er is al fatsoenlijk ingegrepen, meerdere malen zelfs!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:00 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Je kunt nu wel een beetje verongelijkt gaan lopen doen en je lopen 'schamen voor de lurkers', maar als je eerder fatsoenlijk had ingegrepen was het allang al goed geweest. Men heeft daar weken lopen gallen. Zelf was ik al een tijdje lurker in dat topic en werd weer tot posten verleid, juist door dat gezuig van zz. en volgens mij geldt dat voor veel meer mensen. Dus een beetje jammer dat je ons de schuld in de schoenen schuift. Beetje hand in eigen boezem mag best.
Loop eens niet zo te stoken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:06 schreef Robijn48 het volgende:
Jammer dat je niets meer zegt Paddy. Zegt al genoeg, he.
Nou, niet mee eens. Sinds dat ik het ben gaan volgen is er nog niet 1x normaal ingegrepen. Jullie hebben alles op zijn beloop gelaten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is al meerdere malen fatsoenlijk ingegrepen, meerdere malen zelfs!
Zouzou is zelfs al is gebanned geweest om die reeks maar het is dweilen met de kraan open omdat sommige users het gewoon een leuker onderwerp van discussie schijnen te vinden dan Badr
Kom nou toch. Een beetje halfslachtig 'niet meer doen' en dat was het wel. Dat noem ik niet fatsoenlijk ingrijpen, dat is er je met een jantje van Leiden van af maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:13 schreef sp3c het volgende:
er is al meerdere malen fatsoenlijk ingegrepen, meerdere malen zelfs!
Zouzou is zelfs al is gebanned geweest om die reeks maar het is dweilen met de kraan open omdat sommige users het gewoon een leuker onderwerp van discussie schijnen te vinden dan Badr
Kijk dan na wanneer ik het ben gaan volgen, kijk naar mijn postgeschiedenis?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef sp3c het volgende:
wanneer ben je het gaan volgen, gister?
Ik niet. Maar het is wel een feit dat elke NWS mod het op zijn beloop gelaten heeft.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef Specularium het volgende:
Ik zie ook liever dat sp3c hier gewoon de schuld van krijgt.
Badr Hari: altijd actueel #14quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kijk dan na wanneer ik het ben gaan volgen, kijk naar mijn postgeschiedenis?
Niet op een constructieve manier. Sorry. Het is maar door gegaan, en doorgegaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Badr Hari: altijd actueel #14
dit topic is bv meerdere malen ingegrepen
Nou...ik word door Yvonne nu twee keer in een week beticht. Eerste keer: onwaarheden verkondigen, terwijl Yvonne zelf de spuit elf was. Nu weer van stoken. Echt niet normaal.quote:
na 'niet meer doen' volgt editten/noten/deleten en dan hebben we het niet over 1 of 2 posts, dat noem ik fatsoenlijk ingrijpen jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom nou toch. Een beetje halfslachtig 'niet meer doen' en dat was het wel. Dat noem ik niet fatsoenlijk ingrijpen, dat is er je met een jantje van Leiden van af maken.
jij overheersde hem jaquote:En nee, die discussie is niet 'leuker' dan de werkelijke discussie. Maar overheersde hem wel.
Je verkondigt onwaarheden en stookt, kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou...ik word door Yvonne nu twee keer in een week beticht. Eerste keer: onwaarheden verkondigen, terwijl Yvonne zelf de spuit elf was. Nu weer van stoken. Echt niet normaal.
wie zijn maar door gegaan en door gegaan???quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Niet op een constructieve manier. Sorry. Het is maar door gegaan, en doorgegaan.
Nee dank je Yvonne. Je hebt al genoeg gedaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je verkondigt onwaarheden en stookt, kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?
Dan hebben we daar een ander idee over. Ik vind dat 'fatsoenlijk ingrijpen' namelijk niet stopt bij deleten en noten. Daar begint het pas. Vervolgens hou je de vinger aan de pols om direct in te grijpen als het weer escaleert. En je kon op je vingers natellen dat dit met die troll erin keer op keer zou escaleren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef sp3c het volgende:
na 'niet meer doen' volgt editten/noten/deleten en dan hebben we het niet over 1 of 2 posts, dat noem ik fatsoenlijk ingrijpen ja
Misschien moet je dat dan lekker gaan doen en de functie aan iemand anders laten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef sp3c het volgende:
meer dingen te doen dan jullie lolletje verpesten
Net alsof Fok! democratisch is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou...ik word door Yvonne nu twee keer in een week beticht. Eerste keer: onwaarheden verkondigen, terwijl Yvonne zelf de spuit elf was. Nu weer van stoken. Echt niet normaal.
Ons lolletje verpesten? Jullie hadden er juist voor moeten zorgen dat ons 'lolletje' als in een discussietopic in NWS, niet keer op keer door een onbegrijpelijke troll werd verpest.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef sp3c het volgende:
meer dingen te doen dan jullie lolletje verpesten
Ach, kom nou. vanzelfsprekend kan ik uitsluitend voor mezelf spreken, maar eerst ben ik wegens de ergernis gestopt met posten en gaan lurken. Totdat ook dat niet meer te doen was en ik weer ben gaan posten om m'n ergernis te uiten totdat ook dat weer te irritant werd. Weer maar even negeren en er overheen proberen te lezen, totdat het vanmorgen wèèr losging. Toen ben ik er weer ingesprongen. Op een gegeven moment liep iedereen - incluis ik, zei de gek - andere users terecht te wijzen (modden heet daty, geloof ik. en dat is jullie taak).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
dweilen met de kraan open omdat sommige users het gewoon een leuker onderwerp van discussie schijnen te vinden dan Badr
bsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ons lolletje verpesten? Jullie hadden er juist voor moeten zorgen dat ons 'lolletje' als in een discussietopic in NWS, niet keer op keer door een onbegrijpelijke troll werd verpest.
niemand heeft het over te zwaar gehad, ik heb er gewoon een andere kijk op dan jijquote:Maar als het modschap voor zowel jou als Paddy te zwaar is, waarom doe je het dan nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |