Oké dat mag dus nog wel?!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef Kyara het volgende:
Haal Troeta maar uit de lijst! Die is inmiddels voorzien
ik had er werkelijk nog nooit van gehpord maar met wat ik heb gelezen en nu denk te zien is het dan ern jongetje.....nu ben ik heel nieuwsgierig naar mijn eigen ecjo maar vraag ik me af of ik een goede foto heb.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:39 schreef Fieder het volgende:
Isis, je moet het vergelijken met de ruggengraat. Als het evenwijdig loopt is het een meisje. Als er een hoek is, is het een jongen. Ik zie alleen niet goed waar de ruggengraat loopt
Nub theorie
I know, maar dit is echt een twijfelgeval vind ik. Het zit er een beetje tussenin... Als ik nu zou moeten gokken denk ik een jongen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:39 schreef Fieder het volgende:
Isis, je moet het vergelijken met de ruggengraat. Als het evenwijdig loopt is het een meisje. Als er een hoek is, is het een jongen. Ik zie alleen niet goed waar de ruggengraat loopt
Nub theorie
ik denk een meisjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef __Isis__ het volgende:
Ik heb trouwens een super duidelijke NUB echo van 12 weken. Het is in ieder geval goed zichtbaar, maar welke conclusie er nu te trekken valt![]()
Anyone?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:48 schreef Fieder het volgende:
Ik durf er niks over te zeggen omdat ik de ruggengraat niet goed kan zien. Wel leuk zeg![]()
Dat neusje
van koeka wordt ik een beetjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:10 schreef Logician78 het volgende:
Ps: nieuw merk ontdekt Koeka ik wou serieus die hele winkel leegkopen wat een mooi spul!
Fotoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Fijn Logi.. Goed geslaagd dus zo te lezen
En welkom Gulara!
En een mooie echo voor Isis zie ik
Ga vanavond met mijn mannetje op stap .. Dus nu mijn haar in de krul gezet, make uppie op gedaan ... Me even omgetoverd tot een begeerlijke vrouw waar mijn mannetje mee gezien mag worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
We gaan alles van koeka halen hebben we vandaag besloten meneer is ook helemaal verliefdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn beste aankoop NA de geboorte nog was een koekadeken. Wat een heerlijk zacht ding![]()
Uiteindelijk bij het irl bekijken vonden we het slaapkamertje er minder solide uitzien dan we dachten en de wandelwagen vond ik lastig met stoepranden en de Joolz was zo heerlijk te besturen itt binnen was het echt een andere ervaring.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Logician wat grappig dat zowel babykamer als kinderwagen toch iets anders als Stokke is geworden.
Ik vind dit kamertje erg warm aanvoelen
Ja waren zelf ook verbaasd dat we zo snel van mening veranderden maar hadden het beiden, en soms moet je dingen eerst echt irl zien en vergelijken voor je echte knopen kan doorhakken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:29 schreef danic het volgende:
Ik wilde hetzelfde typen als DML, was even verbaasd dat het wat anders is geworden.
Maar meis, wat een móói kamertje! Het voelt heerlijk warm aan idd. Ga je nog iets met een kleur doen, of hou je het zo?
Het kamertje staat geplanned om in December bezorgd te worden, maar ga zeker foto's maken tztquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:35 schreef danic het volgende:
Mooi![]()
Post je foto's in het kinderkamer topic?
Ben wel vaker wakker rond die tijd... Even plassen en dan is baby wakker... Heb daarna nog wel van 8 tot nu geslapenquote:Op zondag 5 augustus 2012 08:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Woei mango nu zie ik de tijd pas dat jij postte. Waarom zo vroeg wakker opb deze zondagmorgen?
Ja! Al 37 weken en 5 dagen nu! Gaat zeker snel!quote:Op zondag 5 augustus 2012 04:55 schreef Mangostine het volgende:
Ja, goeiemorgen![]()
Labelloo, schiet op bij jou hè?![]()
ik ben toen ik 13w was 2 weken naar Panama geweest (alleen, voor mijn werk). 11 uur vliegen was het geloof ik. Ik merkte geen verschil tussen zwanger en niet zwanger vliegen. Het ging echt prima.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiedag dames
Mijn lief en ik zitten een reis naar Canada in november te plannen. Ik zou dan ca 18 weken zijn, en ik moet de vlucht van Amsterdam naar Montréal waarschijnlijk alleen doen, ca 7 uur vliegen. Daar komt mn vriend me dan ophalen op het vliegveld.
En nu ben ik benieuwd naar vliegervaringen van zwangeren. Het is natuurlijk afhankelijk van hoe je je voelt, maar zijn er dames die zwanger hebben gevlogen en hoe ging dat? Veel verschil met niet-zwanger?
Ik ben vorige zwangerschap met 23 weken naar Curaçao gevlogen, geen enkel probleem en de stewardessen waren super lief en attent!quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiedag dames
Mijn lief en ik zitten een reis naar Canada in november te plannen. Ik zou dan ca 18 weken zijn, en ik moet de vlucht van Amsterdam naar Montréal waarschijnlijk alleen doen, ca 7 uur vliegen. Daar komt mn vriend me dan ophalen op het vliegveld.
En nu ben ik benieuwd naar vliegervaringen van zwangeren. Het is natuurlijk afhankelijk van hoe je je voelt, maar zijn er dames die zwanger hebben gevlogen en hoe ging dat? Veel verschil met niet-zwanger?
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Groot gelijk dat ze het zekere voor het onzekere nemen. In elk geval alvast succes donderdag! Wel fijn dat ze je nu extra goed in de gaten houden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef klumsy het volgende:
heel fijn een verhaal getikt, is de verbinding en dus alles weg
Maar ik loop nu ongeveer zo een 3,5 week achter op de vorige zwangerschap.
Ik ben zelf niet heel erg bezig met de uitrekendatum, voor mij is september echt de
maand van Roan en Senna, denk dat ik het moeilijker gevonden zou hebben in die maand uitgerekend
te zijn.
Die injecties zouden inderdaad een vroeggeboorte kunnen helpen voorlopen, wel afhankelijk wat de reden van de vroeggeboorte is... Maar aangezien er bij mij geen reden gevonden is, hebben ze voorgesteld
om het zekere voor het onzekere te nemen en een aantal weken lang die injecties te nemen.
Hoe of wat weet ik nog niet precies, dat gesprek heb ik donderdag met de gyn
Vampgecondoleerd
ik heb het bij de zwangerschap van de jongens aangeboden gekregen en uiteindelijk niet gedaan. het was toen allemaal experimenteel en in het kader van onderzoek en de gyn gaf me erg weinig info. ik heb toen zelf dingen gezocht en vond het toen voor mij in die situatie geen fijne keuze. ik had geen historie van vroeggeboorte en de cijfers die ik vond lieten dan ook zien dat het dan eigenlijk geen zak uitmaakt. echter; bij een historie van vroeggeboorte lieten de cijfers zien dat het wel uitmaakt. die injecties schijnen trouwens wel pokkezeer te doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef klumsy het volgende:
heel fijn een verhaal getikt, is de verbinding en dus alles weg
Maar ik loop nu ongeveer zo een 3,5 week achter op de vorige zwangerschap.
Ik ben zelf niet heel erg bezig met de uitrekendatum, voor mij is september echt de
maand van Roan en Senna, denk dat ik het moeilijker gevonden zou hebben in die maand uitgerekend
te zijn.
Die injecties zouden inderdaad een vroeggeboorte kunnen helpen voorlopen, wel afhankelijk wat de reden van de vroeggeboorte is... Maar aangezien er bij mij geen reden gevonden is, hebben ze voorgesteld
om het zekere voor het onzekere te nemen en een aantal weken lang die injecties te nemen.
Hoe of wat weet ik nog niet precies, dat gesprek heb ik donderdag met de gyn
Vampgecondoleerd
Ik heb die dag van je overgenomenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:05 schreef freecell het volgende:
Goud, wat een onzekerheid zobloedverlies kán betekenen dat het mis gaat, maar dat hoeft niet.
Dus dat geeft ook niet echt duidelijkheid!
Vamp, gecondoleerd! Sowieso ligt leven en dood dan dicht bij elkaar hè? Sterkte!
Twinkle: bemoedigend nieuwsSoepel bevallen heerst in je omgeving blijkbaar
Mijn man maakt vandaag aldoor grappen dat ik de baby binnen moet houdenAllebei onze andere kinderen zijn geboren op een zondag tijdens de olympische spelen namelijk.
Doen we nu maar ff niet
Dankequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik heb die dag van je overgenomenzoals je voorspelde, dus wees maar niet bang *lol*
Dat is ook hier het geval, aangezien mijn vader zo'n 3 weken geleden plotseling is overleden. Het 'genieten' van de zwangerschap is nu dan ook totaal anders.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:05 schreef freecell het volgende:
Vamp, gecondoleerd! Sowieso ligt leven en dood dan dicht bij elkaar hè? Sterkte!
Ik ben naar Amerika gevlogen toen ik 19 weken zwanger was, en terug met 22 weken. Heb geen verschil ervaren met niet zwanger vliegen eigenlijk. Omdat het bij mij toen nog niet echt zichtbaar was kreeg ik ook geen speciale behandeling ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiedag dames
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorbo, wat een leuk artikel is het en wat zijn de foto's mooi!
Vamp gecondoleerd en labelloo, vroeg me al af of je het nog trok allemaal? Veel sterkte ermee.
Hoe gaat het met bunny?
Geen idee!quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:31 schreef Mangostine het volgende:
Och sorbo, wat verdrietig voor de familie. Is er misschien iets wat ze heeft nagelaten voor ouders of kleintje?
Dank je, maar ik kende haar niet goed hoor. Ik vind het vooral verdrietig voor mijn schoonzus en zwager. En voor neefje natuurlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:49 schreef Lijnloos het volgende:
Gecondoleerd Sorbootje, en Vamp ook nog.Sterkte meiden!
Nee, al een flink stukje in de 80. De vader van buikneefje is ook niet zo piep meerquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:30 schreef Mangostine het volgende:
Maar dan moet ze trouwens nog best jong zijn geweest Sorbo, niet?
Ik vind het moeilijk te bevatten. Durf het niet te geloven. De ene dag heb ik best veel vertrouwen en zoiets van 't komt allemaal goed, maar de andere dag kan dat helemaal weg zijn. Dan denk ik 'was het allemaal maar achter de rug en had ik mijn kleintje maar vast gezond en wel in armen'. Best vermoeiend somsquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
LeNeHe, jij mag volgende maand ook gewoon alweer! Het is je zo gegund![]()
Is het een beetje te behappen voor je?
Voelt het niet goed?? Of gewoon normale spanning omdat het nou eenmaal de eerste keer is dat je dit kindje gaat zien?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:35 schreef Kyara het volgende:
[..]en ben best wel zenuwachtig eigenlijk.
Het voelt hetzelfde als de vorige keer. Maar ik vond het de vorige keer ook zo spannend. Of je het niet allemaal hebt verbeeld (quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voelt het niet goed?? Of gewoon normale spanning omdat het nou eenmaal de eerste keer is dat je dit kindje gaat zien?
Ohja, daar ga ik ook eens naar kijkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Het voelt hetzelfde als de vorige keer. Maar ik vond het de vorige keer ook zo spannend. Of je het niet allemaal hebt verbeeld () en of alles het doet. Wat dat betreft was ik de vorige keer ook erg blij met mijn angelsounds.
Vanaf een week of 12-14. In het begin is het echt heel goed zoeken en niet in paniek raken als je hem niet hoort. Maar het geluid van de navelstreng is ook al heel rustgevend.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
En vanaf wanneer kun je je kindje daarmee horen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Cocotrimonium op 06-08-2012 13:27:09 ]
In het begin moet je idd wel veel geduld hebben en héél voorzichtig zoeken. Is zo ongeveer millimeterwerk dan. Later (zeker nu), kan ik 't beebje op meerdere plekken en heel eenvoudig vinden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:15 schreef Kyara het volgende:
Vanaf een week of 12-14. In het begin is het echt heel goed zoeken en niet in paniek raken als je hem niet hoort. Maar het geluid van de navelstreng is ook al heel rustgevend.
True, was ik even vergeten! Komt denk ik omdat dit het kamertje nog niet echt isquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Psst coco er is een kinderkamertjes topic. Meer mensen lezen daarmee en zijn vast ook nieuwsgierig
Bahaha, dat idd! Baby zwemt nog vrolijk alle kanten op danquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:26 schreef Kyara het volgende:
En dan hoor je het eindelijk en zoef.... dan is het weer weg (fijn zoveel bewegingsvrijheid)
Ik had buikpijn, de arts bij de hap heeft gevoeld maar kon niks ontdekken. Ik denk zelf dat het aan de stress gelegen heeftquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:39 schreef Mangostine het volgende:
KJ, had je wel klachten dan, en hebben ze andere oorzaken daarvan kunnen uitsluiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joppiesaus chips gekochtNom!
Enne kapper...ja. Moet ik ook nooodig heen. Dilemma is dat ik nu een staartje kan, dus wel handig tijdens bevalling leek me. Aan de andere kant, ziet het er wel suf uit en kom ik zo op foto's te staan...hmmm
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:39 schreef SupremeEvil het volgende:
Zo. Weer goedgekeurd bij de vlos. Inwendig onderzoek doen ze pas vanaf 40+ weken. Ook best hoor, ik wacht wel af.
Ik had die hints ook lang... en ik zit nu dus 40+3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joppiesaus chips gekochtNom!
Enne kapper...ja. Moet ik ook nooodig heen. Dilemma is dat ik nu een staartje kan, dus wel handig tijdens bevalling leek me. Aan de andere kant, ziet het er wel suf uit en kom ik zo op foto's te staan...hmmmDus de hints zeggen klaarblijkelijk niet veel. Vandaag overigens weer een rommeligere dag, maar of het wat gaat opleveren...
Weet er iemand overigens hoe het zit met de verplichting om binnen 3 dagen het kindje aan te geven bij de gemeente Rotterdam? We zaten vanmiddag even te kijken, maar sinds de gemeente werkt met verplichte afspraken is daar pas gemiddeld na 7 dagen plek... Fijn![]()
ik heb overigens EINDELIJK die viva gelezen! Leuk artikel en mooie foto's Sorbo!The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
Ze hebben het systeem sinds 1 mei aangepast. Je krijgt alleen een ticket met nummer bij het bevestigen van je afspraak op zo'n hip touch-screen terminal dingetje. Zonder afspraak helpen ze je echt niet meer viel mij op toen wij voor de erkenning al gingen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:00 schreef Sam1993 het volgende:
Bunny, het licht eraan waarvoor je aar de gemeente gaat of dat er tijd is:) voor het aangeve van de kleine zal dus wel tijd zijn:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Logi, mooi kamertje trouwens!
Ons kamertje is heel simpel (is sowieso maar een mini kamertje, dus veel kun je er niet doen qua ruimte). Witte meubeltjes, grijzig laminaat, één groene wand en de rest is wit(tig) & spotjes in het plafond. Nu alleen nog iets voor het raam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat groen, heel fris!
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Ik heb het inderdaad toch nog even nagebeld, en het moet inderdaad binnen 3 dagen, maar daar hoeft dus GEEN afspraak voor gemaakt te worden in Rotterdam. Je kunt gewoon het (deel)gemeentekantoor binnenlopen. Weer een misverstand de wereld uit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
In de gemeente rotterdam zijn ze niet zo van Oh we hebben het nu rustig dus kom maar! Was er vanmorgen om een nieuw id aan te vragen, er was verder niemand, maar ik kan pas over een week terecht!!
Maar ik neem aan dat het met geboorte aangifte anders is, want dat moet toch binnen 3 dagen?! Ik zou even bellen, als ik jou was, dan weet je het maar gelijk!
Haha precies...quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:20 schreef rebel-angel het volgende:
maar ook fijn dat ze dat dan even op hun website vermelden ofzo
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb af en toe als ik opsta een steek linksonder in mijn buik. Zou dat bandenpijn kunnen zijn?
Vind het zo vreemd dat het alleen links is. Then again, mn linkerborst deed ook als eerste zeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag mijn 34 weken mijlpaal! Nog steeds lekker aan het werk en het gaat goed gelukkig![]()
Volgens mij heb ik met momenten indalingsweeën. Vanavond naar de vk, dan meer eens even vragen of het kan kloppen. Heb een drukkend, trekkend gevoel op mijn bekken/punani![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:46 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb zin in pannenkoeken!Nu wil ik ook pannenkoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag mijn 34 weken mijlpaal! Nog steeds lekker aan het werk en het gaat goed gelukkig![]()
Volgens mij heb ik met momenten indalingsweeën. Vanavond naar de vk, dan meer eens even vragen of het kan kloppen. Heb een drukkend, trekkend gevoel op mijn bekken/punaniMorgen dan maar!
En die indalingsweeën klinken erg bekend inderdaad! Gefeliciteerd met je mijlpaal!The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
Dat heb ik ook, alleen links inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb af en toe als ik opsta een steek linksonder in mijn buik. Zou dat bandenpijn kunnen zijn?
Vind het zo vreemd dat het alleen links is. Then again, mn linkerborst deed ook als eerste zeer
Whoei wat spannend! Succesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:04 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik ga voordringen denk ik, Bunny![]()
M'n vliezen zijn gebroken om half twaalf...
Waaaaaahhhh
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:03 schreef Poezebeest het volgende:
Ik kom mij hier ook voorzichtig melden, nog pril en spannend, maar een streep is een streep en ik voel me ontzettend zwanger.
Mag ik erbij in het rijtje, due date 15 april.
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:03 schreef Poezebeest het volgende:
Wauw, SE, wat een vlotte bevalling! Hopelijk is alles goed gegaan en lig je nu heerlijk te genieten van je kleintje! Gefeliciteerd!
Ik kom mij hier ook voorzichtig melden, nog pril en spannend, maar een streep is een streep en ik voel me ontzettend zwanger.
Mag ik erbij in het rijtje, due date 15 april.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 06:13 schreef SupremeEvil het volgende:
Zo ongeveer op de tijd dat je dat gepost hebt is ze geboren
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:32 schreef SupremeEvil het volgende:
M.ila E.lea is om half zes geboren. Weegt 6 pond en het was een turbo bevalling. Maar dat verhaal is voor later. Ze slaapt nu en het is wachten op de kinderarts vanwege het niertje. Maar daarna mogen we naar huis
Misschien moet SE maar een vers baby plaatje plaatsen om de mijne eruit te rammelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:27 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
SE snellerd! Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Ennuh Bunny hoop dat het voor jou nou ook snel gebeurt
Twink, tegen de tijd dat het onze beurt is, zijn de 'makkelijke' bevallingen waarschijnlijk opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Se gefeliciteerd!! Wat een bevallingen de laatste tijd zeg.. mag hopen dat de mijne ook ongeveer zo gaat.
SE! Snellerd!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:32 schreef SupremeEvil het volgende:
M.ila E.lea is om half zes geboren. Weegt 6 pond en het was een turbo bevalling. Maar dat verhaal is voor later. Ze slaapt nu en het is wachten op de kinderarts vanwege het niertje. Maar daarna mogen we naar huis
Dat is inderdaad een jompel waard!quote:
Hou je op? Wij hebben straks soepele, pijnloze bevallingen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Twink, tegen de tijd dat het onze beurt is, zijn de 'makkelijke' bevallingen waarschijnlijk op![]()
Ja gek he!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Labelloo, 38 weken? Gewoon 38 weken al?? Damn, de tijd vliegtSuper
![]()
Ik vind van niet, ze heeft zo'n eigen gezichtje, maar de rest zegt van wel;)quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:12 schreef pessie het volgende:
Wat een nieuws allemaal. Gecondoleerd sorbo en vamp. Ik heb even zin om in huilen uit te barsten.
Troeta wat een leuk meisjelijkt ze op Mex zoals hij in het begin was?
Goud![]()
Vandaag 11 weken zwanger, ik ben er nog steeds niet zo mee bezig, vergeet ook de helft van de tijd dat ik zwanger ben. Gisteren lekker een dagje uit geweest, heeft me echt even wat energie gegeven!
Ja, heel maf hoe die tijd soms vliegt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:32 schreef Labelloo het volgende:
Ja gek he!!
Ik ben benieuwd of je gelijk krijgt met je nub theorie!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet johquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:52 schreef Mangostine het volgende:
ik heb echt geen idee van die theorieën en ik zie het ook nooit op de echo.
Dat iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ook niet. Geloof daar ook niet zo in... zelfde als mensen die beweren dat get een meis wordt als je 'rond' draagt. Kijk naar het buikje van kwisted (geloof ik). gaat die theorie helemasl niet op!
Coco jouw maand is wel een echte jommetjesmaand als je dat rijtje zo eens bekijkt
Volgens de Chinese geslachtskalender daarentegen, krijg ik een meisjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dat iddAls je daarnaar kijkt, zou ik het rijtje jongetjes volmaken: ik draag naar voren, ik heb totaal geen last van pukkels/slechte huid/misselijkheden, etc --> jongetje.
Ik had met 21 weken een echo in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ook niet johIk doe maar alsof en roep dan wat
![]()
Bij mijn 20weken echo herkende ik nog niet eens de helft. "En dit is de schouder... kaak..." En Martijn en ik maar knikken alsof we dat uiteraard al lang door hadden
Hehe die klopt hier 3x...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens de Chinese geslachtskalender daarentegen, krijg ik een meisje
Oh, dan krijg ik een jongetjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klopte hier ook met de echo... of het echt een meisje is moet natuurlijk maar blijken... maar ga er vanuit dat ze het drie keer goed hebben gezien!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:08 schreef Skoap het volgende:
[..]
Hehe die klopt hier 3x...
2x met mijn man + ex-vrouw
en nu bij ons samen ook weer
Haha, net even gekeken voor Martijn en voor mezelf... klopt ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:08 schreef Skoap het volgende:
[..]
Hehe die klopt hier 3x...
2x met mijn man + ex-vrouw
en nu bij ons samen ook weer
Versproken? Ik dacht dat jullie weten wat 't wordt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:05 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik had met 21 weken een echo in het ziekenhuis.
Zegt de echodame: Nu kun je het geslacht duidelijk zien!
Ik: Oh ik zie een hamburgertje/ koffieboon, dus ik denk een meisje!
Echodame: Uhm, dan is dat denk ik de navelstreng wat jij ziet.![]()
Heeft ze zich nou versproken?
Overigens bij alle echo's is het beeld voor ons stilgezet zodat we het geslacht konden zien. Wij als botsauto's staren, maar we hebben er nooit chocola van kunnen maken.
Nee hoor, geen ideequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Versproken? Ik dacht dat jullie weten wat 't wordt?
En geen idee of ze zich versproken heeft. Misschien zag de navelstreng er gewoon erg hamburgerig uit
Ohhhh, ik dacht dat jullie het wistenquote:
Heel begrijpelijk hoor. Zéker de eerste keer, je weet dan nog helemaal niet wat je kunt verwachten. Aan de andere kant, ik heb het al een keer meegemaakt en vind het minstens zo spannend als de eerste keer. Elke bevalling is toch weer anders. De vorige keer vond ik het een topervaring, maar ik had toen weeënopwekkers en een ruggenprik... ik wil het nu heel graag "zelf" doen maar zie wel op tegen de extra pijn die ik erbij zal hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou Cantare.. ik denk dat je het gevoel goed omschrijft... en ik knijp hem nu al.. en ik moet nog 9 weken voor ik uberhaupt LLMer ben.
Wij krijgen een meisje volgens deze kalender, ben echt heel benieuwd, zelf heb ik ook heel sterk het gevoel een meisje, maar dta is alleen maar op gevoel gebasserd, dus zegt niet zoveel, een jongen zou ik net zo super vindenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |