...Niet nu idd xD Zit nog in pyjamaquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja op zich, maar word denk ik vanavond want ga zo wegof weet niet wanneer je van plas was
om 4 uur zijn de winkels open ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
...Niet nu idd xD Zit nog in pyjamaOf je moet ze dolgraag willen komen afgeven
Volgens mij is de AH in de Vughterstraat nu al openquote:
...pyjama...quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij is de AH in de Vughterstraat nu al open
Is dat van Kung Fu Hustle?quote:
Die is goooeeedquote:
Yup! Je moet ook echt Kung Pow kijken als je die nog niet gezien hebt! XDquote:
had je weer sos opquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gvd schone kiet gvd. Heb zelfs de ramen binnen gelapt
gvd hier zelfs de hele douche gedaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gvd schone kiet gvd. Heb zelfs de ramen binnen gelapt
Jij hebt ook geen raam in de woonkamer, of in de deur vd woonkamerquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef shifto het volgende:
[..]
gvd hier zelfs de hele douche gedaanramen doe ik niet aan though
wellus! Zowel bij de woonkamerdeur als bij slaapkamer deurquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen raam in de woonkamer, of in de deur vd woonkamerMijn douche daarentegen is niet gedaan
Oh echt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef shifto het volgende:
[..]
wellus! Zowel bij de woonkamerdeur als bij slaapkamer deur
jij bent een pedo-alcoholist, zeker het is niet schoon bij jouquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:04 schreef AapO het volgende:
Qua info is het nie boeiend :p ik hou me huis ook schoon maar brag er nie over xD
ik sta tenminste niet tandenknarsend schoon te maken in de ochtendquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
jij bent een pedo-alcoholist, zeker het is niet schoon bij jou
nee, jij zit elke werkdag aan de sterke drank en spreekt niet af als er geen alcohol isquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:34 schreef AapO het volgende:
[..]
ik sta tenminste niet tandenknarsend schoon te maken in de ochtend
niet afspreken als er geen alcohol is moet je bij shifto zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
nee, jij zit elke werkdag aan de sterke drank en spreekt niet af als er geen alcohol is
dan moet ik zeker wel bij jou zijn, lieverdquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:38 schreef AapO het volgende:
[..]
niet afspreken als er geen alcohol is moet je bij shifto zijnik neem mijn stash altijd mee naar hem juist xD, en dat is altijd nog beter dan crack marjo
jongeh kut, ik sta gewoon elke ochtend naast mijn bed op tijd om 50 km naar me werk te rijdenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
dan moet ik zeker wel bij jou zijn, lieverden wij doen 1x per 2 maanden int weekend sos, jij zuipt je op dagelijkse basis ondersteboven.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:44 schreef AapO het volgende:
[..]
jongeh kut, ik sta gewoon elke ochtend naast mijn bed op tijd om 50 km naar me werk te rijdenhooguit pilske op de avond
das ook weer michelquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef MohMi het volgende:
[..]hooguit pilske per avond
epic. tevens heb jij natuuuurlijk ook nog nooit met teveel op achter het stuur gezeten richting mac of bk bijv, zo ben jij niet
maar het geeft niet, ook met je problemen houden we van je
![]()
als ik veel drink stap ik echt nie meer in de auto om naar de mc te gaan, daar hebben ze thuisbezorgd voorquote:
quote:
Hoiquote:
Naast werken en wat kleine dingen vooral Dexter kijken. Erg eigenlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:20 schreef bijdehand het volgende:
Hebben jullie nog wat gedaan vandaag?
Ben al heel lang geleden begonnen met kijken, maar haakte steeds af in het begin van seizoen 3, omdat ik er steeds niet in kwam. Maar nu wel en ben bij bijna bij de laatste aflevering.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:22 schreef bijdehand het volgende:
Kermis en gewoon wat triest rondgereden![]()
Hoe kom je opeens bij Dexter
Toffe serie he! Breaking Bad is ook echt vetquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben al heel lang geleden begonnen met kijken, maar haakte steeds af in het begin van seizoen 3, omdat ik er steeds niet in kwam. Maar nu wel en ben bij bijna bij de laatste aflevering.
Geniale serie!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toffe serie he! Breaking Bad is ook echt vet
Als ik zou moeten kiezen zou ik Breaking Bad zeker boven Dexter zettenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geniale serie!En zal dat van Breaking Bad onthouden.
Ja hé hè zeg!quote:
Moet even uitzoekenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:35 schreef AapO het volgende:
tis beetje dood op het net, dus ik ga maar eens pitten, morgen werkie, maar voor het slapie mezelf even vol tanken met spiritus
onderschrift in latijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Latijnse onderschriften zijn in dit topic wel echt populair
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Latijnse onderschriften zijn in dit topic wel echt populair
Leeft Fed nog ja?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou.. Jij, Fed en AT. Het is nogal.
Ik weet niet waarom, maar ik moet mijn best doen om niet kei hard te gaan lachen om je foto's (ouders slapen).quote:
Die was niet eens grappigquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:42 schreef Muisraket het volgende:
Die VRIJHEID foto, ik ging echt dood. xD
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik moet mijn best doen om niet kei hard te gaan lachen om je foto's (ouders slapen).
Het waren tranen van ontroering door je gezichtsexpressie en je schitterende balletpose.quote:
Waarom ga ik met jou om...quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het waren tranen van ontroering door je gezichtsexpressie en je schitterende balletpose.![]()
Sorry teefje van me, zal nooit meer zo gemeen doen tegen je.quote:
Die was te makkelijk om te laten liggen.quote:
?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:49 schreef bijdehand het volgende:
Dat woord zal nooit meer hetzelfde betekenen voor mij
qftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |