SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
hij deed de deur open, mompelde iets van kk op en gooide de deur dicht, dus het viel meequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:33 schreef shifto het volgende:
Aapo blijft gewoon 20min aanbellen om mij wakker te bellen om een cadeautje af te geven. Noem het irritant, noem het volharding. Hij was bijna dood maar ich habe ein cadeau
Krijg je harde pener van hè, mensen vervelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:34 schreef AapO het volgende:
[..]
hij deed de deur open, mompelde iets van kk op en gooide de deur dicht, dus het viel meeik zei nog met een lachend gezicht, "je cadeautje
"
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:35 schreef AapO het volgende:
en ook gewoon het feit dat ik geen zin hado m het weer helemaal mee naar beneden te sjouwen want het was gvd zwaar
quote:
Wat was het?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:35 schreef AapO het volgende:
en ook gewoon het feit dat ik geen zin hado m het weer helemaal mee naar beneden te sjouwen want het was gvd zwaar
....ik weet dat je nu thuis hardop zit te lachen, kutrjquote:
Check.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:02 schreef shifto het volgende:
Wie komen mij vanavond allemaal helpen met bier opdrinken? Ik heb nog zoveel!
AapO, MohMi, DJ, BDH, BB en overige bierdrinkers
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:03 schreef shifto het volgende:
[..]
de buit is binnen, de rest kan thuisblijven
LEES JE DAT RJ??quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:03 schreef shifto het volgende:
[..]
...WE SCHELEN 11 MAANDEN!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:04 schreef AapO het volgende:
[..]
marjo is te oud voor onze kinderfeestje
Ja on the rolator!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:05 schreef AapO het volgende:
[..]
zal ik een emmertje mee nemen, en een rolator
quote:
Hoezo pas op? Dat is de enige reden dat ie mag komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pas maar op voordat Aapo je zaad geeft
waarom zo vies marjoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pas maar op voordat Aapo je zaad geeft
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoezo pas op? Dat is de enige reden dat ie mag komen
I learned from the Zaadmeister.quote:
Daaromquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Die shit lijkt echt op zaad, maar dan lekker
Mag ik ook komen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:02 schreef shifto het volgende:
Wie komen mij vanavond allemaal helpen met bier opdrinken? Ik heb nog zoveel!
AapO, MohMi, DJ, BDH, BB en overige bierdrinkers
Nomnomnomnomquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:15 schreef AapO het volgende:
[..]
sterker nog het is mijn zaad aangelengd met kilo suiker
Nee natuurlijk welquote:
Jammer dit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Is iets van vroeger, toen de gulden nog van hout was en de dode zee nog gewoon ziek was.quote:
HAHAHAHAHHAHAHAquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is iets van vroeger, toen de gulden nog van hout was en de dode zee nog gewoon ziek was.
Het erge is dat MohMi en ik vanavond een date zouden hebben en ze nu als eerste ja zegt. Dat doet pijn.quote:
Als je je er beter door voelt, ze had ook al met mij afgesproken dus het kwaad was al geschiedquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het erge is dat MohMi en ik vanavond een date zouden hebben en ze nu als eerste ja zegt. Dat doet pijn.
Hm dit voelt een beetje als 'van wie is de puppie'. Jij gaat aan de ene kant staan, ik aan de andere kant, (kk aan de verkeerde kant), en MohMi in het midden en dan kijken naar wie ze komt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je je er beter door voelt, ze had ook al met mij afgesproken dus het kwaad was al geschied
Ik denk mij, aangezien ik liters bier hebquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm dit voelt een beetje als 'van wie is de puppie'. Jij gaat aan de ene kant staan, ik aan de andere kant, (kk aan de verkeerde kant), en MohMi in het midden en dan kijken naar wie ze komt.
Ze heeft al overduidelijk voor jou gekozen. Ik kan dus kiezen: mezelf ophangen, kogel door m'n hoofd of een terrasje pakken in Oss vanavond...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik denk mij, aangezien ik liters bier heb
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kraspen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze heeft al overduidelijk voor jou gekozen. Ik kan dus kiezen: mezelf ophangen, kogel door m'n hoofd of een terrasje pakken in Oss vanavond...
Noem me dom maar ik snap 'm nietquote:
meer bier zuipenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Noem me dom maar ik snap 'm niet
Hij noemt je emo, waarmee hij impliceert dat je niet moet janken en vanavond gewoon bier moet komen drinken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Noem me dom maar ik snap 'm niet
Sowieso naar jou, jwzquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik denk mij, aangezien ik liters bier heb
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij noemt je emo, waarmee hij impliceert dat je niet moet janken en vanavond gewoon bier moet komen drinken.
jah.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:08 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben nog steeds niet zeker of mohmi nou een cougar is of niet.
Dat zit wel goed dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef AapO het volgende:
[..]
maar ze valt alleen op fatsige kalende dwergen met een midlife crisis
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sowieso naar jou, jwzBut the beer helps
njah meer barrie voor ons dan zouk zeggen xDquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]![]()
Ik ga vanavond naar Oss, dus tsja
De man-vrouw verdeling ligt vanavond toch in mijn voordeel dus jullie mogen barriequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:58 schreef AapO het volgende:
[..]
njah meer barrie voor ons dan zouk zeggen xD
sorry ik bedoelde bierquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De man-vrouw verdeling ligt vanavond toch in mijn voordeel dus jullie mogen barrieLoop ik weer een fok-blauwtje
Ik val heul niet op jouquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef AapO het volgende:
[..]
maar ze valt alleen op fatsige kalende dwergen met een midlife crisis
Toevallig, dat heb ik ook afgesproken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:46 schreef DeJori het volgende:
Goedenavond. Heb afgesproken met vrienden op het terras vanavond dus ik ben er niet.
Die avatars erbij doen het 'm.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toevallig, dat heb ik ook afgesproken.
Alleen ga ik niet naar Ossquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toevallig, dat heb ik ook afgesproken.
Succesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:57 schreef Kutstudent het volgende:
Geaccepteerd door mohmi. Het grote cougar hosselen kan beginnen.![]()
DJ en ik gaan morgen de hele dag voor de winkel hangen jwzquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die avatars erbij doen het 'm.
Voel je je nu beter dan ik?quote:
Mij lukte het nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:57 schreef Kutstudent het volgende:
Ik breek altijd het ijs met een ijsbreker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:00 schreef Kutstudent het volgende:
Oke daar gaat ie dan he.
*Laat ijsklontjes vallen*
Zo mohmi, nu is het ijs gebroken.
Voor de buurtsuperquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
DJ en ik gaan morgen de hele dag voor de winkel hangen jwz
[..]
Voel je je nu beter dan ik?
[..]
Mij lukte het niet
Ik scheur altijd maagdenvliesjes met mijn purperen lans.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik breek altijd het ijs met een ijsbreker.
Groetjes Poetin.
Zet hem opquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:57 schreef Kutstudent het volgende:
Ik vind het niet prettig dat je dat ook bij mij deed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik scheur altijd maagdenvliesjes met mijn purperen lans.
Groetjes Maurice.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig dat je dat ook bij mij deed.
Groetjes Cecile.
Dat hoor ik vakerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |