jij bent een pedo-alcoholist, zeker het is niet schoon bij jouquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:04 schreef AapO het volgende:
Qua info is het nie boeiend :p ik hou me huis ook schoon maar brag er nie over xD
ik sta tenminste niet tandenknarsend schoon te maken in de ochtendquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
jij bent een pedo-alcoholist, zeker het is niet schoon bij jou
nee, jij zit elke werkdag aan de sterke drank en spreekt niet af als er geen alcohol isquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:34 schreef AapO het volgende:
[..]
ik sta tenminste niet tandenknarsend schoon te maken in de ochtend
niet afspreken als er geen alcohol is moet je bij shifto zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
nee, jij zit elke werkdag aan de sterke drank en spreekt niet af als er geen alcohol is
dan moet ik zeker wel bij jou zijn, lieverdquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:38 schreef AapO het volgende:
[..]
niet afspreken als er geen alcohol is moet je bij shifto zijnik neem mijn stash altijd mee naar hem juist xD, en dat is altijd nog beter dan crack marjo
jongeh kut, ik sta gewoon elke ochtend naast mijn bed op tijd om 50 km naar me werk te rijdenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
dan moet ik zeker wel bij jou zijn, lieverden wij doen 1x per 2 maanden int weekend sos, jij zuipt je op dagelijkse basis ondersteboven.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:44 schreef AapO het volgende:
[..]
jongeh kut, ik sta gewoon elke ochtend naast mijn bed op tijd om 50 km naar me werk te rijdenhooguit pilske op de avond
das ook weer michelquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef MohMi het volgende:
[..]hooguit pilske per avond
epic. tevens heb jij natuuuurlijk ook nog nooit met teveel op achter het stuur gezeten richting mac of bk bijv, zo ben jij niet
maar het geeft niet, ook met je problemen houden we van je
![]()
als ik veel drink stap ik echt nie meer in de auto om naar de mc te gaan, daar hebben ze thuisbezorgd voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |