SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
hij deed de deur open, mompelde iets van kk op en gooide de deur dicht, dus het viel meequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:33 schreef shifto het volgende:
Aapo blijft gewoon 20min aanbellen om mij wakker te bellen om een cadeautje af te geven. Noem het irritant, noem het volharding. Hij was bijna dood maar ich habe ein cadeau
Krijg je harde pener van hè, mensen vervelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:34 schreef AapO het volgende:
[..]
hij deed de deur open, mompelde iets van kk op en gooide de deur dicht, dus het viel meeik zei nog met een lachend gezicht, "je cadeautje
"
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:35 schreef AapO het volgende:
en ook gewoon het feit dat ik geen zin hado m het weer helemaal mee naar beneden te sjouwen want het was gvd zwaar
quote:
Wat was het?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:35 schreef AapO het volgende:
en ook gewoon het feit dat ik geen zin hado m het weer helemaal mee naar beneden te sjouwen want het was gvd zwaar
....ik weet dat je nu thuis hardop zit te lachen, kutrjquote:
Check.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:02 schreef shifto het volgende:
Wie komen mij vanavond allemaal helpen met bier opdrinken? Ik heb nog zoveel!
AapO, MohMi, DJ, BDH, BB en overige bierdrinkers
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:03 schreef shifto het volgende:
[..]
de buit is binnen, de rest kan thuisblijven
LEES JE DAT RJ??quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:03 schreef shifto het volgende:
[..]
...WE SCHELEN 11 MAANDEN!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:04 schreef AapO het volgende:
[..]
marjo is te oud voor onze kinderfeestje
Ja on the rolator!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:05 schreef AapO het volgende:
[..]
zal ik een emmertje mee nemen, en een rolator
quote:
Hoezo pas op? Dat is de enige reden dat ie mag komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pas maar op voordat Aapo je zaad geeft
waarom zo vies marjoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pas maar op voordat Aapo je zaad geeft
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoezo pas op? Dat is de enige reden dat ie mag komen
I learned from the Zaadmeister.quote:
Daaromquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Die shit lijkt echt op zaad, maar dan lekker
Mag ik ook komen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:02 schreef shifto het volgende:
Wie komen mij vanavond allemaal helpen met bier opdrinken? Ik heb nog zoveel!
AapO, MohMi, DJ, BDH, BB en overige bierdrinkers
Nomnomnomnomquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:15 schreef AapO het volgende:
[..]
sterker nog het is mijn zaad aangelengd met kilo suiker
Nee natuurlijk welquote:
Jammer dit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Is iets van vroeger, toen de gulden nog van hout was en de dode zee nog gewoon ziek was.quote:
HAHAHAHAHHAHAHAquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is iets van vroeger, toen de gulden nog van hout was en de dode zee nog gewoon ziek was.
Het erge is dat MohMi en ik vanavond een date zouden hebben en ze nu als eerste ja zegt. Dat doet pijn.quote:
Als je je er beter door voelt, ze had ook al met mij afgesproken dus het kwaad was al geschiedquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het erge is dat MohMi en ik vanavond een date zouden hebben en ze nu als eerste ja zegt. Dat doet pijn.
Hm dit voelt een beetje als 'van wie is de puppie'. Jij gaat aan de ene kant staan, ik aan de andere kant, (kk aan de verkeerde kant), en MohMi in het midden en dan kijken naar wie ze komt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je je er beter door voelt, ze had ook al met mij afgesproken dus het kwaad was al geschied
Ik denk mij, aangezien ik liters bier hebquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm dit voelt een beetje als 'van wie is de puppie'. Jij gaat aan de ene kant staan, ik aan de andere kant, (kk aan de verkeerde kant), en MohMi in het midden en dan kijken naar wie ze komt.
Ze heeft al overduidelijk voor jou gekozen. Ik kan dus kiezen: mezelf ophangen, kogel door m'n hoofd of een terrasje pakken in Oss vanavond...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik denk mij, aangezien ik liters bier heb
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kraspen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze heeft al overduidelijk voor jou gekozen. Ik kan dus kiezen: mezelf ophangen, kogel door m'n hoofd of een terrasje pakken in Oss vanavond...
Noem me dom maar ik snap 'm nietquote:
meer bier zuipenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Noem me dom maar ik snap 'm niet
Hij noemt je emo, waarmee hij impliceert dat je niet moet janken en vanavond gewoon bier moet komen drinken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Noem me dom maar ik snap 'm niet
Sowieso naar jou, jwzquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik denk mij, aangezien ik liters bier heb
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij noemt je emo, waarmee hij impliceert dat je niet moet janken en vanavond gewoon bier moet komen drinken.
jah.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:08 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben nog steeds niet zeker of mohmi nou een cougar is of niet.
Dat zit wel goed dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef AapO het volgende:
[..]
maar ze valt alleen op fatsige kalende dwergen met een midlife crisis
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sowieso naar jou, jwzBut the beer helps
njah meer barrie voor ons dan zouk zeggen xDquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]![]()
Ik ga vanavond naar Oss, dus tsja
De man-vrouw verdeling ligt vanavond toch in mijn voordeel dus jullie mogen barriequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:58 schreef AapO het volgende:
[..]
njah meer barrie voor ons dan zouk zeggen xD
sorry ik bedoelde bierquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De man-vrouw verdeling ligt vanavond toch in mijn voordeel dus jullie mogen barrieLoop ik weer een fok-blauwtje
Ik val heul niet op jouquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef AapO het volgende:
[..]
maar ze valt alleen op fatsige kalende dwergen met een midlife crisis
Toevallig, dat heb ik ook afgesproken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:46 schreef DeJori het volgende:
Goedenavond. Heb afgesproken met vrienden op het terras vanavond dus ik ben er niet.
Die avatars erbij doen het 'm.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toevallig, dat heb ik ook afgesproken.
Alleen ga ik niet naar Ossquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toevallig, dat heb ik ook afgesproken.
Succesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:57 schreef Kutstudent het volgende:
Geaccepteerd door mohmi. Het grote cougar hosselen kan beginnen.![]()
DJ en ik gaan morgen de hele dag voor de winkel hangen jwzquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die avatars erbij doen het 'm.
Voel je je nu beter dan ik?quote:
Mij lukte het nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:57 schreef Kutstudent het volgende:
Ik breek altijd het ijs met een ijsbreker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:00 schreef Kutstudent het volgende:
Oke daar gaat ie dan he.
*Laat ijsklontjes vallen*
Zo mohmi, nu is het ijs gebroken.
Voor de buurtsuperquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
DJ en ik gaan morgen de hele dag voor de winkel hangen jwz
[..]
Voel je je nu beter dan ik?
[..]
Mij lukte het niet
Ik scheur altijd maagdenvliesjes met mijn purperen lans.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik breek altijd het ijs met een ijsbreker.
Groetjes Poetin.
Zet hem opquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:57 schreef Kutstudent het volgende:
Ik vind het niet prettig dat je dat ook bij mij deed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik scheur altijd maagdenvliesjes met mijn purperen lans.
Groetjes Maurice.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig dat je dat ook bij mij deed.
Groetjes Cecile.
Dat hoor ik vakerquote:
Ik houd wel van je hoor.quote:
Weet ik. Ik ook van jouquote:
bijdehand! Je concurrentie is aan het uitbreidenquote:
Nee, dit is de geschiedenis die zich blijft herhalen. Ik hou van jou, kk houdt van jou, ik hou dan maar van mohmi, kk houdt van mohmi.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
bijdehand! Je concurrentie is aan het uitbreiden
Eigenlijk is het vreemd dat KK nooit achter mij aan is gekomen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dit is de geschiedenis die zich blijft herhalen. Ik hou van jou, kk houdt van jou, ik hou dan maar van mohmi, kk houdt van mohmi.
Dat komt nog.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Eigenlijk is het vreemd dat KK nooit achter mij aan is gekomen...
O godquote:
Wat is er?quote:
Help mequote:
Ok ik stuur Lucifer wel even langs.quote:
De kans is niet groot dat ijsklontjes breken doordat je ze laat vallenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:00 schreef Kutstudent het volgende:
Oke daar gaat ie dan he.
*Laat ijsklontjes vallen*
Zo mohmi, nu is het ijs gebroken.
Kan niet, ben bezig vanavond, sorry manquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok ik stuur Lucifer wel even langs.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
De kans is niet groot dat ijsklontjes breken doordat je ze laat vallen
Ik hoef het ijs dan ook niet te breken. Dat doet mijn innemende persoonlijkheid voor me.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
De kans is niet groot dat ijsklontjes breken doordat je ze laat vallen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:56 schreef Kutstudent het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet echt waarom ik hier moeite voor doe. Degene die moeite zou moeten doen is mohmi. Voor de meeste vrouwen is het een eer om op mijn schwanz te mogen zitten.
hoe laat gadde nou jongeh kudtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:05 schreef MohMi het volgende:
[..]I wouldn't hold my breath if I were you.
Zeggen ze allemaal. Maar als puntje bij paaltje komt...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:05 schreef MohMi het volgende:
[..]I wouldn't hold my breath if I were you.
Vast. Hou je nog op met emo-en en kom je gewoon bier drinken bij shifto?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal. Maar als puntje bij paaltje komt...
ik ga even lachen "kriebelt onder arm" ha ha, nou je zin, ik ga iig zo lillikertquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:25 schreef MohMi het volgende:
[..]Je snapt dat ik daar geen antwoord op geef, hé, dit is veel te leuk
Nee, ik ga dalijk the dark knight rises kijken en daarna ouderwets hard pinten hakken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vast. Hou je nog op met emo-en en kom je gewoon bier drinken bij shifto?
Okequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:26 schreef AapO het volgende:
[..]
ik ga even lachen "kriebelt onder arm" ha ha, nou je zin, ik ga iig zo lillikert
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ik ga dalijk the dark knight rises kijken en daarna ouderwets hard pinten hakken.
Wat is daar emoen aan dan?
Is Daan nog bij jou?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:33 schreef AapO het volgende:
dus niemand komt vanavond ofzow, omdat ze zogenaamd weg gaan, maar eigenlijk gewoon achter de pc blijven zitten
wat is dezequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Hallo groetjes vanuit de Smidse
Hohoho, wel 1 op 1 dates he. Meer in general met wie die date dan zou zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat gezelligMaar ik ben er iig niet bij, wat het gezelligheids-gehalte ten goede zal komen
Volgens mij ben je vreselijk populair bij de damesquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hohoho, wel 1 op 1 dates he. Meer in general met wie die date dan zou zijn.
Spreid je kansen, en er spreiden meer benen.
Dit allemaal serieus nemen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Volgens mij ben je vreselijk populair bij de dames
Mijn opmerking serieus nemenquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dit allemaal serieus nemen.![]()
Ik ben al een tijdje bezig met een meid, dus het valt allemaal wel mee.
Was mijn tijd. Was ook de tijd van Karbonkelquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:40 schreef AapO het volgende:
[..]
Da wa na me tijd gelukkig, mijn jeugd was koel
Oh, dat zie je wel aankomen hoor als dat gebeurt.quote:
...Geen surprise rape sex dus..?quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh, dat zie je wel aankomen hoor als dat gebeurt.
Jawel maar die krijg je van mij.quote:
Kan ook. Weet niet wat je het liefste hebt.quote:
En dat is dan natuurlijk de surprise! Goeie!quote:
Vrijwillige rape-sex...haalt toch een beetje het kinky er vanafquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kan ook. Weet niet wat je het liefste hebt.
Klopt, maar aan de andere kant kan je me niet aanklagen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
En dat is dan natuurlijk de surprise! Goeie!
[..]
Vrijwillige rape-sex...haalt toch een beetje het kinky er vanaf
Ik heb het idee dat als wij daadwerkelijk rape-sex hebben dat er in het proces verbaal van de politie niets staat over 'kinky'quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
En dat is dan natuurlijk de surprise! Goeie!
[..]
Vrijwillige rape-sex...haalt toch een beetje het kinky er vanaf
Like I said, niet meer kinky dus. Een goede rape-partij moet toch minimaal één hevig bloedende hoofdwond en één proces-verbaal bevattenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Klopt, maar aan de andere kant kan je me niet aanklagen.
Volgens mij zou ik je een stomp op de neus geven en jij met tranen in je ogen terwijl je neus vasthoudt; 'Sorry MohMi, sorry MohMi, maar dat wou je toch zelf en...en...' 'NIKS MEE TE MAKEN WAT DENK JE GVD AAN HET DOEN TE ZIJN ETCETC!!1'quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat als wij daadwerkelijk rape-sex hebben dat er in het proces verbaal van de politie niets staat over 'kinky'
...Normaal gesproken zou ik zeggen 'tuurlijk, altijd!' maar in deze context vind ik het wat engquote:
Vind het wel knap als je me nog zo hard kan slaan als je net chloroform ingeademd hebt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:03 schreef MohMi het volgende:
Volgens mij zou ik je een stomp op de neus geven en jij met tranen in je ogen terwijl je neus vasthoudt; 'Sorry MohMi, sorry MohMi, maar dat wou je toch zelf en...en...' 'NIKS MEE TE MAKEN WAT DENK JE GVD AAN HET DOEN TE ZIJN ETCETC!!1'
Dat is ook heel knapquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vind het wel knap als je me nog zo hard kan slaan als je net chloroform ingeademd hebt.
Jij bent knap. En nu peer ik m. Dag kind.quote:
Jah je hebt gelijk je bent te oud voor mequote:Op zondag 5 augustus 2012 11:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
...Normaal gesproken zou ik zeggen 'tuurlijk, altijd!' maar in deze context vind ik het wat eng
+ ze gaat echt niet keihard slaan want stiekem vindt ze het gewoon geil om keihard geraped te worden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vind het wel knap als je me nog zo hard kan slaan als je net chloroform ingeademd hebt.
Ja, en te dikquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:05 schreef AapO het volgende:
[..]
Jah je hebt gelijk je bent te oud voor me
Dat hebben we afgelopen week al gedaan, we zijn toe aan het volgende hoofdstukquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:08 schreef AapO het volgende:
[..]
Maar joanne is straks ook hier snapte, kan joanne je suprise voorbind butzeks geven
waarom weet ik daar niks van dan ? dat soort dingen doe ik documenterenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat hebben we afgelopen week al gedaan, we zijn toe aan het volgende hoofdstuk
quote:
oh ik wilde net een whisky pakkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vijfde bak net op. Jammer dat het te vroeg is om aan het bier te gaan.
Daar is het nooit te vroeg voor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
5 bakken koffie om half 12?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Toch de kitten eens trainen om op te staan, naar de koelkast te lopen en een biertje te pakken.quote:
quote:
Nee barrie durfde niet meer toen niemand kwam dus kwam ze aanzetten met een smoesje om niet te komenquote:
Ogermquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee barrie durfde niet meer toen niemand kwam dus kwam ze aanzetten met een smoesje om niet te komen
Huhquote:
Zojuist.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OgermIk had wel willen komen maar mijn afspraak stond al vast
[..]
Huh
O ja, maar ik was even een spelletje aan het doen en als ik verlies met een spelletje dan ga ik weer surfen (op internet, op water kan ik nietquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee barrie durfde niet meer toen niemand kwam dus kwam ze aanzetten met een smoesje om niet te komen
Dat ken ik. Ik heb 3 keer mijn kamer grondig opgeruimd en aangepast voordat het eindelijk naar mijn zin was.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef MohMi het volgende:
Gvd, heel mijn computerhoek omgebouwd om het uiteindelijk allemaal weer terug te zetten waar het stond
No worries brah, one lovequote:
Dat heb ik in mijn oude huisje ook 1x gedaan, maar aangezien ik ook een piano heb staan die ik toen heel de kamer rond gesjouwd heb, doe ik dat niet meer zonder goed doordacht, definitief planquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat ken ik. Ik heb 3 keer mijn kamer grondig opgeruimd en aangepast voordat het eindelijk naar mijn zin was.
Er was ook weinig aanquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:39 schreef shifto het volgende:
[..]
No worries brah, one loveen ik weet niet of je je vermaakt had
Aaaaaaaaaaaaaallerliefste shiftoquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:39 schreef shifto het volgende:
[..]
No worries brah, one loveen ik weet niet of je je vermaakt had
Ja op zich, maar word denk ik vanavond want ga zo wegquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaallerliefste shiftoMag ik dadelijk/straks misschien een paar biertjes bij je komen bietsen..?
![]()
![]()
...Niet nu idd xD Zit nog in pyjamaquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja op zich, maar word denk ik vanavond want ga zo wegof weet niet wanneer je van plas was
om 4 uur zijn de winkels open ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
...Niet nu idd xD Zit nog in pyjamaOf je moet ze dolgraag willen komen afgeven
Volgens mij is de AH in de Vughterstraat nu al openquote:
...pyjama...quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij is de AH in de Vughterstraat nu al open
Is dat van Kung Fu Hustle?quote:
Die is goooeeedquote:
Yup! Je moet ook echt Kung Pow kijken als je die nog niet gezien hebt! XDquote:
had je weer sos opquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gvd schone kiet gvd. Heb zelfs de ramen binnen gelapt
gvd hier zelfs de hele douche gedaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gvd schone kiet gvd. Heb zelfs de ramen binnen gelapt
Jij hebt ook geen raam in de woonkamer, of in de deur vd woonkamerquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef shifto het volgende:
[..]
gvd hier zelfs de hele douche gedaanramen doe ik niet aan though
wellus! Zowel bij de woonkamerdeur als bij slaapkamer deurquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen raam in de woonkamer, of in de deur vd woonkamerMijn douche daarentegen is niet gedaan
Oh echt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef shifto het volgende:
[..]
wellus! Zowel bij de woonkamerdeur als bij slaapkamer deur
jij bent een pedo-alcoholist, zeker het is niet schoon bij jouquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:04 schreef AapO het volgende:
Qua info is het nie boeiend :p ik hou me huis ook schoon maar brag er nie over xD
ik sta tenminste niet tandenknarsend schoon te maken in de ochtendquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
jij bent een pedo-alcoholist, zeker het is niet schoon bij jou
nee, jij zit elke werkdag aan de sterke drank en spreekt niet af als er geen alcohol isquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:34 schreef AapO het volgende:
[..]
ik sta tenminste niet tandenknarsend schoon te maken in de ochtend
niet afspreken als er geen alcohol is moet je bij shifto zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
nee, jij zit elke werkdag aan de sterke drank en spreekt niet af als er geen alcohol is
dan moet ik zeker wel bij jou zijn, lieverdquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:38 schreef AapO het volgende:
[..]
niet afspreken als er geen alcohol is moet je bij shifto zijnik neem mijn stash altijd mee naar hem juist xD, en dat is altijd nog beter dan crack marjo
jongeh kut, ik sta gewoon elke ochtend naast mijn bed op tijd om 50 km naar me werk te rijdenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
dan moet ik zeker wel bij jou zijn, lieverden wij doen 1x per 2 maanden int weekend sos, jij zuipt je op dagelijkse basis ondersteboven.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:44 schreef AapO het volgende:
[..]
jongeh kut, ik sta gewoon elke ochtend naast mijn bed op tijd om 50 km naar me werk te rijdenhooguit pilske op de avond
das ook weer michelquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef MohMi het volgende:
[..]hooguit pilske per avond
epic. tevens heb jij natuuuurlijk ook nog nooit met teveel op achter het stuur gezeten richting mac of bk bijv, zo ben jij niet
maar het geeft niet, ook met je problemen houden we van je
![]()
als ik veel drink stap ik echt nie meer in de auto om naar de mc te gaan, daar hebben ze thuisbezorgd voorquote:
quote:
Hoiquote:
Naast werken en wat kleine dingen vooral Dexter kijken. Erg eigenlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:20 schreef bijdehand het volgende:
Hebben jullie nog wat gedaan vandaag?
Ben al heel lang geleden begonnen met kijken, maar haakte steeds af in het begin van seizoen 3, omdat ik er steeds niet in kwam. Maar nu wel en ben bij bijna bij de laatste aflevering.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:22 schreef bijdehand het volgende:
Kermis en gewoon wat triest rondgereden![]()
Hoe kom je opeens bij Dexter
Toffe serie he! Breaking Bad is ook echt vetquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben al heel lang geleden begonnen met kijken, maar haakte steeds af in het begin van seizoen 3, omdat ik er steeds niet in kwam. Maar nu wel en ben bij bijna bij de laatste aflevering.
Geniale serie!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toffe serie he! Breaking Bad is ook echt vet
Als ik zou moeten kiezen zou ik Breaking Bad zeker boven Dexter zettenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geniale serie!En zal dat van Breaking Bad onthouden.
Ja hé hè zeg!quote:
Moet even uitzoekenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:35 schreef AapO het volgende:
tis beetje dood op het net, dus ik ga maar eens pitten, morgen werkie, maar voor het slapie mezelf even vol tanken met spiritus
onderschrift in latijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Latijnse onderschriften zijn in dit topic wel echt populair
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Latijnse onderschriften zijn in dit topic wel echt populair
Leeft Fed nog ja?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou.. Jij, Fed en AT. Het is nogal.
Ik weet niet waarom, maar ik moet mijn best doen om niet kei hard te gaan lachen om je foto's (ouders slapen).quote:
Die was niet eens grappigquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:42 schreef Muisraket het volgende:
Die VRIJHEID foto, ik ging echt dood. xD
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik moet mijn best doen om niet kei hard te gaan lachen om je foto's (ouders slapen).
Het waren tranen van ontroering door je gezichtsexpressie en je schitterende balletpose.quote:
Waarom ga ik met jou om...quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het waren tranen van ontroering door je gezichtsexpressie en je schitterende balletpose.![]()
Sorry teefje van me, zal nooit meer zo gemeen doen tegen je.quote:
Die was te makkelijk om te laten liggen.quote:
?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:49 schreef bijdehand het volgende:
Dat woord zal nooit meer hetzelfde betekenen voor mij
qftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |