Oké dat mag dus nog wel?!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef Kyara het volgende:
Haal Troeta maar uit de lijst! Die is inmiddels voorzien
ik had er werkelijk nog nooit van gehpord maar met wat ik heb gelezen en nu denk te zien is het dan ern jongetje.....nu ben ik heel nieuwsgierig naar mijn eigen ecjo maar vraag ik me af of ik een goede foto heb.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:39 schreef Fieder het volgende:
Isis, je moet het vergelijken met de ruggengraat. Als het evenwijdig loopt is het een meisje. Als er een hoek is, is het een jongen. Ik zie alleen niet goed waar de ruggengraat loopt
Nub theorie
I know, maar dit is echt een twijfelgeval vind ik. Het zit er een beetje tussenin... Als ik nu zou moeten gokken denk ik een jongen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:39 schreef Fieder het volgende:
Isis, je moet het vergelijken met de ruggengraat. Als het evenwijdig loopt is het een meisje. Als er een hoek is, is het een jongen. Ik zie alleen niet goed waar de ruggengraat loopt
Nub theorie
ik denk een meisjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef __Isis__ het volgende:
Ik heb trouwens een super duidelijke NUB echo van 12 weken. Het is in ieder geval goed zichtbaar, maar welke conclusie er nu te trekken valt![]()
Anyone?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:48 schreef Fieder het volgende:
Ik durf er niks over te zeggen omdat ik de ruggengraat niet goed kan zien. Wel leuk zeg![]()
Dat neusje
van koeka wordt ik een beetjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:10 schreef Logician78 het volgende:
Ps: nieuw merk ontdekt Koeka ik wou serieus die hele winkel leegkopen wat een mooi spul!
Fotoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Fijn Logi.. Goed geslaagd dus zo te lezen
En welkom Gulara!
En een mooie echo voor Isis zie ik
Ga vanavond met mijn mannetje op stap .. Dus nu mijn haar in de krul gezet, make uppie op gedaan ... Me even omgetoverd tot een begeerlijke vrouw waar mijn mannetje mee gezien mag worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
We gaan alles van koeka halen hebben we vandaag besloten meneer is ook helemaal verliefdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn beste aankoop NA de geboorte nog was een koekadeken. Wat een heerlijk zacht ding![]()
Uiteindelijk bij het irl bekijken vonden we het slaapkamertje er minder solide uitzien dan we dachten en de wandelwagen vond ik lastig met stoepranden en de Joolz was zo heerlijk te besturen itt binnen was het echt een andere ervaring.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Logician wat grappig dat zowel babykamer als kinderwagen toch iets anders als Stokke is geworden.
Ik vind dit kamertje erg warm aanvoelen
Ja waren zelf ook verbaasd dat we zo snel van mening veranderden maar hadden het beiden, en soms moet je dingen eerst echt irl zien en vergelijken voor je echte knopen kan doorhakken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:29 schreef danic het volgende:
Ik wilde hetzelfde typen als DML, was even verbaasd dat het wat anders is geworden.
Maar meis, wat een móói kamertje! Het voelt heerlijk warm aan idd. Ga je nog iets met een kleur doen, of hou je het zo?
Het kamertje staat geplanned om in December bezorgd te worden, maar ga zeker foto's maken tztquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:35 schreef danic het volgende:
Mooi![]()
Post je foto's in het kinderkamer topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |