abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115128029
Woei mango nu zie ik de tijd pas dat jij postte. Waarom zo vroeg wakker opb deze zondagmorgen?
pi_115128058
Goedemorgen, het is weer lekker vroeg vanochtend. Altijd fijn om van eerst een peuter en daarna een buik trapper wakker te worden en blijven.
De nub theorie ken ik wel, maar ik durf er geen uitspraak over te doen.
Succes met het bezoek Twinkle en natuurlijk je man met zijn "griep"!
pi_115128210
Meld!
pi_115128238
Goeiemorgen allemaal, ik heb jullie raad nodig.

Ik ben ruim boven de 40, wil al mijn hele leven zwanger worden. Had me er al niet meer op ingesteld, maar na een aantal therapiesessies voor de verwerking van een zwaar trauma, leek ik zwanger na heftige seks met mijn echtgenoot. Onzekere weken, ik voelde me heel zwanger, maar heb pas vorige week getest. Licht streepje! Mijn man helemaal in de stress zit daar nu niet op te wachten.

Ik daarna naar huisarts die zei dat ik er voorzichtig van uit kan gaan dat ik zwanger ben. Dus dan zou ik nu 6 weken en 2 dagen zwanger moeten zijn. Komende week uitslag bloedtest.

Maar vanochtend ineens bloedverlies. Helder, niet veel, alleen bij het afvegen.

Kan het zijn dat ik door lichamelijke inspanning gisteren (veel middenrif en buikspieren gebruikt) i.c.m. gevoelige baarmoedermond nu een bloedinkje heb?

Ik ben bang dat ik helemaal niet zwanger was, dat het allemaal verbeelding is geweest, dat ik mezelf nooit mama mag voelen, ook al wordt het kindje niet eens geboren..

Ik had veel verschijnselen: hoofdpijn, moe, opgezwollen borsten (nog steeds), ploppen van m'n baarmoeder (de hele tijd) en meer.

Kunnen jullie mij een beetje moed inspreken? Wat zal ik doen?

Jullie spreken al ver VK's etc maar zover ben ik nog niet eens in wat ik durf te denken...
  zondag 5 augustus 2012 @ 09:06:39 #65
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115128257
Klein bloedinkje kan zeker onschuldig zijn. Een streep is trouwens een streep, een bloedtest zegt niets meer. Mijn advies: doe nog een test, die streep moet nu dan echt knallen. Dan morgen een vk bellen, situatie uitleggen en vragen om een vroege echo.

Hoop dat het goed zit! Sterkte! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115128261
Moeilijk goud. Het kan alle kanten op. Bloedverlies hoeft niet altijd te duiden op een miskraam. Misschien nog een keer testen? Je hcg moet nu flink hoger zijn aangezien dat zich om de dag verdubbelt dus het streepje zou nu flink donkerder moeten zijn. En misschien toch een vk bellen? Ze kunnen vanaf 7 weken in elk geval zien of er hart activiteit is.

Maar misschien kan Mignonne of Poppedein er iets zinnigers over zeggen.
pi_115128444
Inca, 19 weken alweer O+ *O*

Welkom Gulara!

Isis wat een mooie echo O+

Mango, klinkt alsof het een leuk kamertje gaat worden, ben benieuwd naar de foto's straks!

Spannen Kyara, ik ga duimen voor een mooi knippertje

Ik heb woensdag weer echo, termijnbepaling.. ben benieuwd :) zal wel ergens eind februari gaan worden,
volgend de vorige meting zou ik nu 10 weken en 4 dagen zijn.
En dan donderdag gesprek en gaan we alle extra echo's, Progesteron injecties en extra bloed en urine onderzoeken inplannen... Hopelijk kunnen we de meeste bezoekjes combineren, anders zit ik straks 3 dagen per week in het ziekenhuis! Maargoed als dat nodig is, dan heb ik dat er natuurlijk voor over
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115128468
Inca, 19 weken, bijna 20 weken *O* spannend hoor die echo. Ik zal aan je denken!

Twinkle wahahha! Ik dacht heel even dat je met 2 mannen in bed lag, toen las ik goed _O- Fijn dat de avond geslaagd was.

Logi wat ben jij heerlijk aan t shoppen O+ die kamer vind ik ook mooi, heb zelf ook iets in die kleur op t oog, of meer grijzig. En wij willen ook de Joolz :D Fijn dat jij die keus nog even bevestigd :P
Vervelend dat je zo misselijk bent. Bij mij wordt het eigenlijk ook alleen maar erger de afgelopen 2 weken -O- .

Mango ook al zo lekker bezig. Bedoel je met Hemnes die commode? Welke heb je precies, want ik heb dat ook als optie staan. (je hebt m ook met meerdere lades bijv, of met opzetstuk)

Kyara *O* Leuk, bijna echo O+

Klumsy ook alweer zo ver *O*

Goud wat vervelend dat je je zo voelt. Ik heb rond 6 weken ook bloedverlies gehad. Ze zeggen wel dat je van dat soort inspanning bloedverlies kunt krijgen. Maar ik had het dus zonder reden, kan ook nog. Ik zou morgen idd een verloskundige bellen, je verhaal doen, zeggen dat je je zorgen maakt en vragen om een vroege echo (7/ 8 weken). Sterkte ermee :*

Morgen op vakantie *O* Ik ging gister kleren uitzoeken maar niks past meer :') Dan maar slonzen, ken daar toch niemand...
pi_115128682
Fieder alvast een hele fijne vakantie!
pi_115128746
Ik heb trouwens even die hemnesserie opgezocht want die naam klonk me bekend in de oren. De hemnes met acht laden hebben wij nu als commode voor de baby. Gebruikten we eerst voor onszelf totdat we een nieuwe kledingkast kochten. Fijn ding, lekker breed en past veel in!
pi_115129382
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 08:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Woei mango nu zie ik de tijd pas dat jij postte. Waarom zo vroeg wakker opb deze zondagmorgen?
Ben wel vaker wakker rond die tijd... Even plassen en dan is baby wakker... Heb daarna nog wel van 8 tot nu geslapen :) mijn man is nu ondertussen ons ontbijtje aan het maken!
Jij succes met je vent vandaag ;)

Fieder, het is deze:
Iedereen heeft die :P fijne hoogte en diepe lades. Wij hadden hem al als linnenkast en zeiden altijd al, die is straks ideaal als commode.
pi_115129749
Ja die hebben wij dus ook :Y .. Ware het niet al een jaar of 4 terug gekocht :D .. Maar gaat nu prima dienst doen als commode .. Erg fijn ding hoor! Kan hem iedereen aanraden! :Y
pi_115130604
Goedemorgen! Meld!

Nog steeds baby in de buik, maar wel coconnetjesdrang. Denk niet dat het nog superlang op zich laat wachten al heb ik nog niet echt krampen. Heb dat gevoel eigenlijk al een paar dagen haha dus veel zegt dat ook niet.

Sorry als ik even niet op iedereen reageer, ik zit momenteel het liefst in een hoekje gekropen volgensmij :@

Ik zag nog wel een leuke echo, en nieuwe zwangeren voorbij komen. Gefeliciteerd en welkom! *O*

En verder voor iedereen die het nodig heeft een :*

En voor Fieder: Een hele fijne vakantie gewenst! Geniet ervan!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_115132399
Bunny, :* voor jou ook, bikkel.
pi_115132782
Bunny lekker in je coconnetje blijven hoor! Wij wachten netjes af :-)
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:48:04 #76
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115133264
Fijne vakantie Fieder! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115133274
Dank voor jullie reacties. De bloeding werd groter, alsof ik ongesteld ben. Vanochtend op aandringen van een 'zuster' bij mij in de kerk naar de huisartsenpost geweest. Die zeiden dat het normaal kan zijn dat je met 6 weken een bloeding krijgt vanwege hormonale wisselingen. Dat ik rustig aan moet doen. En morgen kan ik de uitslag van de bloedtest opvragen. Voor mij is het sowieso belangrijk dat ik weet dat ik echt zwanger ben of ben geweest.... Natuurlijk hoop ik dat het doorgaat. Het is mijn allerlaatste kans op een kindje. Want een volgende keer gaat mijn echtgenoot daar echt niet meer aan meewerken.

Iedereen succes, fijne vakantie of sterkte. Ik houd jullie op de hoogte.
pi_115133296
Die hemnesserie is toch niet massief hout, maar met zo'n fineerlaagje? Dat krijg ik er hier echt niet door.
pi_115134105
Klopt sorbo. Maar hij is zo praktisch. O+

Heb je interview gelezen! Erg interessant. En super foto's!
pi_115134378
Sorry, al even niet meer hier geweest, maar nog steeds met baby in buik. (ex) schoonvader is afgelopen week ondanks zwaar ziek zijn toch nog onverwachts overleden... Daags na het overlijden is buikbaby heel druk geweest en dat deed me zoveel pijn dat ik even dacht dat nieuw leven en dood in dit geval wel heel dicht bij elkaar zouden komen te liggen, maar alles is weer vrij rustig...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_115134402
Ik heb net gedouched, maar voel me alsof ik een uur in de sauna heb gezeten. Pff, mên.
pi_115134429
Gecondoleerd vamp :*
pi_115134489
Zojuist telefoontje gekregen dat mijn nichtje met 38 weken en 3 dagen binnen acht uur spontaan is bevallen van haar eerste kindje.. een meisje.

En gister ook al goed nieuws van een andere vriendin.. eerste kindje in 3,5 uur! Alles well met de mamas en kindjes gelukkig :-)
pi_115134540
Gecondoleerd vamp.. op zon momenten komen leven en dood even in heel schril contrast idd. sterkte!
pi_115135047
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 04:55 schreef Mangostine het volgende:
Ja, goeiemorgen :{

Labelloo, schiet op bij jou hè? :D

Ja! Al 37 weken en 5 dagen nu! Gaat zeker snel!

Ik had trouwens ook bijna geen last van striae, maar in een week tijd komen er ineens allemaal streepjes bij! :{

Vamp gecondoleerd!
pi_115135233
Vamp gecondoleerd :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115138015
Nieuwe zwangeren; gefeliciteerd en welkom!

Goud; wat naar die onzekerheid, hopelijk weet je snel meer en is alles goed.

Fieder; fijne vakantie!

Inca; *O* voor je mijlpaal en ik ga enorm voor je duimen vrijdag!

Vamp; gecondoleerd. :*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:51:42 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115140365
Goeiedag dames :W

Mijn lief en ik zitten een reis naar Canada in november te plannen. Ik zou dan ca 18 weken zijn, en ik moet de vlucht van Amsterdam naar Montréal waarschijnlijk alleen doen, ca 7 uur vliegen. Daar komt mn vriend me dan ophalen op het vliegveld.

En nu ben ik benieuwd naar vliegervaringen van zwangeren. Het is natuurlijk afhankelijk van hoe je je voelt, maar zijn er dames die zwanger hebben gevlogen en hoe ging dat? Veel verschil met niet-zwanger?
pi_115141286
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiedag dames :W

Mijn lief en ik zitten een reis naar Canada in november te plannen. Ik zou dan ca 18 weken zijn, en ik moet de vlucht van Amsterdam naar Montréal waarschijnlijk alleen doen, ca 7 uur vliegen. Daar komt mn vriend me dan ophalen op het vliegveld.

En nu ben ik benieuwd naar vliegervaringen van zwangeren. Het is natuurlijk afhankelijk van hoe je je voelt, maar zijn er dames die zwanger hebben gevlogen en hoe ging dat? Veel verschil met niet-zwanger?
ik ben toen ik 13w was 2 weken naar Panama geweest (alleen, voor mijn werk). 11 uur vliegen was het geloof ik. Ik merkte geen verschil tussen zwanger en niet zwanger vliegen. Het ging echt prima.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115141306
Vamp gecondoleerd.

Klumsy, hoe vind je het om in februari uitgerekend te zijn? Dat was je bij Roan en Senna ook toch?
Die progesteroon injecties, zijn die ter voorkoming van vroeggeboorte?

LadyBlack,geen idee. Wel gaaf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')