abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:48:04 #76
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115133264
Fijne vakantie Fieder! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115133274
Dank voor jullie reacties. De bloeding werd groter, alsof ik ongesteld ben. Vanochtend op aandringen van een 'zuster' bij mij in de kerk naar de huisartsenpost geweest. Die zeiden dat het normaal kan zijn dat je met 6 weken een bloeding krijgt vanwege hormonale wisselingen. Dat ik rustig aan moet doen. En morgen kan ik de uitslag van de bloedtest opvragen. Voor mij is het sowieso belangrijk dat ik weet dat ik echt zwanger ben of ben geweest.... Natuurlijk hoop ik dat het doorgaat. Het is mijn allerlaatste kans op een kindje. Want een volgende keer gaat mijn echtgenoot daar echt niet meer aan meewerken.

Iedereen succes, fijne vakantie of sterkte. Ik houd jullie op de hoogte.
pi_115133296
Die hemnesserie is toch niet massief hout, maar met zo'n fineerlaagje? Dat krijg ik er hier echt niet door.
pi_115134105
Klopt sorbo. Maar hij is zo praktisch. O+

Heb je interview gelezen! Erg interessant. En super foto's!
pi_115134378
Sorry, al even niet meer hier geweest, maar nog steeds met baby in buik. (ex) schoonvader is afgelopen week ondanks zwaar ziek zijn toch nog onverwachts overleden... Daags na het overlijden is buikbaby heel druk geweest en dat deed me zoveel pijn dat ik even dacht dat nieuw leven en dood in dit geval wel heel dicht bij elkaar zouden komen te liggen, maar alles is weer vrij rustig...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_115134402
Ik heb net gedouched, maar voel me alsof ik een uur in de sauna heb gezeten. Pff, mên.
pi_115134429
Gecondoleerd vamp :*
pi_115134489
Zojuist telefoontje gekregen dat mijn nichtje met 38 weken en 3 dagen binnen acht uur spontaan is bevallen van haar eerste kindje.. een meisje.

En gister ook al goed nieuws van een andere vriendin.. eerste kindje in 3,5 uur! Alles well met de mamas en kindjes gelukkig :-)
pi_115134540
Gecondoleerd vamp.. op zon momenten komen leven en dood even in heel schril contrast idd. sterkte!
pi_115135047
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 04:55 schreef Mangostine het volgende:
Ja, goeiemorgen :{

Labelloo, schiet op bij jou hè? :D

Ja! Al 37 weken en 5 dagen nu! Gaat zeker snel!

Ik had trouwens ook bijna geen last van striae, maar in een week tijd komen er ineens allemaal streepjes bij! :{

Vamp gecondoleerd!
pi_115135233
Vamp gecondoleerd :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115138015
Nieuwe zwangeren; gefeliciteerd en welkom!

Goud; wat naar die onzekerheid, hopelijk weet je snel meer en is alles goed.

Fieder; fijne vakantie!

Inca; *O* voor je mijlpaal en ik ga enorm voor je duimen vrijdag!

Vamp; gecondoleerd. :*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:51:42 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115140365
Goeiedag dames :W

Mijn lief en ik zitten een reis naar Canada in november te plannen. Ik zou dan ca 18 weken zijn, en ik moet de vlucht van Amsterdam naar Montréal waarschijnlijk alleen doen, ca 7 uur vliegen. Daar komt mn vriend me dan ophalen op het vliegveld.

En nu ben ik benieuwd naar vliegervaringen van zwangeren. Het is natuurlijk afhankelijk van hoe je je voelt, maar zijn er dames die zwanger hebben gevlogen en hoe ging dat? Veel verschil met niet-zwanger?
pi_115141286
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef LadyBlack het volgende:

Mijn lief en ik zitten een reis naar Canada in november te plannen. Ik zou dan ca 18 weken zijn, en ik moet de vlucht van Amsterdam naar Montréal waarschijnlijk alleen doen, ca 7 uur vliegen. Daar komt mn vriend me dan ophalen op het vliegveld.

En nu ben ik benieuwd naar vliegervaringen van zwangeren. Het is natuurlijk afhankelijk van hoe je je voelt, maar zijn er dames die zwanger hebben gevlogen en hoe ging dat? Veel verschil met niet-zwanger?
ik ben toen ik 13w was 2 weken naar Panama geweest (alleen, voor mijn werk). 11 uur vliegen was het geloof ik. Ik merkte geen verschil tussen zwanger en niet zwanger vliegen. Het ging echt prima.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115141306
Vamp gecondoleerd.

Klumsy, hoe vind je het om in februari uitgerekend te zijn? Dat was je bij Roan en Senna ook toch?
Die progesteroon injecties, zijn die ter voorkoming van vroeggeboorte?

LadyBlack,geen idee. Wel gaaf!
pi_115142496
heel fijn een verhaal getikt, is de verbinding en dus alles weg :(

Maar ik loop nu ongeveer zo een 3,5 week achter op de vorige zwangerschap.
Ik ben zelf niet heel erg bezig met de uitrekendatum, voor mij is september echt de
maand van Roan en Senna, denk dat ik het moeilijker gevonden zou hebben in die maand uitgerekend
te zijn.

Die injecties zouden inderdaad een vroeggeboorte kunnen helpen voorlopen, wel afhankelijk wat de reden van de vroeggeboorte is... Maar aangezien er bij mij geen reden gevonden is, hebben ze voorgesteld
om het zekere voor het onzekere te nemen en een aantal weken lang die injecties te nemen.
Hoe of wat weet ik nog niet precies, dat gesprek heb ik donderdag met de gyn :)

Vamp :* gecondoleerd
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:27:48 #92
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115144113
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef LadyBlack het volgende:

Ik ben vorige zwangerschap met 23 weken naar Curaçao gevlogen, geen enkel probleem en de stewardessen waren super lief en attent! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115144304
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef klumsy het volgende:

Ik ben zelf niet heel erg bezig met de uitrekendatum, voor mij is september echt de
maand van Roan en Senna, denk dat ik het moeilijker gevonden zou hebben in die maand uitgerekend
te zijn.

Die injecties zouden inderdaad een vroeggeboorte kunnen helpen voorlopen, wel afhankelijk wat de reden van de vroeggeboorte is... Maar aangezien er bij mij geen reden gevonden is, hebben ze voorgesteld
om het zekere voor het onzekere te nemen en een aantal weken lang die injecties te nemen.

Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Groot gelijk dat ze het zekere voor het onzekere nemen. In elk geval alvast succes donderdag! Wel fijn dat ze je nu extra goed in de gaten houden.
pi_115148727
Goud, wat een onzekerheid zo -O- bloedverlies kán betekenen dat het mis gaat, maar dat hoeft niet.
Dus dat geeft ook niet echt duidelijkheid!

Vamp, gecondoleerd! Sowieso ligt leven en dood dan dicht bij elkaar hè? Sterkte!

Twinkle: bemoedigend nieuws ;) Soepel bevallen heerst in je omgeving blijkbaar ;)

Mijn man maakt vandaag aldoor grappen dat ik de baby binnen moet houden :+ Allebei onze andere kinderen zijn geboren op een zondag tijdens de olympische spelen namelijk.
Doen we nu maar ff niet ;)
pi_115152249
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef klumsy het volgende:

te zijn.

ik heb het bij de zwangerschap van de jongens aangeboden gekregen en uiteindelijk niet gedaan. het was toen allemaal experimenteel en in het kader van onderzoek en de gyn gaf me erg weinig info. ik heb toen zelf dingen gezocht en vond het toen voor mij in die situatie geen fijne keuze. ik had geen historie van vroeggeboorte en de cijfers die ik vond lieten dan ook zien dat het dan eigenlijk geen zak uitmaakt. echter; bij een historie van vroeggeboorte lieten de cijfers zien dat het wel uitmaakt. die injecties schijnen trouwens wel pokkezeer te doen :X ;( :*

for what it's worth; als ik in jouw situatie zou zitten had ik het wel gedaan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_115153424
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:05 schreef freecell het volgende:
Goud, wat een onzekerheid zo -O- bloedverlies kán betekenen dat het mis gaat, maar dat hoeft niet.
Dus dat geeft ook niet echt duidelijkheid!

Vamp, gecondoleerd! Sowieso ligt leven en dood dan dicht bij elkaar hè? Sterkte!

Twinkle: bemoedigend nieuws ;) Soepel bevallen heerst in je omgeving blijkbaar ;)

Mijn man maakt vandaag aldoor grappen dat ik de baby binnen moet houden :+ Allebei onze andere kinderen zijn geboren op een zondag tijdens de olympische spelen namelijk.
Doen we nu maar ff niet ;)
Ik heb die dag van je overgenomen ;) zoals je voorspelde, dus wees maar niet bang *lol*
pi_115153757
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:38 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Ik heb die dag van je overgenomen ;) zoals je voorspelde, dus wees maar niet bang *lol*
pi_115153951
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:05 schreef freecell het volgende:

Dat is ook hier het geval, aangezien mijn vader zo'n 3 weken geleden plotseling is overleden. Het 'genieten' van de zwangerschap is nu dan ook totaal anders.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:16:01 #99
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115159695
Jeetje labelloo :{ wat lijkt me dat erg... sterkte nog!
pi_115160032
Sterkte labelloo.. juist in tijden als deze heb je zulke personen vaak extra graag om je heen.. veel kracht toegewenst!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')