Voelt het niet goed?? Of gewoon normale spanning omdat het nou eenmaal de eerste keer is dat je dit kindje gaat zien?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:35 schreef Kyara het volgende:
[..]en ben best wel zenuwachtig eigenlijk.
Het voelt hetzelfde als de vorige keer. Maar ik vond het de vorige keer ook zo spannend. Of je het niet allemaal hebt verbeeld (quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voelt het niet goed?? Of gewoon normale spanning omdat het nou eenmaal de eerste keer is dat je dit kindje gaat zien?
Ohja, daar ga ik ook eens naar kijkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Het voelt hetzelfde als de vorige keer. Maar ik vond het de vorige keer ook zo spannend. Of je het niet allemaal hebt verbeeld () en of alles het doet. Wat dat betreft was ik de vorige keer ook erg blij met mijn angelsounds.
Vanaf een week of 12-14. In het begin is het echt heel goed zoeken en niet in paniek raken als je hem niet hoort. Maar het geluid van de navelstreng is ook al heel rustgevend.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
En vanaf wanneer kun je je kindje daarmee horen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Cocotrimonium op 06-08-2012 13:27:09 ]
In het begin moet je idd wel veel geduld hebben en héél voorzichtig zoeken. Is zo ongeveer millimeterwerk dan. Later (zeker nu), kan ik 't beebje op meerdere plekken en heel eenvoudig vinden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:15 schreef Kyara het volgende:
Vanaf een week of 12-14. In het begin is het echt heel goed zoeken en niet in paniek raken als je hem niet hoort. Maar het geluid van de navelstreng is ook al heel rustgevend.
True, was ik even vergeten! Komt denk ik omdat dit het kamertje nog niet echt isquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Psst coco er is een kinderkamertjes topic. Meer mensen lezen daarmee en zijn vast ook nieuwsgierig
Bahaha, dat idd! Baby zwemt nog vrolijk alle kanten op danquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:26 schreef Kyara het volgende:
En dan hoor je het eindelijk en zoef.... dan is het weer weg (fijn zoveel bewegingsvrijheid)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |