesproken hebben ?
Nee joh, de kipburger.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef plerda het volgende:
[..]
Aan de kipnuggets en de kipcorns zeker
Hebben ze kipcorn bij de Mac in NL?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef plerda het volgende:
[..]
Aan de kipnuggets en de kipcorns zeker
Zou zomaar kunnen weet het niet zker.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:51 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Hebben ze kipcorn bij de Mac in NL?
Wel een tijdje gehad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:51 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Hebben ze kipcorn bij de Mac in NL?
Eerst maar een plak ..quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:52 schreef plerda het volgende:
[..]
Er daarna door naar de KFC voor wat kippenvleugels.
Grote verwachtingen hoor.quote:
Kiplagat zit moeilijk, Kibet lijkt nog wel mee te kunnenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:57 schreef ZwarteMaan het volgende:
Kopgroep dunt verder uit.. maar beiden NL'ers er nog bij ..
Yup, ze blijft in de buurt van haar landgenoten ;-)quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kiplagat zit moeilijk, Kibet lijkt nog wel mee te kunnen
Oh, nu ziet het er weer beter uit bij Kiplagat.
Ja, die gaat er al af.quote:
Kiplagatquote:
Kibet of Kiplagat hou ze niet uit elkaar was Boonstra er maar.quote:
Die hield ze zelf ook niet uit elkaarquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:06 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Kibet of Kiplagat hou ze niet uit elkaar was Boonstra er maar.
Eigenlijk toch wel vrij simpel uit elkaar te houden. Kiplagat is namelijk een kop groter dan Kibet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:06 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Voor jou lijken alle Chinezen ook op elkaar?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:06 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Zit aan het elastiek.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kibet er nu ook af lijkt me, gaat heel hard.
Wel wat vroeg inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hollanders er al af? Wat een falers zeg.
Bedoel je de 10 km die al is geweest en waar ze niet aan mee heeft gedaan of 10 km in het algemeen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lornah mag zich dan lekker richten op de 10 km, voor wat het waard is.
Op welke 10 kilometer? Die 2 dagen geleden al gelopen is hier op de Spelen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan is ze daar knap laat mee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voor over 4 jaar?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of shirttje ruilen met de Keniaanse Kiplagat.. ;-)quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:22 schreef plerda het volgende:
Gewoon tussen die paaltjes door zit je weer bij de voorste
De marathon is te lang en de 10 km te kort. Tja, dan heb je het lastig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Op welke 10 kilometer? Die 2 dagen geleden al gelopen is hier op de Spelen?
Ik denk sowieso dat Kiplagat er misschien wel mee stopt na deze Spelen, maar dat ze niet gemaakt is voor de marathon lijkt mij na meerdere debacles en moeizame wedstrijden wel duidelijk ja...
Niet weer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef Maxerazzi het volgende:
Duidelijk gevalletje van een tekentafelmarathon!
Bij de start haakten de helft al af...quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:29 schreef plerda het volgende:
Eigenlijk moeten de blanken een voorsprong krijgen van 500 meter
Zo was het altijd al.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:32 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, dit is toch gewoon het moderne marathon lopen.
Je verbaast je soms met welke stijl ze nog hard kunnen gaan...quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:37 schreef ZwarteMaan het volgende:
Die Jeptoo heeft wel een aparte stijl van rennen zeg maar... Ach, als het maar hard gaat - Jan Wouters had er ook last van geloof ik
Ik zat er ook naar te kijken, haar benen gaan naar buiten tijdens het rennen, alsof ze dansmoves aan het doen isquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:37 schreef ZwarteMaan het volgende:
Die Jeptoo heeft wel een aparte stijl van rennen zeg maar... Ach, als het maar hard gaat - Jan Wouters had er ook last van geloof ik
Ik wilde net hetzelfde posten. Ze zou zo met John Cleese mee mogen doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:37 schreef ZwarteMaan het volgende:
X-benen lijkt mequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:40 schreef ZwarteMaan het volgende:
Is dit een gevalletje x-benen of o-benen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |