Ja mijn punt inderdaadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja vergelijk deze killers eens met Veldhuis of Dekker.
Hihihihi, ja het was heel slecht, hihihihi, ik weet niet hoe het komt, hihihi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja vergelijk deze killers eens met Veldhuis of Dekker.
Ja grappig erg leuk hihaho te snel getypt.quote:
okquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:34 schreef debeterebob het volgende:
Als je let op die wenkbrauwen van Ranomi word je helemaal gek
USA won?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef Remzz het volgende:
Heeft Mart wel gelijk aan, 12e is enorm knap naast al die gedrilde Chineesjes en Oostblok meisjes.
Dat is een plus punt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
Mart kijkt volgens mij dus nooit naar turnen?
Nu zie je zijn gemiste jeugdjournaal ervaring......quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:34 schreef Guard het volgende:
Jonge, das moeilijk Mart, zo'n kleuter interviewen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:34 schreef Marcoss het volgende:
Je krijgt toch medelijden met Zonderland als je ziet waar hij al die toernooien mee afreist. Die van Gerner, van Gelder en dan ook nog Wammes
Mart weet amper wat turnen is. Epke woont haar uit? Moet wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
Mart kijkt volgens mij dus nooit naar turnen?
Alsof Mart de enige is die dat erkentquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef Remzz het volgende:
Heeft Mart wel gelijk aan, 12e is enorm knap naast al die gedrilde Chineesjes en Oostblok meisjes.
Zijn die ook allemaal zo dom?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:34 schreef Marcoss het volgende:
Je krijgt toch medelijden met Zonderland als je ziet waar hij al die toernooien mee afreist. Die van Gerner, van Gelder en dan ook nog Wammes
Wicky.quote:
Jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zijn die ook allemaal zo dom?
Weet je wat dit is? Dit is een toverstaf, maar daar hoort een sterretje op, toch? Heb jij een sterretje voor mij?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef Grifte het volgende:
Kom maar op schoot bij opa Mart- toontje
Grolschquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:35 schreef Remzz het volgende:
Henk Grol daar kun je denk ik prima een biertje mee drinken
Ruud Grolquote:
Jah.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zijn die ook allemaal zo dom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |