Ik kom even wat van me laten horen!
Bedankt voor alle felicitaties en lieve woordjes en het wachten op de baby wat gezelliger maken.
De bevalling ging zo goed, terwijl ik er zo tegen op zag. Ben erg blij dat ik een ruggenprik genomen heb, al was het laten zetten wel wat eng.
Tijdens het persen stond hij ook gewoon aan en zo voelde ik haar helemaal door het geboortekanaal gaan, het hoekje om, het hoofdje staan enz. zonder pijn.
Ze heeft maandenlang goed gelegen, maar in het laatste kwartiertje was ze gedraaid als een sterrenkijkertje, maar ik hoefde maar 17 minuten te persen. Haar navelstreng zat om d'r nekje, maar de dokters hebben dat er snel af kunnen halen en ik wist precies wat ik moest doen door alle bevallingsverhalen die ik gelezen en gezien heb:D
Toen ze op m'n borst gelegd werd was het echt een roze wolk moment.
Zijn nog een nachtje in het ziekenhuis gebleven om ff uit te rusten en nu al 2 nachtjes lekker thuis.
ze drinkt goed aan de borst, maar ik heb kloven, dus erg pijnlijk. Mex vind haar leuk, maar door alle drukte en visite is hij gewoon vreselijk van slag.
Ik voel me ook goed, wel naweeen, maar mijn onderkantje is weer helemaal in orde!
En de kraamhulp had van mij filet americain gegeten en daar was ik NIET blij mee
Fotootjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorbo, wat een leuk artikel is het en wat zijn de foto's mooi!
Vamp gecondoleerd en labelloo, vroeg me al af of je het nog trok allemaal? Veel sterkte ermee.
Hoe gaat het met bunny?