Ja gek he!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Labelloo, 38 weken? Gewoon 38 weken al?? Damn, de tijd vliegtSuper
![]()
Ik vind van niet, ze heeft zo'n eigen gezichtje, maar de rest zegt van wel;)quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:12 schreef pessie het volgende:
Wat een nieuws allemaal. Gecondoleerd sorbo en vamp. Ik heb even zin om in huilen uit te barsten.
Troeta wat een leuk meisjelijkt ze op Mex zoals hij in het begin was?
Goud![]()
Vandaag 11 weken zwanger, ik ben er nog steeds niet zo mee bezig, vergeet ook de helft van de tijd dat ik zwanger ben. Gisteren lekker een dagje uit geweest, heeft me echt even wat energie gegeven!
Ja, heel maf hoe die tijd soms vliegt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:32 schreef Labelloo het volgende:
Ja gek he!!
Ik ben benieuwd of je gelijk krijgt met je nub theorie!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet johquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:52 schreef Mangostine het volgende:
ik heb echt geen idee van die theorieën en ik zie het ook nooit op de echo.
Dat iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ook niet. Geloof daar ook niet zo in... zelfde als mensen die beweren dat get een meis wordt als je 'rond' draagt. Kijk naar het buikje van kwisted (geloof ik). gaat die theorie helemasl niet op!
Coco jouw maand is wel een echte jommetjesmaand als je dat rijtje zo eens bekijkt
Volgens de Chinese geslachtskalender daarentegen, krijg ik een meisjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dat iddAls je daarnaar kijkt, zou ik het rijtje jongetjes volmaken: ik draag naar voren, ik heb totaal geen last van pukkels/slechte huid/misselijkheden, etc --> jongetje.
Ik had met 21 weken een echo in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ook niet johIk doe maar alsof en roep dan wat
![]()
Bij mijn 20weken echo herkende ik nog niet eens de helft. "En dit is de schouder... kaak..." En Martijn en ik maar knikken alsof we dat uiteraard al lang door hadden
Hehe die klopt hier 3x...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens de Chinese geslachtskalender daarentegen, krijg ik een meisje
Oh, dan krijg ik een jongetjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klopte hier ook met de echo... of het echt een meisje is moet natuurlijk maar blijken... maar ga er vanuit dat ze het drie keer goed hebben gezien!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:08 schreef Skoap het volgende:
[..]
Hehe die klopt hier 3x...
2x met mijn man + ex-vrouw
en nu bij ons samen ook weer
Haha, net even gekeken voor Martijn en voor mezelf... klopt ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:08 schreef Skoap het volgende:
[..]
Hehe die klopt hier 3x...
2x met mijn man + ex-vrouw
en nu bij ons samen ook weer
Versproken? Ik dacht dat jullie weten wat 't wordt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:05 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik had met 21 weken een echo in het ziekenhuis.
Zegt de echodame: Nu kun je het geslacht duidelijk zien!
Ik: Oh ik zie een hamburgertje/ koffieboon, dus ik denk een meisje!
Echodame: Uhm, dan is dat denk ik de navelstreng wat jij ziet.![]()
Heeft ze zich nou versproken?
Overigens bij alle echo's is het beeld voor ons stilgezet zodat we het geslacht konden zien. Wij als botsauto's staren, maar we hebben er nooit chocola van kunnen maken.
Nee hoor, geen ideequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Versproken? Ik dacht dat jullie weten wat 't wordt?
En geen idee of ze zich versproken heeft. Misschien zag de navelstreng er gewoon erg hamburgerig uit
Ohhhh, ik dacht dat jullie het wistenquote:
Heel begrijpelijk hoor. Zéker de eerste keer, je weet dan nog helemaal niet wat je kunt verwachten. Aan de andere kant, ik heb het al een keer meegemaakt en vind het minstens zo spannend als de eerste keer. Elke bevalling is toch weer anders. De vorige keer vond ik het een topervaring, maar ik had toen weeënopwekkers en een ruggenprik... ik wil het nu heel graag "zelf" doen maar zie wel op tegen de extra pijn die ik erbij zal hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou Cantare.. ik denk dat je het gevoel goed omschrijft... en ik knijp hem nu al.. en ik moet nog 9 weken voor ik uberhaupt LLMer ben.
Wij krijgen een meisje volgens deze kalender, ben echt heel benieuwd, zelf heb ik ook heel sterk het gevoel een meisje, maar dta is alleen maar op gevoel gebasserd, dus zegt niet zoveel, een jongen zou ik net zo super vindenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |