dat dachten ze zelf in 2004 ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:30 schreef Mierenneuker. het volgende:
Wat zijn volgens jullie gouden medaille's die al zo goed als gegeven zijn?
Ik denk dat de mannen van amerika bij basketball het goud al in handen hebben.
Streep Cancellara maar niet zo gauw weg.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:39 schreef komrad het volgende:
Wiggins tijdrit weg mannen lijkt me ook onklopbaar in deze vorm
nah, canc en martin hebben meer rust gehad. En zijn laatste tijdrit was erg goed, maar niet dat je zegt dat hij martin en canc er zo gemakkelijk zou afgereden hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:39 schreef komrad het volgende:
Wiggins tijdrit weg mannen lijkt me ook onklopbaar in deze vorm
Zelfs dan is Bolt nog snel genoeg om dat te compenseren. Mocht ie meedoen aan de estafette.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:45 schreef komrad het volgende:
zwemmen natuurlijk
atletiek is voor Jamaica mits ze het stokje vasthouden
Naam wat betreft die laatste. Een land noemen is wel heel simpel en daarnaast lijkt me het niet de bedoeling van dit topic. Naar welke Keniaan gaat die vrijwel zekere gouden medaille dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:11 schreef komrad het volgende:
4x400 m atletiek is voor amerika
marathon m voor kenia
doen niet meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:38 schreef komrad het volgende:
ik ga voor duitsland bij het vrouwenvoetbal
martin is niet bepaald top uit de tour gekomen. Cancellara is een held en altijd kanshebber maar Wiggo lijkt op een of andere manier een extra turbo te hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:41 schreef Beregd het volgende:
[..]
nah, canc en martin hebben meer rust gehad. En zijn laatste tijdrit was erg goed, maar niet dat je zegt dat hij martin en canc er zo gemakkelijk zou afgereden hebben.
Canc ner kind gekregen. Heeft dus niet zo gefocust getraindquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:43 schreef komrad het volgende:
[..]
martin is niet bepaald top uit de tour gekomen. Cancellara is een held en altijd kanshebber maar Wiggo lijkt op een of andere manier een extra turbo te hebben.
Nee, echt niet. Decosse staat absoluut niet op eenzame hoogte. Verliest ook zeker nog wel eens.quote:
Hardee op de tienkamp is toch absoluut geen zeker lijkende gouden medaillequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
Carmeita Jeter 100m en 200m atletiek
Amerika mannen en vrouwen basketbal
phelps aantal zwem afstanden
NL vrouwen hockey
4x100m jamaica of amerika mannnen en amerika vrouwen atletiek
4x400m mannen en vrouwen amerika atletiek
400m merritt atletiek
100m bolt atletiek
serena williams tennis
brazillie mannen voetbal
hardee 10 kamp atletiek
christian taylor hinkstapspringen atletiek
die cubaanse brilsmurf (ben zijn naam kwijt) 110m horden atletiek
sally pearson 100m horden atletiek
clement of culson 400m horden atletiek
ross-richards 400m
djokovic of federer tennis
amerika vrouwen voetbal
verder weet ik het niet
Nee, maar ik ben van plan om te kijken. En als ik kijk dan wint Decosse altijdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Decosse staat absoluut niet op eenzame hoogte. Verliest ook zeker nog wel eens.
Hij bedoelt Eatonquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hardee op de tienkamp is toch absoluut geen zeker lijkende gouden medaille?
Dayron Robles op de 110m horden ook zeker niet lijkt me
Zeker de favoriete ja, maar absoluut geen zekere gouden medaille.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:56 schreef heywoodu het volgende:
Decosse is in principe wel de favoriete lijkt me? Met daarachter wel Bosch.
Maar ik denk dat geen van beiden in dit topic horen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hardee op de tienkamp is toch absoluut geen zeker lijkende gouden medaille?
Dayron Robles op de 110m horden ook zeker niet lijkt me
zijquote:
Oh ik zag niet dat ie van jou af kwamquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[..]
zij
maar ik bedoelde eaton ipv hardee mijn fout
niet erg manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh ik zag niet dat ie van jou af kwamExcuus
Bolt op de 100m ook lang niet zeker. Die andere Jamaicaan kan hem zo maar verslaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
Carmeita Jeter 100m en 200m atletiek
Amerika mannen en vrouwen basketbal
phelps aantal zwem afstanden
NL vrouwen hockey
4x100m jamaica of amerika mannnen en amerika vrouwen atletiek
4x400m mannen en vrouwen amerika atletiek
400m merritt atletiek
100m bolt atletiek
serena williams tennis
brazillie mannen voetbal
hardee 10 kamp atletiek
clement of culson 400m horden atletiek
ross-richards 400m
djokovic of federer tennis
amerika vrouwen voetbal
verder weet ik het niet
powell of blake?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bolt op de 100m ook lang niet zeker. Die andere Jamaicaan kan hem zo maar verslaan.
Lavillenie is de grote favoriet voor goud, maar polsstok is echt een rete vervelend onderdeel om dingen zeker te voorspellen. Een stroeve start en 3x je aanvangshoogte eraf tikken en je bent klaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bolt op de 100m ook lang niet zeker. Die andere Jamaicaan kan hem zo maar verslaan.
Lavillenie op poolstok is toch wel een vrij zekere medaille. En waarschijnlijk goud.
Het EK was toch wel indrukwekkend genoeg om er van uit te gaan dat hij goud pakt. Sinds ik die man volg staat hij er praktisch altijd als het er echt om gaat. Dat spreekt zeker enorm in zijn voordeel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lavillenie is de grote favoriet voor goud, maar polsstok is echt een rete vervelend onderdeel om dingen zeker te voorspellen. Een stroeve start en 3x je aanvangshoogte eraf tikken en je bent klaar.
Maar zijn vorige wedstrijd niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het EK was toch wel indrukwekkend genoeg om er van uit te gaan dat hij goud pakt.
quote:
Allyson Felix lijkt me heel wat zekerder op de 200m dan Jeter. Felix liep begin deze maand de snelste tijd van de laatste 14 jaar.quote:
Haha was het maar zo'n feest. Die laatste is sowieso niet zeker. Zelfs een medaille kan zomaar weg zijn. Op die bovenste twee is de kans minstens 75%, maar niet volledig. 50 meter vrij is ook nog tricky.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:27 schreef Ericr het volgende:
4x100m vrij vrouwen, Nederland
100m vrij vrouwen, Kromo
50m vrij vrouwen, Kromo
Bouwmeester, Laser
75% lijkt me dan weer een tikkeltje overdrevenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Haha was het maar zo'n feest. Die laatste is sowieso niet zeker. Zelfs een medaille kan zomaar weg zijn. Op die bovenste twee is de kans minstens 75%, maar niet volledig. 50 meter vrij is ook nog tricky.
Dat is op zich best een sensatie... gewoon gefaald op het WK in eigen land en daardoor er niet bij in Londenquote:
Geen enkel goud is 100% zeker maar voor Nederland zijn dit wel de beste kanshebbers. Zeilen blijft hoe dan ook tricky maar Bouwmeester vaart wel een thuiswedstrijd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Haha was het maar zo'n feest. Die laatste is sowieso niet zeker. Zelfs een medaille kan zomaar weg zijn. Op die bovenste twee is de kans minstens 75%, maar niet volledig. 50 meter vrij is ook nog tricky.
Ik vind het dames hockeyteam eerder een zekere gouden medaille dan die van Bouwmeester t.b.h., ook al heeft Marit ook zeker een grote kans.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Geen enkel goud is 100% zeker maar voor Nederland zijn dit wel de beste kanshebbers. Zeilen blijft hoe dan ook tricky maar Bouwmeester vaart wel een thuiswedstrijd.
Teamsporten vind ik toch wel het meest tricky, lang niet altijd wint de favoriet. 1 slechte dag en je ligt er uit. Bij zeilen valt dat nog te compenseren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind het dames hockeyteam eerder een zekere gouden medaille dan die van Bouwmeester t.b.h., ook al heeft Marit ook zeker een grote kans.
Ja hè hè.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De kans dat Vos verliest is groter dan dat ze wint.
Wel eens van Yohan Blake gehoord?quote:
Grote favoriet, maar lang niet zeker.quote:
Vergeet niet dat een losse tijdrit compleet, maar dan ook compleet anders is dan een tijdrit in een grote ronde. Dat wordt nog veel te vaak vergeten. Wiggins kwam vorig jaar op het WK tijdrijden ook met een topvorm uit de Vuelta en werd daar gewoon op dik een minuut gereden door Martin.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:07 schreef TLC het volgende:
Wiggins bij de tijdrit van de mannen, alleen de nummers 2 en 3 gaan bevecht worden door Cancellara en Martin. Ik weet niet of Froome meedoet ?
Serena Williams bij het tennis en ook nog Brazilie bij het volleybal (mannen, vrouwen kan ook maar dat kan zomaar ook Rusland worden).
Het thuisvoordeel, het rijden voor eigen publiek als de Tourwinnaar, doet ook veel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vergeet niet dat een losse tijdrit compleet, maar dan ook compleet anders is dan een tijdrit in een grote ronde. Dat wordt nog veel te vaak vergeten. Wiggins kwam vorig jaar op het WK tijdrijden ook met een topvorm uit de Vuelta en werd daar gewoon op dik een minuut gereden door Martin.
Veel, maar is geen garantie voor een gouden plak. Wat TheArt zegt klopt wel, iedereen is nu gefixeerd op die twee TT's uit de Tour, maar ik moet het nog zien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:43 schreef TLC het volgende:
[..]
Het thuisvoordeel, het rijden voor eigen publiek als de Tourwinnaar, doet ook veel.
of Nederland bij het WK Korfbalquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:48 schreef knnth het volgende:
Conclusie: verschillende favorieten maar niemand zo zeker als een Lars Boom bij NK Veldrijden
Klopt maar Wiggins had wel een gelijkaardige achterstand in de tijdrit in de vuelta en op het wk tijdrijden op Tony Martinquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vergeet niet dat een losse tijdrit compleet, maar dan ook compleet anders is dan een tijdrit in een grote ronde. Dat wordt nog veel te vaak vergeten. Wiggins kwam vorig jaar op het WK tijdrijden ook met een topvorm uit de Vuelta en werd daar gewoon op dik een minuut gereden door Martin.
Daarnaast, het gaat om zekere gouden medailles in dit topic. En dan kom jij met werkelijk waar allemaal medailles aan waar er veel meer goede kanshebbers zijn.
Geeft zo'n plons inderdaad, zo'n stokje verkeerd overgeven bij het zwemmen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:24 schreef Monopoly_Man het volgende:
Estafettes zijn toch nooit zeker? Hoe vaak hebben we nu al stokjesdrama gezien?
Daarom lijkt mij de zege van Wiggins ook nog lang niet zeker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:20 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Klopt maar Wiggins had wel een gelijkaardige achterstand in de tijdrit in de vuelta en op het wk tijdrijden op Tony Martin
"Vrij regelmatig" valt allemaal wel mee, en Jamaica is bij de 4x100m mannen gewoon torenhoog favoriet. Die gouden medaille is een stuk "zekerder" dan de Nederlandse dames op de 4x100 vrij, die mijns inziens niet echt in dit topic horenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:26 schreef Monopoly_Man het volgende:
Ze werden allebei genoemd. Ook bij zwemmen gaan de wissels toch vrij regelmatig fout dacht ik?
Ze zijn al wel 5 jaar ongeslagen dacht ik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Vrij regelmatig" valt allemaal wel mee, en Jamaica is bij de 4x100m mannen gewoon torenhoog favoriet. Die gouden medaille is een stuk "zekerder" dan de Nederlandse dames op de 4x100 vrij, die mijns inziens niet echt in dit topic horen
Dat klopt, ik zie ze ook wel als favoriet (geef ze 50-60% kans ofzo), maar ik geef de Jamaicaanse mannen toch wel 75-80% kans, die zie ik eigenlijk alleen verliezen door een foute wissel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zijn al wel 5 jaar ongeslagen dacht ik.
Inderdaad, hoewel zekerheidjes hier vooral bedoeld zijn met de disclaimer "tenzij er een freak accident gebeurt" zoals Kramer op OS2010, Bolt op WK2011 enzovoort.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:36 schreef Deetch het volgende:
in de sport zijn er geen zekerheidjes, dat maakt het nou zo leuk.
Helaas.quote:
Goed bezig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:54 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga hiervoor;
Rudisha op de 800m.
USA op de 4x400.
USA basketbal (mannen en vrouwen).
Chen Yibing op de ringen.
Kanayeva bij de ritmische gymnastiek (trouwens te ziek voor woorden wat die al heeft gewonnen, en ze is 22...).
Riner, judo +100kg.
Nieuw-Zeeland, twee-zonder, roeien.
Duitsland, roeien achten.
USA vrouwen, roeien achten.
Sun Yang, 1500m vrij.
Phelps, 200m vlinder.
USA 4x200 vrij.
Soni, 200m school.
USA vrouwen 4x100 wissel.
Dibaba was m.i. niet zeker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef knnth het volgende:
Dibaba vergetenAls ik aan de 10.000m had gedacht had ik haar zeker genoemd hoewel ik dit verschil niet durfde te dromen
Kloptquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:03 schreef thettes het volgende:
[..]
sowieso leuk om dit topic door te lezen met de kennis van nu
Ennis is valsspelen, die is al bezig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:21 schreef debeterebob het volgende:
Ook een poging doen.
Bolt: 100m+200m
Felix: 200m
Jamaica: 4x100(m),
USA: 4x400(m)
Eaton: 10kamp
Harting: Discus
Ennis: 7kamp
Chicherova: hoogspringen
Thorkildsen: Speerwerpen
Lavilenie: poolstok
Isinbayeva: poolstok
Saladuka: hinkstap
Ik haal sowieso de 10 goede wel
Zeker lijkend hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ennis is valsspelen, die is al bezig.
je dacht dat die pakhaas zou winnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hm, vergeten hier te posten. Had alleen zwemmen, turnen en judo genoemd, en daarbij een paar goede en foute scores.
Goed:
Soni 200school
Lochte 400wissel
Kromo 100vrij
Uchimura meerkamp
USA 4x200vrij M
USA landen vrouwen
Decosse
Riner
Fout:
Soni 100school
USA 4x100vrij M
Japan landenwedstrijd mannen
Phelps 200 vlinder
Cielo 50 vrij
Matige score.
Ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je dacht dat die pakhaas zou winnen?
Dat is Dayron Robles en dat is echt de slechtste nominatie van dit topic. Er zijn 2 topfavorieten, Aries Merritt en Liu Xiang. Robles niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat is Dayron Robles en dat is echt de slechtste nominatie van dit topic. Er zijn 2 topfavorieten, Aries Merritt en Liu Xiang. Robles niet.
Zal je zien dat je gewoon gelijk krijgtquote:
Yibing slechts zilver vandaag.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:54 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga hiervoor;
Rudisha op de 800m.
USA op de 4x400.
USA basketbal (mannen en vrouwen).
Chen Yibing op de ringen.
Kanayeva bij de ritmische gymnastiek (trouwens te ziek voor woorden wat die al heeft gewonnen, en ze is 22...).
Riner, judo +100kg.
Nieuw-Zeeland, twee-zonder, roeien.
Duitsland, roeien achten.
USA vrouwen, roeien achten.
Sun Yang, 1500m vrij.
Phelps, 200m vlinder.
USA 4x200 vrij.
Soni, 200m school.
USA vrouwen 4x100 wissel.
USA vrouwen 4x100 wissel is wonquote:
Yup.quote:
Hupsakee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:11 schreef knnth het volgende:
Eaton tienkamp en Rudisha 800m lijken me zekerheidjes.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
100m bolt atletiek
serena williams tennis
ross-richards 400m
amerika vrouwen voetbal
Vrouwen voetbal heb je wel een lucky gokje mee gehad.quote:
klopt helemaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrouwen voetbal heb je wel een lucky gokje mee gehad.
fuck yeahquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:44 schreef Anonymousz het volgende:
Anna Chicherova (hoogspringen atletiek)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |