quote:
oh ik wilde net een whisky pakkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vijfde bak net op. Jammer dat het te vroeg is om aan het bier te gaan.
Daar is het nooit te vroeg voor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
5 bakken koffie om half 12?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Toch de kitten eens trainen om op te staan, naar de koelkast te lopen en een biertje te pakken.quote:
quote:
Nee barrie durfde niet meer toen niemand kwam dus kwam ze aanzetten met een smoesje om niet te komenquote:
Ogermquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee barrie durfde niet meer toen niemand kwam dus kwam ze aanzetten met een smoesje om niet te komen
Huhquote:
Zojuist.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OgermIk had wel willen komen maar mijn afspraak stond al vast
[..]
Huh
O ja, maar ik was even een spelletje aan het doen en als ik verlies met een spelletje dan ga ik weer surfen (op internet, op water kan ik nietquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee barrie durfde niet meer toen niemand kwam dus kwam ze aanzetten met een smoesje om niet te komen
Dat ken ik. Ik heb 3 keer mijn kamer grondig opgeruimd en aangepast voordat het eindelijk naar mijn zin was.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef MohMi het volgende:
Gvd, heel mijn computerhoek omgebouwd om het uiteindelijk allemaal weer terug te zetten waar het stond
No worries brah, one lovequote:
Dat heb ik in mijn oude huisje ook 1x gedaan, maar aangezien ik ook een piano heb staan die ik toen heel de kamer rond gesjouwd heb, doe ik dat niet meer zonder goed doordacht, definitief planquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat ken ik. Ik heb 3 keer mijn kamer grondig opgeruimd en aangepast voordat het eindelijk naar mijn zin was.
Er was ook weinig aanquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:39 schreef shifto het volgende:
[..]
No worries brah, one loveen ik weet niet of je je vermaakt had
Aaaaaaaaaaaaaallerliefste shiftoquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:39 schreef shifto het volgende:
[..]
No worries brah, one loveen ik weet niet of je je vermaakt had
Ja op zich, maar word denk ik vanavond want ga zo wegquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaallerliefste shiftoMag ik dadelijk/straks misschien een paar biertjes bij je komen bietsen..?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |