Kom nou toch. Een beetje halfslachtig 'niet meer doen' en dat was het wel. Dat noem ik niet fatsoenlijk ingrijpen, dat is er je met een jantje van Leiden van af maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:13 schreef sp3c het volgende:
er is al meerdere malen fatsoenlijk ingegrepen, meerdere malen zelfs!
Zouzou is zelfs al is gebanned geweest om die reeks maar het is dweilen met de kraan open omdat sommige users het gewoon een leuker onderwerp van discussie schijnen te vinden dan Badr
Kijk dan na wanneer ik het ben gaan volgen, kijk naar mijn postgeschiedenis?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef sp3c het volgende:
wanneer ben je het gaan volgen, gister?
Ik niet. Maar het is wel een feit dat elke NWS mod het op zijn beloop gelaten heeft.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef Specularium het volgende:
Ik zie ook liever dat sp3c hier gewoon de schuld van krijgt.
Badr Hari: altijd actueel #14quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kijk dan na wanneer ik het ben gaan volgen, kijk naar mijn postgeschiedenis?
Niet op een constructieve manier. Sorry. Het is maar door gegaan, en doorgegaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Badr Hari: altijd actueel #14
dit topic is bv meerdere malen ingegrepen
Nou...ik word door Yvonne nu twee keer in een week beticht. Eerste keer: onwaarheden verkondigen, terwijl Yvonne zelf de spuit elf was. Nu weer van stoken. Echt niet normaal.quote:
na 'niet meer doen' volgt editten/noten/deleten en dan hebben we het niet over 1 of 2 posts, dat noem ik fatsoenlijk ingrijpen jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom nou toch. Een beetje halfslachtig 'niet meer doen' en dat was het wel. Dat noem ik niet fatsoenlijk ingrijpen, dat is er je met een jantje van Leiden van af maken.
jij overheersde hem jaquote:En nee, die discussie is niet 'leuker' dan de werkelijke discussie. Maar overheersde hem wel.
Je verkondigt onwaarheden en stookt, kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou...ik word door Yvonne nu twee keer in een week beticht. Eerste keer: onwaarheden verkondigen, terwijl Yvonne zelf de spuit elf was. Nu weer van stoken. Echt niet normaal.
wie zijn maar door gegaan en door gegaan???quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Niet op een constructieve manier. Sorry. Het is maar door gegaan, en doorgegaan.
Nee dank je Yvonne. Je hebt al genoeg gedaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je verkondigt onwaarheden en stookt, kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?
Dan hebben we daar een ander idee over. Ik vind dat 'fatsoenlijk ingrijpen' namelijk niet stopt bij deleten en noten. Daar begint het pas. Vervolgens hou je de vinger aan de pols om direct in te grijpen als het weer escaleert. En je kon op je vingers natellen dat dit met die troll erin keer op keer zou escaleren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef sp3c het volgende:
na 'niet meer doen' volgt editten/noten/deleten en dan hebben we het niet over 1 of 2 posts, dat noem ik fatsoenlijk ingrijpen ja
Misschien moet je dat dan lekker gaan doen en de functie aan iemand anders laten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef sp3c het volgende:
meer dingen te doen dan jullie lolletje verpesten
Net alsof Fok! democratisch is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou...ik word door Yvonne nu twee keer in een week beticht. Eerste keer: onwaarheden verkondigen, terwijl Yvonne zelf de spuit elf was. Nu weer van stoken. Echt niet normaal.
Ons lolletje verpesten? Jullie hadden er juist voor moeten zorgen dat ons 'lolletje' als in een discussietopic in NWS, niet keer op keer door een onbegrijpelijke troll werd verpest.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef sp3c het volgende:
Ach, kom nou. vanzelfsprekend kan ik uitsluitend voor mezelf spreken, maar eerst ben ik wegens de ergernis gestopt met posten en gaan lurken. Totdat ook dat niet meer te doen was en ik weer ben gaan posten om m'n ergernis te uiten totdat ook dat weer te irritant werd. Weer maar even negeren en er overheen proberen te lezen, totdat het vanmorgen wèèr losging. Toen ben ik er weer ingesprongen. Op een gegeven moment liep iedereen - incluis ik, zei de gek - andere users terecht te wijzen (modden heet daty, geloof ik. en dat is jullie taak).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
dweilen met de kraan open omdat sommige users het gewoon een leuker onderwerp van discussie schijnen te vinden dan Badr
bsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ons lolletje verpesten? Jullie hadden er juist voor moeten zorgen dat ons 'lolletje' als in een discussietopic in NWS, niet keer op keer door een onbegrijpelijke troll werd verpest.
niemand heeft het over te zwaar gehad, ik heb er gewoon een andere kijk op dan jijquote:Maar als het modschap voor zowel jou als Paddy te zwaar is, waarom doe je het dan nog?
Het punt met zouzou is, dat ze dingen verkondigt zonder bronnen. Dat wekt irritatie op. Toen heeft iemand haar in het Frans een handleiding gestuurd hoe te copy pasten, en kreeg als antwoord: bedankt, maar dat lukt me niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
wie zijn maar door gegaan en door gegaan???
alleen ZZ zeker?
Nee, omdat het allemaal frustrerend is en op een gegeven moment ga je daarin mee. Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. En ja, dat is inderdaad actie-reactie. Blij dat je dat wel snapt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
bs
die onbegrijpelijke troll word keer op keer aangezwengeld omdat het allemaal zoooooooooolololo reuze grappig is dat jullie dr niet kunnen begrijpen
die reageert daar dan weer op
actie/reactie
niemand heeft het over te zwaar gehad, ik heb er gewoon een andere kijk op dan jij
En nee, het was bepaald geen lolletje. Ik vond er, zoals ik al schreef in dit feedback topic, waar het toch voor is, dacht ik? helemaal geen bal aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef sp3c het volgende:
wat is er zo frustrerend?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 23 augustus 2012 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, omdat het allemaal frustrerend is en op een gegeven moment ga je daarin mee. Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. En ja, dat is inderdaad actie-reactie. Blij dat je dat wel snapt.
niet de eerste keerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:38 schreef Robijn48 het volgende:
Maar goed. Ik snap niet waar deze discussie voor nodig is. Zouzou is geband; blijkbaar zagen jullie daar toch wel wat in. Maar dan wel de rest van de users de schuld geven
Hou dan eens op de rest de schuld te geven, want zouzou was wel zo ongelofelijk vervelend voor topics lang.quote:
Ik heb van betrouwbare bronnen te horen gekregen dat sp3c een veroordeelde pedoseksueel is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:39 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer moet je in NWS je zgn feiten niet met bronnen staven?
Goed om te weten.
Ik kan dus van alles roepen en me vervolgens hierop beroepen?
wat is je punt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb van betrouwbare bronnen te horen gekregen dat sp3c een veroordeelde pedoseksueel is.
Nee nee! Ik geef mijn bronnen niet aan andere!
Ik las in een Franse krant dat ie soms katjes in het duister knijpt. Zou me dus niks verbazen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:40 schreef Godtje het volgende:
Ik heb van betrouwbare bronnen te horen gekregen dat sp3c een veroordeelde pedoseksueel is.
Nee nee! Ik geef mijn bronnen niet aan andere!
ja zie bovenstaande posts waarin ik dat uit probeer te leggenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Waarom? Echt, ik ben benieuwd.
wat is jullie punt in godsvredesnaam?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las in een Franse krant dat ie soms katjes in het duister knijpt. Zou me dus niks verbazen.
Kom op, het is gewoon een feit dat een groot deel van het topic bestond uit reacties op en sneren naar zz. Ik kan me best voorstellen dat mensen zich niet meer konden inhouden omdat het maar door en door ging, maar dat neemt niet weg dat het niet alleen zz zelf was die het topic onleesbaar maakte voor de echt geïnteresseerden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hou dan eens op de rest de schuld te geven, want zouzou was wel zo ongelofelijk vervelend voor topics lang.
Dat NWS samen met WGR één van de serieuzere plekken op dit forum was, dacht ik. Geen speeltuin. Het gebrek aan moderatie, met daarbij het gebrek aan inzicht bij de moderators van dienst doen echter anders vermoeden. Vooral het 'schamen voor de lurkers'... pffffrrrquote:
Je vat hem echt niet?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:43 schreef sp3c het volgende:
wat is jullie punt in godsvredesnaam?
dat je op het internet vanalles kunt roepen??
welkom en veel plezier he
Maar als je ging uitleggen en haar ging vragen waar ze het op baseerde, kwam er een ongelofelijk stompzinnig verhaal. Zie dan nog maar eens je geduld te bewaren...En dat topics lang.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja zie bovenstaande posts waarin ik dat uit probeer te leggen
het blijft fok!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:44 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dat NWS samen met WGR één van de serieuzere plekken op dit forum was, dacht ik. Geen speeltuin. Het gebrek aan moderatie, met daarbij het gebrek aan inzicht bij de moderators van dienst doen echter anders vermoeden. Vooral het 'schamen voor de lurkers'... pffffrrr
nee bronvermelding is niet nodig om van alles te roepen neequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je vat hem echt niet?
Bronvermelding is dus blijkbaar niet nodig om van alles te roepen.
En daarom had er al veel eerder, veel harder moeten worden ingegrepen. Granted, de meeste users, waaronder ikzelf, zijn ook verre van heilig. Maar wat Spec en Paddy nu doen is een beetje sneu. Zowel users als mods zijn hier niet okee geweest. Geeft niets, kan gebeuren. Maar dan ook een beetje volwassen oplossen. Het feit dat er nu hier in FB ook aardig wat mensen zich met de zaak bemoeien moet ook al wat zeggen, denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom op, het is gewoon een feit dat een groot deel van het topic bestond uit reacties op en sneren naar zz. Ik kan me best voorstellen dat mensen zich niet meer konden inhouden omdat het maar door en door ging, maar dat neemt niet weg dat het niet alleen zz zelf was die het topic onleesbaar maakte voor de echt geïnteresseerden.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:47 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
En daarom had er al veel eerder, veel harder moeten worden ingegrepen. Granted, de meeste users, waaronder ikzelf, zijn ook verre van heilig. Maar wat Spec en Paddy nu doen is een beetje sneu. Zowel users als mods zijn hier niet okee geweest. Geeft niets, kan gebeuren. Maar dan ook een beetje volwassen oplossen. Het feit dat er nu hier in FB ook aardig wat mensen zich met de zaak bemoeien moet ook al wat zeggen, denk ik
Ik heb me daar op een gegeven moment afzijdig van gehouden. Had er totaal geen zin meer in.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom op, het is gewoon een feit dat een groot deel van het topic bestond uit reacties op en sneren naar zz. Ik kan me best voorstellen dat mensen zich niet meer konden inhouden omdat het maar door en door ging, maar dat neemt niet weg dat het niet alleen zz zelf was die het topic onleesbaar maakte voor de echt geïnteresseerden.
Mwoah, het maakt het ook makkelijker om je eigen nieuwsberichten te verzinnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:48 schreef IntensiveGary het volgende:
Goed om te weten. Beetje jammer, dat wel.
Wel fijn voor tong. Hoeft ie ook niet meer zo op zn bronnetjes te lettenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, het maakt het ook makkelijker om je eigen nieuwsberichten te verzinnen.
Ik heb ergens gelezen dat ... Maar ik doe niet aan bronvermelding.
Kweenie, maar in een NWSforum lijkt mij dat juist een pre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |