Ja mijn punt inderdaadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja vergelijk deze killers eens met Veldhuis of Dekker.
Hihihihi, ja het was heel slecht, hihihihi, ik weet niet hoe het komt, hihihi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja vergelijk deze killers eens met Veldhuis of Dekker.
Ja grappig erg leuk hihaho te snel getypt.quote:
okquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:34 schreef debeterebob het volgende:
Als je let op die wenkbrauwen van Ranomi word je helemaal gek
USA won?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef Remzz het volgende:
Heeft Mart wel gelijk aan, 12e is enorm knap naast al die gedrilde Chineesjes en Oostblok meisjes.
Dat is een plus punt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
Mart kijkt volgens mij dus nooit naar turnen?
Nu zie je zijn gemiste jeugdjournaal ervaring......quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:34 schreef Guard het volgende:
Jonge, das moeilijk Mart, zo'n kleuter interviewen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:34 schreef Marcoss het volgende:
Je krijgt toch medelijden met Zonderland als je ziet waar hij al die toernooien mee afreist. Die van Gerner, van Gelder en dan ook nog Wammes
Mart weet amper wat turnen is. Epke woont haar uit? Moet wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
Mart kijkt volgens mij dus nooit naar turnen?
Alsof Mart de enige is die dat erkentquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef Remzz het volgende:
Heeft Mart wel gelijk aan, 12e is enorm knap naast al die gedrilde Chineesjes en Oostblok meisjes.
Zijn die ook allemaal zo dom?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:34 schreef Marcoss het volgende:
Je krijgt toch medelijden met Zonderland als je ziet waar hij al die toernooien mee afreist. Die van Gerner, van Gelder en dan ook nog Wammes
Wicky.quote:
Jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zijn die ook allemaal zo dom?
Weet je wat dit is? Dit is een toverstaf, maar daar hoort een sterretje op, toch? Heb jij een sterretje voor mij?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef Grifte het volgende:
Kom maar op schoot bij opa Mart- toontje
Grolschquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:35 schreef Remzz het volgende:
Henk Grol daar kun je denk ik prima een biertje mee drinken
Ruud Grolquote:
Jah.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zijn die ook allemaal zo dom?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:36 schreef Niox het volgende:
Ze is 17 Mart, geen 7. Praat normaal tegen haar.
Veendam!quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:36 schreef tong80 het volgende:
'Céline, je pakt die stang subtiel vast. Verona heeft daar haar beroep van kunnen maken. Heb je ook ambities in die richting ?'
Ja tegen Wasela, die was aangewezen omdat zij dus geblesseerd was en zich niet kon bewijzen.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:36 schreef Falco het volgende:
Even rechtzaakje aanspannen. Celine is duidelijk compromisloos.
Pittig dingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:36 schreef Falco het volgende:
Even rechtzaakje aanspannen. Celine is duidelijk compromisloos.
En dan mag Celine op de toeter blazen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk moeten zijn laatste woorden van de uitzending "Dag Dikkie Dik, tot volgende keer." zijn.
Ninjaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk moeten zijn laatste woorden van de uitzending "Dag Dikkie Dik, tot volgende keer." zijn.
ik zat meer te denken aan "en toen kwam er een grote olifant en die blies het verhaaltje uit".quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef Cee het volgende:
Hebbie die vriendin van Epke wel eens gezien? Dan hoef je echt op Celine niet los te gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef PirE het volgende:
Volgens mij gaat Epke volgende week los op Celine
Mart z'n toeter?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
En dan mag Celine op de toeter blazen?
Aan de brug van Epke.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef PirE het volgende:
Gevolgd door "Weten jullie wat dat is, een olifant?"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:38 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
ik zat meer te denken aan "en toen kwam er een grote olifant en die blies het verhaaltje uit".
Wat een leuke grap.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef PirE het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:35 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Weet je wat dit is? Dit is een toverstaf, maar daar hoort een sterretje op, toch? Heb jij een sterretje voor mij?
Die olifant is Mart zelf?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:38 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
ik zat meer te denken aan "en toen kwam er een grote olifant en die blies het verhaaltje uit".
Pics dan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hebbie die vriendin van Epke wel eens gezien? Dan hoef je echt op Celine niet los te gaan.
Pics?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hebbie die vriendin van Epke wel eens gezien? Dan hoef je echt op Celine niet los te gaan.
Die was inderdaad beroerd slecht.quote:
Vandaag 4x goud inderdaad. USA heeft ook geoogst.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:39 schreef Cee het volgende:
Die Britten hè. En maar klagen dat ze niks hebben 3 dagen lang. En dan, BAM. Goldrush.
Waarom zijn die jongens nou nooit homoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
quote:
'quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:40 schreef tong80 het volgende:
Toch mooi dat we dat legendarische goud van Hoy niet live hebben gezien.
Ik wil net zeggen, je mist iemandquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom zijn die jongens nou nooit homo
oh wacht: Jeffrey Wammes
Zelfs Kwalbert heeft een lintje dus Mart heeft dan uiteraard ook een lintje.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef Mestras het volgende:
Heeft Mart een lintje? Zeg alsjeblieft nee
Team GB in de atletiek.quote:
Desnoods drukt 'ie ze zelfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef Redefine het volgende:
Waar wil Van Commenee er acht medailles vandaan halen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:42 schreef Redefine het volgende:
Wat wil je later worden? Webcambabe.
Twee keer Mo, Ennis, eventueel een estafette en verder?quote:
Verona wist het toen vast ook nog niet.quote:
Mart wist duidelijk niet eens dat het om de zevenkamp gingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:42 schreef TheArt het volgende:
Dafne laten zien, maar geen Nadine. Schande!
En niet eens haar naam noemen. Dubbel schande!
Idd, beter gaat Mart is een keer meedoen aan de meerkamp.quote:
Sport 1 ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Dreamteam op Sporza. Stuk leuker om naar te kijken dan Mart 14.gif
Mart is een irritante kut vent die iedereen de les wil lezen alsof hij groter is dan iedereen met zijn grafkopquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef VreemdeEend het volgende:
Deedt hij nou serieus Oehwoei na van Van Langen
Moet raar lopen wil hij een medaille winnen op deze Spelen jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
Die Ruska is er toch helemaal niet meer bij?
Heeft geloof ik een beroerte gehad.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
Die Ruska is er toch helemaal niet meer bij?
[Basketball] Nightmare of Dream team in Londen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:42 schreef Rickazio het volgende:
De Zomer van 4 : De Spelen #3 Zonder RTL
Zou wat geweest als ze toen al dit pad had uitstippeld...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verona wist het toen vast ook nog niet.
Idd, dat ook nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mart wist duidelijk niet eens dat het om de zevenkamp ging
Nee, laatst nog een docu over hem gezien. Maar die is geestelijk heel ver heen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Moet raar lopen wil hij een medaille winnen op deze Spelen ja
godver!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:43 schreef tong80 het volgende:
Céline is de enige Olympiër die het mobielnummer van haar ouders met watervaste stift op haar arm heeft laten schrijven.
scherpquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Moet raar lopen wil hij een medaille winnen op deze Spelen ja
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
1972, toen waren de ouders van celine ws nog niet eens geboren
Ik kan me iemand herinneren die zei dat ze prostituee wilde worden toen ze hoorde dat dat kon, omdat het zo'n mooi woord vondquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Zou wat geweest als ze toen al dit pad had uitstippeld...
Farah, Dai Greene, Grabarz, Rutherford/Tomlinson, Odowu, Ohuruogu, Shakes-Drayton, Bleasdale, Aldama, Sayers, Ennis, 4x400 2x?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef Redefine het volgende:
Waar wil Van Commenee er acht medailles vandaan halen.
Dat vind ik juist fantastisch. Niemand is groter dan Mart, aldus Mart.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mart is een irritante kut vent die iedereen de les wil lezen alsof hij groter is dan iedereen met zijn grafkop
Tegen Grol ook niet je van het. Alleen met de roeisters was het aardig en Van Langen ok.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat deed Mart triest tegen van Gerner. SerieusEn tegen Verkerk was ie ook niet erg..
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me iemand herinneren die zei dat ze prostituee wilde worden toen ze hoorde dat dat kon, omdat het zo'n mooi woord vond![]()
Daar moet echt een filmpje van komenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:45 schreef psychosomatic het volgende:
Jammer dat ze die broer niet meer lieten zien.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:46 schreef Barry87 het volgende:
Zonder Mart konden we dit topic wel opheffen.
Heerlijk toch, lekker zeiken op Mart.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me iemand herinneren die zei dat ze prostituee wilde worden toen ze hoorde dat dat kon, omdat het zo'n mooi woord vond![]()
Dat liedje is echt goed gekozen... beste actie van de NOS tot nu toe!quote:
Ik vind het de minste aflevering tot nu toe.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:45 schreef kilon het volgende:
Deze uitzending was toch ook goed uit te houden. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Mart heeft tering veel geluk dat de bazen johand derksen en wilfred genee de spelen niet doen anders verloren ze ruim kan ik je vertellenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegen Grol ook niet je van het. Alleen met de roeisters was het aardig en Van Langen ok.
Het grappige is dat Mart veel moest doen om deze aflevering nog te verpesten, maar dat is zelfs nog gelukt ook. Wat een matige uitzending.
Dat is gewoon waarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dan moeten er een aantal wel heel erg pieken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Farah, Dai Greene, Grabarz, Rutherford/Tomlinson, Odowu, Ohuruogu, Shakes-Drayton, Bleasdale, Aldama, Sayers, Ennis, 4x400 2x?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef Mestras het volgende:
Heeft Mart een lintje? Zeg alsjeblieft nee
soh spannend 62-32quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:47 schreef Dirkos1987 het volgende:
Als ik jullie was zou ik schakelen naar Sporza. Lebron en Co
Die twee zijn pas echt treurig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mart heeft tering veel geluk dat de bazen johand derksen en wilfred genee de spelen niet doen anders verloren ze ruim kan ik je vertellen
Dat denk ik ook wel ja. Mits ze ook wat medaillewinnaars hadden en die irritante microfoons weg zouden halenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mart heeft tering veel geluk dat de bazen johand derksen en wilfred genee de spelen niet doen anders verloren ze ruim kan ik je vertellen
Valt mee toch? Hij is wel realistisch.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Grol is wel een baasje maar hij maakt teveel excuses.
:")_____!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:48 schreef kingmob het volgende:
Het is toch echt wel tijd om Mart met pensioen te sturen. Ik zeg Humberto Tan
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef tong80 het volgende:
Net even naar de webcam van Verona gekeken. Ze lag dubbel van het lachen.
Dan krijg je helemaal nooit een kritische vraag. Meest logische opvolger op de korte termijn is Toine.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:48 schreef kingmob het volgende:
Het is toch echt wel tijd om Mart met pensioen te sturen. Ik zeg Humberto Tan
Linkje?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk maar op een gegeven moment begrijp ik het wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Valt mee toch? Hij is wel realistisch.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef tong80 het volgende:
Kijkcijfers.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef reddevil1408 het volgende:
Tafel samenstelling klopte voor geen meter.
waarom roeien en judo aan één tafel?
medaille winnaars en één verliezer aan een tafel,die dus echt voor lul werd gezet.
en dan Ellen van Lange (die veel te vroeg aan tafel zit aangezien morgen pas atletiek begint of ze moet echt een goede voorbeschouwing geven vandaag op de onderdelen)
en dat meisje...tja.....daar hebben we het Jeugdjournaal voor uitgevonden, hoe leuk ze ook op de 12e plek geeindigd is.
Kortom: Eindredacteur er uitschoppen.
Joep Schreuder als side kick, dan is het feest compleet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan krijg je helemaal nooit een kritische vraag. Meest logische opvolger op de korte termijn is Toine.
Dat is een beetje als het winnen van de eerste serie op de 100 meter vrij.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef VeX- het volgende:
Mwah, Studio Sportzomer is altijd nog beter dan die onzin op rtl 4.
Het lijkt me ook niet dat dat werkt, maar ik vind hem iig tofquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan krijg je helemaal nooit een kritische vraag. Meest logische opvolger op de korte termijn is Toine.
Inderdaad. Ze komt uit Lelystad, dus haar moeder was waarschijnlijk 15 toen ze Celine kreeg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
google gewoon op verona vd leur webcam man.quote:
Als ze willen dat er niemand meer kijkt is dat een goed idee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Joep Schreuder als side kick, dan is het feest compleet.
Of zwemmen met 3 zwempakken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een beetje als het winnen van de eerste serie op de 100 meter vrij.
Man schitterende TV wordt dat... die items van Schreuder, legendarisch...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Joep Schreuder als side kick, dan is het feest compleet.
Die blazen ook elke keer hetzelfde riedeltje af.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |