Ja mijn punt inderdaadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja vergelijk deze killers eens met Veldhuis of Dekker.
Hihihihi, ja het was heel slecht, hihihihi, ik weet niet hoe het komt, hihihi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja vergelijk deze killers eens met Veldhuis of Dekker.
Ja grappig erg leuk hihaho te snel getypt.quote:
okquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:34 schreef debeterebob het volgende:
Als je let op die wenkbrauwen van Ranomi word je helemaal gek
USA won?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef Remzz het volgende:
Heeft Mart wel gelijk aan, 12e is enorm knap naast al die gedrilde Chineesjes en Oostblok meisjes.
Dat is een plus punt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
Mart kijkt volgens mij dus nooit naar turnen?
Nu zie je zijn gemiste jeugdjournaal ervaring......quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:34 schreef Guard het volgende:
Jonge, das moeilijk Mart, zo'n kleuter interviewen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:34 schreef Marcoss het volgende:
Je krijgt toch medelijden met Zonderland als je ziet waar hij al die toernooien mee afreist. Die van Gerner, van Gelder en dan ook nog Wammes
Mart weet amper wat turnen is. Epke woont haar uit? Moet wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
Mart kijkt volgens mij dus nooit naar turnen?
Alsof Mart de enige is die dat erkentquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef Remzz het volgende:
Heeft Mart wel gelijk aan, 12e is enorm knap naast al die gedrilde Chineesjes en Oostblok meisjes.
Zijn die ook allemaal zo dom?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:34 schreef Marcoss het volgende:
Je krijgt toch medelijden met Zonderland als je ziet waar hij al die toernooien mee afreist. Die van Gerner, van Gelder en dan ook nog Wammes
Wicky.quote:
Jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zijn die ook allemaal zo dom?
Weet je wat dit is? Dit is een toverstaf, maar daar hoort een sterretje op, toch? Heb jij een sterretje voor mij?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef Grifte het volgende:
Kom maar op schoot bij opa Mart- toontje
Grolschquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:35 schreef Remzz het volgende:
Henk Grol daar kun je denk ik prima een biertje mee drinken
Ruud Grolquote:
Jah.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zijn die ook allemaal zo dom?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:36 schreef Niox het volgende:
Ze is 17 Mart, geen 7. Praat normaal tegen haar.
Veendam!quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:36 schreef tong80 het volgende:
'Céline, je pakt die stang subtiel vast. Verona heeft daar haar beroep van kunnen maken. Heb je ook ambities in die richting ?'
Ja tegen Wasela, die was aangewezen omdat zij dus geblesseerd was en zich niet kon bewijzen.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:36 schreef Falco het volgende:
Even rechtzaakje aanspannen. Celine is duidelijk compromisloos.
Pittig dingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:36 schreef Falco het volgende:
Even rechtzaakje aanspannen. Celine is duidelijk compromisloos.
En dan mag Celine op de toeter blazen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk moeten zijn laatste woorden van de uitzending "Dag Dikkie Dik, tot volgende keer." zijn.
Ninjaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk moeten zijn laatste woorden van de uitzending "Dag Dikkie Dik, tot volgende keer." zijn.
ik zat meer te denken aan "en toen kwam er een grote olifant en die blies het verhaaltje uit".quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef Cee het volgende:
Hebbie die vriendin van Epke wel eens gezien? Dan hoef je echt op Celine niet los te gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef PirE het volgende:
Volgens mij gaat Epke volgende week los op Celine
Mart z'n toeter?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
En dan mag Celine op de toeter blazen?
Aan de brug van Epke.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef PirE het volgende:
Gevolgd door "Weten jullie wat dat is, een olifant?"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:38 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
ik zat meer te denken aan "en toen kwam er een grote olifant en die blies het verhaaltje uit".
Wat een leuke grap.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef PirE het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:35 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Weet je wat dit is? Dit is een toverstaf, maar daar hoort een sterretje op, toch? Heb jij een sterretje voor mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |