quote:
Inderdaad, haar 2e pas was vooral heel heel slecht. Daardoor even uit balans daarna en dus kansloos voor het goud.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:58 schreef DeeBee het volgende:
Pff, Jeter, dit was je kans...
Maar wat een rommelige race zeg, struikelde half bij de start.
Prolongeren is wel heel goed van Fraser!
Maar past toch bij haar figuurquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij steekt behoorlijk uit ja.
Van wie? Al die kontjes steken uit.quote:
Fraserquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Van wie? Al die kontjes steken uit.
Van Gerner zit er onder verstopt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mart krijgt z'n jasje niet dicht.
Dus jij bent printscreens op aan het slaan tijdens een 100m om te kijken hoe snel je dat kan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:00 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sloeg deze printscreen op terwijl die vrouwen nog niet eens gefinisht waren. Cool story, I know, zal het bij de 100m mannen nog eens doen, kijken of het weer lukt.
Ook 1 brons voor Jamaica.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef Anonymousz het volgende:
na dag 2
uk 3 goud
usa 2 silver en 1 brons
jamaica 1 goud
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Gerner zit er onder verstopt.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie net op Betfair tot mijn verbazing dat Blake maar iets minder favoriet is (2.74) dan Bolt (1.82). De rest heeft allemaal odds van 29 en hoger. Waarom is Bolt ook niet ten opzichte van Blake zwaar favoriet? Ik weet dat hij van Bolt gewonnen heeft maar als Bolt goed loopt, blaast hij iedereen toch weg?
Dat wordt Olympisch in 2016.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:02 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dus jij bent printscreens op aan het slaan tijdens een 100m om te kijken hoe snel je dat kan?
En terecht als je het zo hoort. Over drie dagen horen we erover bij Sportzomer. Dan komt er een kek filmpje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:04 schreef TheArt het volgende:
Schwarzkopf toch zilver! Protest aanvaard.
Blake komt niet aan de recordtijden van Bolt nee. Maar Bolt komt daar de laatste tijd ook niet meer in de buurt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie net op Betfair tot mijn verbazing dat Blake maar iets minder favoriet is (2.74) dan Bolt (1.82). De rest heeft allemaal odds van 29 en hoger. Waarom is Bolt ook niet ten opzichte van Blake zwaar favoriet? Ik weet dat hij van Bolt gewonnen heeft maar als Bolt goed loopt, blaast hij iedereen toch weg?
Oké, bedankt voor de uitleg.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je fan bent van Bolt...
Maar hij is geen superman hoor, dit jaar al helemaal niet zo tot nu toe. Ja, als hij een hele goede race loopt dan kan er in principe niemand tegen hem op. Maar als hij door wat steekjes te laten vallen en een rommelige race (zoals Jeter net bijv.) wat laat liggen, dan klopt Blake hem misschien heus wel met 9.6x of zo...
Die halve finale morgen zal veel zeggen, maar voorlopig vind ik dat Bolt wel erg veel showt en is Blake zelfs een beetje mijn darkhorse voor de titel en een upset.
quote:
En voor de 200m? Ik denk dat Bolt daar meer kans op maakt dan op de 100m.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:04 schreef DeeBee het volgende:
Blake zelfs een beetje mijn darkhorse voor de titel en een upset.
Goud op de 200 meter.quote:
sowiesoquote:
Tsja, ik vind de vorm van Bolt gewoon een beetje gissen nu.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
En voor de 200m? Ik denk dat Bolt daar meer kans op maakt dan op de 100m.
Mij ook, ik denk dat die 9.58 nog jaren blijft staan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef DeeBee het volgende:
Met WR's zou hij mij ernstig verbazen, zowel op de 100 meter als 200 meter.
Hier dacht je nog wat anders:quote:
quote:
I was wrongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |