abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115161906
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiedag dames :W

En nu ben ik benieuwd naar vliegervaringen van zwangeren. Het is natuurlijk afhankelijk van hoe je je voelt, maar zijn er dames die zwanger hebben gevlogen en hoe ging dat? Veel verschil met niet-zwanger?
Ik ben naar Amerika gevlogen toen ik 19 weken zwanger was, en terug met 22 weken. Heb geen verschil ervaren met niet zwanger vliegen eigenlijk. Omdat het bij mij toen nog niet echt zichtbaar was kreeg ik ook geen speciale behandeling ofzo.
pi_115163109
Hier gevlogen met 15 weken zwangerschap heen en met 18 weken terug. Gingen naar Thailand, dus best een lange reis. Ik merkte geen verschil met niet zwanger eigenlijk.
Wij kregen wel speciale behandeling, maar dat was ivm dreumes toen. Zwanger was er nog niks zichtbaar ;)
pi_115163210
Ik vloog naar Bali, heen met 22 en terug 25 wk. Had wel meer last van turbulentie (maar ik ben nu ook sneller misselijk in de auto bijv) en uiteraard olifantenpoten :+
  zondag 5 augustus 2012 @ 23:13:15 #104
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115163522
Bedankt voor de reacties dames! Klinkt alsof het geen probleem zou moeten zijn, fijn om te horen :)

Ik had er zelf ook nog niet zo bij stilgestaan, maar mijn vriend maakte zich ineens een beetje zorgen omdat ik dus alleen moet vliegen O+ Dus aangeboden om wat ervaringen te vragen. Tja, en het is natuurlijk gezelliger om samen te vliegen, maar werk is werk he.

Ik begin trouwens heel voorzichtig wat dingen aan zwangerschap toe te schrijven ipv stress / opwinding. Ben regelmatig wat misselijk, en ik heb erg vaak hoofdpijn. Gelukkig allemaal nog niet dramatisch, dus ik prijs mezelf nog steeds gelukkig oO<

En nu is het bedtijd :z
pi_115173986
Ik kom even wat van me laten horen!
Bedankt voor alle felicitaties en lieve woordjes en het wachten op de baby wat gezelliger maken.

De bevalling ging zo goed, terwijl ik er zo tegen op zag. Ben erg blij dat ik een ruggenprik genomen heb, al was het laten zetten wel wat eng.
Tijdens het persen stond hij ook gewoon aan en zo voelde ik haar helemaal door het geboortekanaal gaan, het hoekje om, het hoofdje staan enz. zonder pijn.
Ze heeft maandenlang goed gelegen, maar in het laatste kwartiertje was ze gedraaid als een sterrenkijkertje, maar ik hoefde maar 17 minuten te persen. Haar navelstreng zat om d'r nekje, maar de dokters hebben dat er snel af kunnen halen en ik wist precies wat ik moest doen door alle bevallingsverhalen die ik gelezen en gezien heb:D
Toen ze op m'n borst gelegd werd was het echt een roze wolk moment.
Zijn nog een nachtje in het ziekenhuis gebleven om ff uit te rusten en nu al 2 nachtjes lekker thuis.

ze drinkt goed aan de borst, maar ik heb kloven, dus erg pijnlijk. Mex vind haar leuk, maar door alle drukte en visite is hij gewoon vreselijk van slag.
Ik voel me ook goed, wel naweeen, maar mijn onderkantje is weer helemaal in orde!

En de kraamhulp had van mij filet americain gegeten en daar was ik NIET blij mee })

Fotootjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorbo, wat een leuk artikel is het en wat zijn de foto's mooi!

Vamp gecondoleerd en labelloo, vroeg me al af of je het nog trok allemaal? Veel sterkte ermee.

Hoe gaat het met bunny?
pi_115174097
Waarschijnlijk vannacht een miskraam gehad. Verlskundige komt zo langs om het vruchtzakje te bekijken dat ik heb opgevangen. Ik hoop op een gezond tweede vruchtje, maar reken daar maar niet op.
Wat ik wel weet, is dat ik dan tenminste één keer in m'n leven zwanger ben geweest. Dát vind ik een heel klein beetje troost na 25 jaar wachten... Ik krijg woensdag een echo. Ik houd jullie op de hoogte.
pi_115174109
Troeta, leuk om van je te horen! Fijn dat alles is meegevallen!

En ik heb het er op dit moment wel even moeilijk mee... weet niet zo goed wat ik moet voelen. Blijdschap of verdriet. Het loopt ook allemaal door elkaar. Bedankt voor jullie lieve woorden! :*
pi_115174122
Goud wat verdrietig allemaal! Sterkte!
pi_115174707
Troeta, het klinkt als een super roze wolk O+ En jouw dochter, wat een plaatje!

Goud, wat een ontzettende teleurstelling, heel veel sterkte.
pi_115174730
Goud, heel veel sterkte.

Troeta, klinkt heerlijk en je dochter is prachtig O+ Geniet lekker van elkaar!
pi_115174778
Troeta klinkt fijn! Sowieso fijn dat t een betere ervaring dan bij Mex was (maar das ook niet zo moeilijk uiteraard).
Lekker genieten dus met zn 4tjes!
  maandag 6 augustus 2012 @ 09:25:34 #112
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115174813
goud heel veel sterkte

vamp gecondoleerd

en labelloo nog sterkte gewenst

troeta wat een schatje en kijk je oudste eens vrolijk kijken :D

vandaag 19 weken mijlpaal *O*
en zo weer naar de fysio want het gaat niet helemaal goed geloof ik.
ik kan niet meer opstaan zonder pijnscheuten aan de achterkant van m'n bekken en stuitje :'(
alleen liggen lijk ik nog het langst vol te houden.

en ook even de v.k. bellen want volgens mij heb ik harde buiken twijfel steeds overal aan, en die krijg ik steeds als ik gewoon rustig in m'n bed lig of op de bank zit,, niet fijn
W
Z
E
pi_115174851
Goud, wat verdrietig! :*

Troeta, wat een droppie! O+

De oma van mijn buikneefje is zaterdag overleden. Het ging al lang niet goed met haar, maar ze hoopte héél erg om de geboorte van haar jongste kleinkind nog te halen. Helaas mocht het niet zo zijn :'(
pi_115174864
Oeh rebel, die harde buiken wel effe in de gaten houden idd, bij mij was het een blaasontsteking. -O-En succes bij de fysio, vervelend die pijn.

Ik heb het idee dat de baby weer gedraaid is... gisteravond en vannacht hele grote grove bewegingen, vanochtend flinke spanning op mijn buik. In de auto dacht ik bovenin onder mijn ribben een hoofdje of billetjes te voelen.
Maar nu net voel ik daar volgens mij weer een voetje :o dus nou weet ik het niet meer... Druk ding is het ook. O+
pi_115174867
Gelukkig heeft haar zoon (de vader van mijn buikneefje) haar de dag ervoor nog de naam ingefluisterd. En ze heeft het artikel in de Viva ook met veel plezier nog gelezen. Da's wel een mooie gedachte vind ik. Ik zou namelijk ook nog bij haar langs, maar dat was er nog niet van gekomen.
pi_115174885
Och sorbo, wat verdrietig voor de familie. Is er misschien iets wat ze heeft nagelaten voor ouders of kleintje?
  maandag 6 augustus 2012 @ 09:40:09 #117
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115175014
ooh sorbo wat verdrietig zeg .
maar wel mooi dat ze de naam nog heeft gehoord.
en gecondoleerd
W
Z
E
pi_115175185
Gecondoleerd Sorbootje, en Vamp ook nog. :* Sterkte meiden!
pi_115175401
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 09:31 schreef Mangostine het volgende:
Och sorbo, wat verdrietig voor de familie. Is er misschien iets wat ze heeft nagelaten voor ouders of kleintje?
Geen idee!
pi_115175421
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 09:49 schreef Lijnloos het volgende:
Gecondoleerd Sorbootje, en Vamp ook nog. :* Sterkte meiden!
Dank je, maar ik kende haar niet goed hoor. Ik vind het vooral verdrietig voor mijn schoonzus en zwager. En voor neefje natuurlijk.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:12:28 #121
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115175668
Wat een nieuws allemaal. Gecondoleerd sorbo en vamp. Ik heb even zin om in huilen uit te barsten.

Troeta wat een leuk meisje O+ lijkt ze op Mex zoals hij in het begin was?

Goud :*

Vandaag 11 weken zwanger, ik ben er nog steeds niet zo mee bezig, vergeet ook de helft van de tijd dat ik zwanger ben. Gisteren lekker een dagje uit geweest, heeft me echt even wat energie gegeven!
pi_115175925
Ik ben er ook nog steeds hoor... ook na vannacht geen nieuws...
Ook verder weinig gerommel dus dat irriteert me dan weer.
Verder weet ik van ellende niet meer wat ik moet doen. Verveel me zo enorm. Het liefst was ik nog lekker actief enzo, maar helaas werkt mijn bekken niet meer zo mee... Terwijl ik in mijn hoofd nog wel heel veel wil. Achja, morgenmiddag mag ik weer naar de verloskundige. Ik denk dat ze me dan nog wel een keer gaan proberen te strippen.

Wat een verdrietige berichten allemaal... Sorbo, Vamp en Labelloo allemaal sterfgevallen ;( Gecondoleerd... :*

Goud, wat naar dat het misgegaan is :* sterkte ermee ;(

Pessie en Rebel-Angel vandaag jullie mijlpalen: alweer 11 en 19 weekjes, het vliegt voorbij! *O*
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_115176011
Troeta; wat een moppie! O+ Ik wil ook :P

Goud, :{ Wat rot :*

Sorbootje wat verdrietig zeg. :*

Bunny, ik hoop dat je beeb snel buiten komt spelen. :*

35 weken vandaag! *O* gisteravond heel veel steken onderin buik gehad, ik denk dat het met het indalen te maken heeft. Was wel lastig om in slaap te komen.
Vandaag gaan we boeken halen voor geboortekaartjes, eens zien of we er een beetje uitkomen.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115176085
Maar dan moet ze trouwens nog best jong zijn geweest Sorbo, niet?

Mijn oma is 10 jaar geleden overleden, toen was ik nog heul niet bezig met kinderen, maar heb wel een setje gebreide sokjes gekregen. O+
Ons kindje moet 1 opa missen, vader van mijn vriend is in 2005 overleden.

Bunny, ik weet niet of je een beetje creabea bent, maar misschien is het een idee om alvast wat foto's en dingetjes te verzamelen waar je later nog iets mee kunt? Een buikfotocollage bijvoorbeeld?
Of iets bakken misschien?
pi_115176121
LeNeHe, wat ben je al ver! *O*

Ik heb gisteren ook eens naar geboortekaartjes gekeken, het wordt iets met een boom/ dier thema, strak en eenvoudig. Misschien wel een ingescande en bewerkte afbeelding uit een bestaand prentenboek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')