SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
hij deed de deur open, mompelde iets van kk op en gooide de deur dicht, dus het viel meequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:33 schreef shifto het volgende:
Aapo blijft gewoon 20min aanbellen om mij wakker te bellen om een cadeautje af te geven. Noem het irritant, noem het volharding. Hij was bijna dood maar ich habe ein cadeau
Krijg je harde pener van hè, mensen vervelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:34 schreef AapO het volgende:
[..]
hij deed de deur open, mompelde iets van kk op en gooide de deur dicht, dus het viel meeik zei nog met een lachend gezicht, "je cadeautje
"
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:35 schreef AapO het volgende:
en ook gewoon het feit dat ik geen zin hado m het weer helemaal mee naar beneden te sjouwen want het was gvd zwaar
quote:
Wat was het?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:35 schreef AapO het volgende:
en ook gewoon het feit dat ik geen zin hado m het weer helemaal mee naar beneden te sjouwen want het was gvd zwaar
....ik weet dat je nu thuis hardop zit te lachen, kutrjquote:
Check.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:02 schreef shifto het volgende:
Wie komen mij vanavond allemaal helpen met bier opdrinken? Ik heb nog zoveel!
AapO, MohMi, DJ, BDH, BB en overige bierdrinkers
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:03 schreef shifto het volgende:
[..]
de buit is binnen, de rest kan thuisblijven
LEES JE DAT RJ??quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:03 schreef shifto het volgende:
[..]
...WE SCHELEN 11 MAANDEN!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:04 schreef AapO het volgende:
[..]
marjo is te oud voor onze kinderfeestje
Ja on the rolator!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:05 schreef AapO het volgende:
[..]
zal ik een emmertje mee nemen, en een rolator
quote:
Hoezo pas op? Dat is de enige reden dat ie mag komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pas maar op voordat Aapo je zaad geeft
waarom zo vies marjoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pas maar op voordat Aapo je zaad geeft
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoezo pas op? Dat is de enige reden dat ie mag komen
I learned from the Zaadmeister.quote:
Daaromquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Die shit lijkt echt op zaad, maar dan lekker
Mag ik ook komen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:02 schreef shifto het volgende:
Wie komen mij vanavond allemaal helpen met bier opdrinken? Ik heb nog zoveel!
AapO, MohMi, DJ, BDH, BB en overige bierdrinkers
Nomnomnomnomquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:15 schreef AapO het volgende:
[..]
sterker nog het is mijn zaad aangelengd met kilo suiker
Nee natuurlijk welquote:
Jammer dit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Is iets van vroeger, toen de gulden nog van hout was en de dode zee nog gewoon ziek was.quote:
HAHAHAHAHHAHAHAquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is iets van vroeger, toen de gulden nog van hout was en de dode zee nog gewoon ziek was.
Het erge is dat MohMi en ik vanavond een date zouden hebben en ze nu als eerste ja zegt. Dat doet pijn.quote:
Als je je er beter door voelt, ze had ook al met mij afgesproken dus het kwaad was al geschiedquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het erge is dat MohMi en ik vanavond een date zouden hebben en ze nu als eerste ja zegt. Dat doet pijn.
Hm dit voelt een beetje als 'van wie is de puppie'. Jij gaat aan de ene kant staan, ik aan de andere kant, (kk aan de verkeerde kant), en MohMi in het midden en dan kijken naar wie ze komt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je je er beter door voelt, ze had ook al met mij afgesproken dus het kwaad was al geschied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |