abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115228696
SupremeEvil gefeliciteerd!! *O* *O* Snel gedaan dame!

Poezebeest ook gefeliciteerd met je streepje! Ik wens je een fijne zwangerschap toe! :)

Kyara, succes met de echo! Ik duim voor je!

Een *O* voor de mijlpaal van Sorbootje en Cantare!

Vandaag is ook mijn mijlpaal, 38 weken!! Ik sta gewoon al 3e! Spannend!
pi_115228778
Natuurlijk ook jompels voor de mijlpalen en nieuwe zwangere! *O*

Ik heb geloof ik ook iets gelezen over echo's voor vandaag maar ben het even allemaal kwijt :@ :*

Mn kleine mannetjes hebben gister ieder op hun eigen manier afscheid genomen van hun opa vreselijk om te zien dat verdriet, maar ook mooi hoe ze het oppakken ( dit klinkt vast heel warrig...)

Ik merk dat ik me er zelf onbewust wat voor afsluit en ook de herinneringen aan het overlijden van mn eigen ouders niet te veel naar boven laat komen....

Verder rommelt het hier met vlagen behoorlijk met zeurderige krampen en felle pijnscheuten. Kleintje is ook met regelmaat " onrustig" aan het draaien en woelen, maar buiten dat nog niets wat er op wijst dat er daadwerkelijk iets in gang is gezet... Vanmiddag weer ff op controle bij de verloskundige en ik heb het in mn hoofd gehaald dat mn keuken en mn ramen nog gedaan moeten worden en dat dan alles " klaar" is :P
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_115228907
Sorbo mijlpaal *O* *O*

Kyara, succes met de echo! En ook yay voor het weer kunnen zien van je mini O+

Goud, heel veel sterkte :*

Cantare, 37 weken alweer :D *O*

Mango, jij bent nog voor Twink en mij aan de beurt. Dus jij kunt gewoon de laatste supersoepele bevallingen inpikken ;) :+

Labelloo, 38 weken? Gewoon 38 weken al?? Damn, de tijd vliegt :D Super O+ *O*
pi_115228927
Vamp, klinkt niet warrig, ik snap heel goed hoe je het bedoelt :*
Benieuwd of de verloskundige wel iets merkt waaruit blijkt dat het e.e.a. in gang is gezet :)
pi_115228997
Ik heb trouwens net de echofoto's van 12 weken erbij gezocht. Volgens die nub theorie krijgen we een dochter! (zo sprak zij met haar geoefend oog en jarenlange ervaring met het interpreteren van echofoto's volgend de nub theorie :+).

Bijna iedereen om ons heen die een gokje waagt, denkt dat wij een zoon gaan krijgen, Martijn en ik zijn zo ongeveer de enigen die (zeker in het begin) het gevoel hadden dat we een dochter krijgen. Inmiddels weet ik het niet meer, haha :+
pi_115229067
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

Labelloo, 38 weken? Gewoon 38 weken al?? Damn, de tijd vliegt :D Super O+ *O*
Ja gek he!!

Ik ben benieuwd of je gelijk krijgt met je nub theorie! ;)

Vamp, ik snap ook wat je bedoelt. Moeilijk! :*
pi_115229077
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:12 schreef pessie het volgende:
Wat een nieuws allemaal. Gecondoleerd sorbo en vamp. Ik heb even zin om in huilen uit te barsten.

Troeta wat een leuk meisje O+ lijkt ze op Mex zoals hij in het begin was?

Goud :*

Vandaag 11 weken zwanger, ik ben er nog steeds niet zo mee bezig, vergeet ook de helft van de tijd dat ik zwanger ben. Gisteren lekker een dagje uit geweest, heeft me echt even wat energie gegeven!
Ik vind van niet, ze heeft zo'n eigen gezichtje, maar de rest zegt van wel;)
Ze heeft wel zijn neusje en mondje hoor.
Lekker dat je bijna uit het eerste trimester bent! Het echte besef van een nieuwe baby is bij mij er nu pas hoor,haha

SupremeEvil. gefeliciteerd!!! Klinkt alsof het een fijne bevalling was. En prachtige naam!

Keshet, gefeliciteerd met jullie persoonlijke mijlpaal!
pi_115229302
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:32 schreef Labelloo het volgende:
Ja gek he!!

Ik ben benieuwd of je gelijk krijgt met je nub theorie! ;)
Ja, heel maf hoe die tijd soms vliegt!

Bij mezelf heb ik dat idee meestal niet* (donderdag 27 weken), maar als we nieuwe zwangeren hier verwelkomen en ik lees dat zij in april zijn uitgerekend, dan realiseer ik me dat de tijd stiekem toch wel vliegt, óók voor mij :D

*niet dat ik het idee heb dat de tijd kruipt ofzo, helemaal niet. Alleen bij anderen, zoals bij jou, sta ik te kijken van hoe snel het ineens gaat :o Verdorie net positief getest en nu al bijna de beeb helemaal afgebakken :D Bij mijzelf is er gewoon geen tijdsbesef ofzo :+

Over die nub theorie, eigenlijk hecht ik weinig waarde aan dat soort theorieën, zeker omdat ik absoluut geen expert ben in het beoordelen van zo'n foto's :+ Maar ach, grappig is het wel :D Vind het vooral leuk om te zien of ik het rijtje jongetjes weet vol te maken in november, of dat wij er stiekem toch een meisje binnen weten te sluipen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115229681
ik heb echt geen idee van die theorieën en ik zie het ook nooit op de echo. -O-
pi_115229749
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:52 schreef Mangostine het volgende:
ik heb echt geen idee van die theorieën en ik zie het ook nooit op de echo. -O-
Ik ook niet joh :D Ik doe maar alsof en roep dan wat :D

Bij mijn 20weken echo herkende ik nog niet eens de helft. "En dit is de schouder... kaak..." En Martijn en ik maar knikken alsof we dat uiteraard al lang door hadden :+
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:54:51 #281
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115229753
SE gefeliciteerd met je dochter!! *O*

En hoi Poezebeest :W welkom!!
pi_115229836
Ik ook niet. Geloof daar ook niet zo in... zelfde als mensen die beweren dat get een meis wordt als je 'rond' draagt. Kijk naar het buikje van kwisted (geloof ik). gaat die theorie helemasl niet op!

Coco jouw maand is wel een echte jommetjesmaand als je dat rijtje zo eens bekijkt :+
pi_115229924
Haha dat had ik ook met de 20-wekenechoZeg ik zo mooi: oo ik zie het neusje en de ogen.... uhh nee dat is het buikje :+. Dus ik laat het me voortaan maar vertellen. Echo's goed interpreteren is nog een hele kunst!
pi_115229949
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ook niet. Geloof daar ook niet zo in... zelfde als mensen die beweren dat get een meis wordt als je 'rond' draagt. Kijk naar het buikje van kwisted (geloof ik). gaat die theorie helemasl niet op!

Coco jouw maand is wel een echte jommetjesmaand als je dat rijtje zo eens bekijkt :+
Dat idd :D Als je daarnaar kijkt, zou ik het rijtje jongetjes volmaken: ik draag naar voren, ik heb totaal geen last van pukkels/slechte huid/misselijkheden, etc --> jongetje.

Maar ja. Ik denk dan altijd maar dat je een gokkans hebt van 1 op 2. Dus gegarandeerd dat men heel vaak meent het goed te hebben 'gelezen' :s)

Vind het wel leuk om te gokken enzo, dat dan weer wel :Y
pi_115230055
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dat idd :D Als je daarnaar kijkt, zou ik het rijtje jongetjes volmaken: ik draag naar voren, ik heb totaal geen last van pukkels/slechte huid/misselijkheden, etc --> jongetje.
Volgens de Chinese geslachtskalender daarentegen, krijg ik een meisje :+
pi_115230120
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ook niet joh :D Ik doe maar alsof en roep dan wat :D

Bij mijn 20weken echo herkende ik nog niet eens de helft. "En dit is de schouder... kaak..." En Martijn en ik maar knikken alsof we dat uiteraard al lang door hadden :+
Ik had met 21 weken een echo in het ziekenhuis.
Zegt de echodame: Nu kun je het geslacht duidelijk zien!
Ik: Oh ik zie een hamburgertje/ koffieboon, dus ik denk een meisje!
Echodame: Uhm, dan is dat denk ik de navelstreng wat jij ziet. :?

Heeft ze zich nou versproken?

Overigens bij alle echo's is het beeld voor ons stilgezet zodat we het geslacht konden zien. Wij als botsauto's staren, maar we hebben er nooit chocola van kunnen maken.
pi_115230215
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hehe die klopt hier 3x...

2x met mijn man + ex-vrouw
en nu bij ons samen ook weer :)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115230296
quote:

[..]

Oh, dan krijg ik een jongetje :D Dat is wel het gevoel wat ik altijd gehad heb, dat ik een jongensmoeder zou worden.
pi_115230299
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:08 schreef Skoap het volgende:

[..]

Klopte hier ook met de echo... of het echt een meisje is moet natuurlijk maar blijken... maar ga er vanuit dat ze het drie keer goed hebben gezien!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_115230422
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:08 schreef Skoap het volgende:

[..]

Haha, net even gekeken voor Martijn en voor mezelf... klopt ook :D

We zullen zien of het ook bij mij gaat kloppen straks :+ Houdt wel in dat ik dan een c-c-c-combobreaker ga zijn :+
pi_115230558
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:05 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ik had met 21 weken een echo in het ziekenhuis.
Zegt de echodame: Nu kun je het geslacht duidelijk zien!
Ik: Oh ik zie een hamburgertje/ koffieboon, dus ik denk een meisje!
Echodame: Uhm, dan is dat denk ik de navelstreng wat jij ziet. :?

Heeft ze zich nou versproken?

Overigens bij alle echo's is het beeld voor ons stilgezet zodat we het geslacht konden zien. Wij als botsauto's staren, maar we hebben er nooit chocola van kunnen maken.
Versproken? Ik dacht dat jullie weten wat 't wordt?

En geen idee of ze zich versproken heeft. Misschien zag de navelstreng er gewoon erg hamburgerig uit :+
pi_115230755
Kyara; veel succes!
pi_115231425
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Versproken? Ik dacht dat jullie weten wat 't wordt?

En geen idee of ze zich versproken heeft. Misschien zag de navelstreng er gewoon erg hamburgerig uit :+
Nee hoor, geen idee :D
pi_115231531
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:43 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Nee hoor, geen idee :D
Ohhhh, ik dacht dat jullie het wisten :D Was ervan overtuigd dat jullie een meisje krijgen namelijk :D

Spannend spannend! :D O+
pi_115231774
Iedereen denkt dat wij een meisje krijgen. }:|
Serieus iedereen: familie, vrienden, collega's...

Vandaar dat wij zelf stiekem gokken op een jongetje. Gewoon, om de rest te kunnen kutten. :P

ik hoop trouwens dat ik niet verongelijkt reageer als het inderdaad een meisje blijkt te zijn. ;)

[ Bericht 21% gewijzigd door Mangostine op 07-08-2012 12:07:39 ]
pi_115232155
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou Cantare.. ik denk dat je het gevoel goed omschrijft... en ik knijp hem nu al.. en ik moet nog 9 weken voor ik uberhaupt LLMer ben.
Heel begrijpelijk hoor. Zéker de eerste keer, je weet dan nog helemaal niet wat je kunt verwachten. Aan de andere kant, ik heb het al een keer meegemaakt en vind het minstens zo spannend als de eerste keer. Elke bevalling is toch weer anders. De vorige keer vond ik het een topervaring, maar ik had toen weeënopwekkers en een ruggenprik... ik wil het nu heel graag "zelf" doen maar zie wel op tegen de extra pijn die ik erbij zal hebben.

Net op controle geweest bij de vk en besproken hoe het verder gaat. Ik krijg nu met 40 weken - als ik dan nog niet bevallen ben - een vervroegde serotiniteitscontrole bij de gynaecoloog, zodat ik niet (ver) overtijd hoef te lopen. Eventueel met 39 weken strippen, als ze tenminste op dat moment denken dat dat iets oplevert. :) Heel fijn dat er gelijk meegedacht werd en het ook overeenkomt met wat ik zou willen als ik het helemaal zelf kon kiezen.
pi_115232201
quote:

[..]

Wij krijgen een meisje volgens deze kalender, ben echt heel benieuwd, zelf heb ik ook heel sterk het gevoel een meisje, maar dta is alleen maar op gevoel gebasserd, dus zegt niet zoveel, een jongen zou ik net zo super vinden O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115232555
Cantare, klinkt alsof ze inderdaad niet moeilijker gaan doen als nodig is. Hoop dat je dat een beetje berust inderdaad, maar zo te horen zit dat wel goed bij jou ^O^ .. Fijn! :)

Ik zou een jongen moeten krijgen volgens die Chinese kalender :o ... Sowieso houd ik wel een slag om de arm en geloof het pas voor de volle 100% als het kindje er eenmaal uit is denk ik :+
pi_115233038
Bij de eerste klopte de geslachtskalender in ieder geval. Over de 2e doe ik nog geen uitspraken! ;)
pi_115233067
Wij hadden een goede echo! 7w6 dagen nu! 20 maart is vooralsnog de uitgerekende datum. *O*

Kyara, succes!

SE & troeta gefeliciteerd met jullie dochters. Geniet ervan!

En voor alle mijlpalen een *O*
29/10/'10 - 25/03/'13
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')