Ja! Al 37 weken en 5 dagen nu! Gaat zeker snel!quote:Op zondag 5 augustus 2012 04:55 schreef Mangostine het volgende:
Ja, goeiemorgen![]()
Labelloo, schiet op bij jou hè?![]()
ik ben toen ik 13w was 2 weken naar Panama geweest (alleen, voor mijn werk). 11 uur vliegen was het geloof ik. Ik merkte geen verschil tussen zwanger en niet zwanger vliegen. Het ging echt prima.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiedag dames
Mijn lief en ik zitten een reis naar Canada in november te plannen. Ik zou dan ca 18 weken zijn, en ik moet de vlucht van Amsterdam naar Montréal waarschijnlijk alleen doen, ca 7 uur vliegen. Daar komt mn vriend me dan ophalen op het vliegveld.
En nu ben ik benieuwd naar vliegervaringen van zwangeren. Het is natuurlijk afhankelijk van hoe je je voelt, maar zijn er dames die zwanger hebben gevlogen en hoe ging dat? Veel verschil met niet-zwanger?
Ik ben vorige zwangerschap met 23 weken naar Curaçao gevlogen, geen enkel probleem en de stewardessen waren super lief en attent!quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiedag dames
Mijn lief en ik zitten een reis naar Canada in november te plannen. Ik zou dan ca 18 weken zijn, en ik moet de vlucht van Amsterdam naar Montréal waarschijnlijk alleen doen, ca 7 uur vliegen. Daar komt mn vriend me dan ophalen op het vliegveld.
En nu ben ik benieuwd naar vliegervaringen van zwangeren. Het is natuurlijk afhankelijk van hoe je je voelt, maar zijn er dames die zwanger hebben gevlogen en hoe ging dat? Veel verschil met niet-zwanger?
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Groot gelijk dat ze het zekere voor het onzekere nemen. In elk geval alvast succes donderdag! Wel fijn dat ze je nu extra goed in de gaten houden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef klumsy het volgende:
heel fijn een verhaal getikt, is de verbinding en dus alles weg
Maar ik loop nu ongeveer zo een 3,5 week achter op de vorige zwangerschap.
Ik ben zelf niet heel erg bezig met de uitrekendatum, voor mij is september echt de
maand van Roan en Senna, denk dat ik het moeilijker gevonden zou hebben in die maand uitgerekend
te zijn.
Die injecties zouden inderdaad een vroeggeboorte kunnen helpen voorlopen, wel afhankelijk wat de reden van de vroeggeboorte is... Maar aangezien er bij mij geen reden gevonden is, hebben ze voorgesteld
om het zekere voor het onzekere te nemen en een aantal weken lang die injecties te nemen.
Hoe of wat weet ik nog niet precies, dat gesprek heb ik donderdag met de gyn
Vampgecondoleerd
ik heb het bij de zwangerschap van de jongens aangeboden gekregen en uiteindelijk niet gedaan. het was toen allemaal experimenteel en in het kader van onderzoek en de gyn gaf me erg weinig info. ik heb toen zelf dingen gezocht en vond het toen voor mij in die situatie geen fijne keuze. ik had geen historie van vroeggeboorte en de cijfers die ik vond lieten dan ook zien dat het dan eigenlijk geen zak uitmaakt. echter; bij een historie van vroeggeboorte lieten de cijfers zien dat het wel uitmaakt. die injecties schijnen trouwens wel pokkezeer te doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef klumsy het volgende:
heel fijn een verhaal getikt, is de verbinding en dus alles weg
Maar ik loop nu ongeveer zo een 3,5 week achter op de vorige zwangerschap.
Ik ben zelf niet heel erg bezig met de uitrekendatum, voor mij is september echt de
maand van Roan en Senna, denk dat ik het moeilijker gevonden zou hebben in die maand uitgerekend
te zijn.
Die injecties zouden inderdaad een vroeggeboorte kunnen helpen voorlopen, wel afhankelijk wat de reden van de vroeggeboorte is... Maar aangezien er bij mij geen reden gevonden is, hebben ze voorgesteld
om het zekere voor het onzekere te nemen en een aantal weken lang die injecties te nemen.
Hoe of wat weet ik nog niet precies, dat gesprek heb ik donderdag met de gyn
Vampgecondoleerd
Ik heb die dag van je overgenomenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:05 schreef freecell het volgende:
Goud, wat een onzekerheid zobloedverlies kán betekenen dat het mis gaat, maar dat hoeft niet.
Dus dat geeft ook niet echt duidelijkheid!
Vamp, gecondoleerd! Sowieso ligt leven en dood dan dicht bij elkaar hè? Sterkte!
Twinkle: bemoedigend nieuwsSoepel bevallen heerst in je omgeving blijkbaar
Mijn man maakt vandaag aldoor grappen dat ik de baby binnen moet houdenAllebei onze andere kinderen zijn geboren op een zondag tijdens de olympische spelen namelijk.
Doen we nu maar ff niet
Dankequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik heb die dag van je overgenomenzoals je voorspelde, dus wees maar niet bang *lol*
Dat is ook hier het geval, aangezien mijn vader zo'n 3 weken geleden plotseling is overleden. Het 'genieten' van de zwangerschap is nu dan ook totaal anders.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:05 schreef freecell het volgende:
Vamp, gecondoleerd! Sowieso ligt leven en dood dan dicht bij elkaar hè? Sterkte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |