dat dachten ze zelf in 2004 ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:30 schreef Mierenneuker. het volgende:
Wat zijn volgens jullie gouden medaille's die al zo goed als gegeven zijn?
Ik denk dat de mannen van amerika bij basketball het goud al in handen hebben.
Streep Cancellara maar niet zo gauw weg.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:39 schreef komrad het volgende:
Wiggins tijdrit weg mannen lijkt me ook onklopbaar in deze vorm
nah, canc en martin hebben meer rust gehad. En zijn laatste tijdrit was erg goed, maar niet dat je zegt dat hij martin en canc er zo gemakkelijk zou afgereden hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:39 schreef komrad het volgende:
Wiggins tijdrit weg mannen lijkt me ook onklopbaar in deze vorm
Zelfs dan is Bolt nog snel genoeg om dat te compenseren. Mocht ie meedoen aan de estafette.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:45 schreef komrad het volgende:
zwemmen natuurlijk
atletiek is voor Jamaica mits ze het stokje vasthouden
Naam wat betreft die laatste. Een land noemen is wel heel simpel en daarnaast lijkt me het niet de bedoeling van dit topic. Naar welke Keniaan gaat die vrijwel zekere gouden medaille dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:11 schreef komrad het volgende:
4x400 m atletiek is voor amerika
marathon m voor kenia
doen niet meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:38 schreef komrad het volgende:
ik ga voor duitsland bij het vrouwenvoetbal
martin is niet bepaald top uit de tour gekomen. Cancellara is een held en altijd kanshebber maar Wiggo lijkt op een of andere manier een extra turbo te hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:41 schreef Beregd het volgende:
[..]
nah, canc en martin hebben meer rust gehad. En zijn laatste tijdrit was erg goed, maar niet dat je zegt dat hij martin en canc er zo gemakkelijk zou afgereden hebben.
Canc ner kind gekregen. Heeft dus niet zo gefocust getraindquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:43 schreef komrad het volgende:
[..]
martin is niet bepaald top uit de tour gekomen. Cancellara is een held en altijd kanshebber maar Wiggo lijkt op een of andere manier een extra turbo te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |