Nee. Dat zijn Ranomiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef hafcfan het volgende:
Henk is de grootste baas van alle nederlanders op de os.
Wie gaat ze dwingen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef henkde_j het volgende:
Zijn de sporters trouwens verplicht om bij Mart aan te schuiven?
Volgens mij wel, want ze mogen ook pas bij rtl aanschuiven als ze bij de nos geweest zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef henkde_j het volgende:
Als mart ze wil hebben wel jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef henkde_j het volgende:
Net letterlijk verplicht, maar zie het als hun sportieve plicht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef henkde_j het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee hoor, nergens gedaan. Laten we het toch zo.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Les 1 journalistiek volgens TUFKAL.![]()
Prima vragen.
Wie zou zoiets vrijwillig doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef henkde_j het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef hafcfan het volgende:
Henk is de grootste baas van alle nederlanders op de os.
Inderdaad. Het zijn ook volgens mij allemaal goede vriendinnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef snellejelle het volgende:
Marhinde
wat hebben we toch allemaal leuke judoka's in NL!
Nee man die hebben dan wel goud maar zijn een stuk saaier dan henkiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Dat zijn Ranomien Marianne Vos
Dat lijkt me geen harde regel hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want ze mogen ook pas bij rtl aanschuiven als ze bij de nos geweest zijn.
Niemand verplicht je...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef henkde_j het volgende:
Grol is een geweldige gozer, helemaal om naar te luisterenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee man die hebben dan wel goud maar zijn een stuk saaier dan henkie
Nee, maar zo in de picture komen is onbetaalbaar natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef henkde_j het volgende:
Come againquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:06 schreef Revanches het volgende:
Zo'n beer als Grol vind je alleen in het noorden.
Volgens mij hadden ze dat wel zo uitgelegd. Weet alleen niet meer waarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen harde regel hoor.
Alleen waarom zou je eerst bij RTL gaan zitten met zo weinig kijkers..
Ja, die metamorfoost na het judoen in een lekker wijfquote:
En bier drinken, dat vroeg hij aan die andere dames ook al, hij houdt zeker niet van bierdrinkende vrouwen.quote:
Pas op, straks gaat die mongool de hele tijd posten dat je ongelijk heb.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ook met dit gesprek is niet veel mis hoor....
En de sponsoren willen ook wel wat aandacht voor hun sporter. Ook al komen ze nu dan nog niet direct in beeld met de door de atletiekwereld al hard aangepakte sponsorregels door de sem-profsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Niemand verplicht je...
Maar wat denk je dat het de sporter oplevert?
Is dat niet die dikke van Expeditie robinson, Fort Boyard, en al die andere B Bner programmas?quote:
Roel Braas ook een baas, mocht eigenlijk niet op de roeiclub want dat was voor studenten en hij werkte als hovenier,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:07 schreef henkde_j het volgende:
Gister die kale roeier tegen Smeets.
Deed even een Hanegemettje
Dan kijk je dus puur naar resultaat, je bent voor ajax dus neem het je niet kwalijk, maar mij gaat het over hoe mensen over komen net zoals verbeek een baas als trainer is henk de grootste baas van de nederlanders. Niet van die saaie intervieuws en teminste zeggen wat je denkt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Grol is een geweldige gozer, helemaal om naar te luisterenmaar als je het over helden hebt dan zijn dat op dit moment Ranomi en Vos, zonder twijfel
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:08 schreef Pedroso het volgende:
Wat zit iedereen toch te haten op s'lands beste presentator ?
Als je dan naar zo'n Genee kijkt bij bv een Tour de Jour dan wordt je daar niet vrolijk van.
Hahah goed verhaalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Roel Braas ook een baas, mocht eigenlijk niet op de roeiclub want dat was voor studenten en hij werkte als hovenier,
trok de ergometer in 2-en, toen mocht het wel van de praeses
Genee is een koning. Wat een held.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:08 schreef Pedroso het volgende:
Wat zit iedereen toch te haten op s'lands beste presentator ?
Als je dan naar zo'n Genee kijkt bij bv een Tour de Jour dan wordt je daar niet vrolijk van.
Tja, een studentenvereniging is een studentenvereniging.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Roel Braas ook een baas, mocht eigenlijk niet op de roeiclub want dat was voor studenten en hij werkte als hovenier,
trok de ergometer in 2-en, toen mocht het wel van de praeses
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Genee is een koning. Wat een held.
Exact.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:08 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
En de sponsoren willen ook wel wat aandacht voor hun sporter. Ook al komen ze nu dan nog niet direct in beeld met de door de atletiekwereld al hard aangepakte sponsorregels door de sem-profs
het komt natuurlijk ook door die tumor die eerder al is weggehaaldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:09 schreef Redefine het volgende:
Natuurlijk heel vervelend voor Anky en Sjef, maar toen ik dit interview eerder hoorde leek het wel of Sjef op sterven lag
Ik snap 't ook niet helemaal. Volgens VDHsr is het een griepje maar dan ga je je toch niet zo druk maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:09 schreef Redefine het volgende:
Natuurlijk heel vervelend voor Anky en Sjef, maar toen ik dit interview eerder hoorde leek het wel of Sjef op sterven lag
Dat is Bonfire toch?quote:
Hij had een hersentumor geloof ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:09 schreef Redefine het volgende:
Dat verklaart al veel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef alors het volgende:
Sjef heeft dus afgelopen najaar een tumor gehad, en daarom is ze denk ik ook heel ongerust geweest
Ah, now I snap.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het komt natuurlijk ook door die tumor die eerder al is weggehaald
Heeft al heel veel gezondheidsproblemen gehad laatste maanden, oa een tumorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap 't ook niet helemaal. Volgens VDHsr is het een griepje maar dan ga je je toch niet zo druk maken.
Hij heeft al een keer een hersentumor gehad. Dan is het wel wat meer schrikken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap 't ook niet helemaal. Volgens VDHsr is het een griepje maar dan ga je je toch niet zo druk maken.
Ik beoordeel op prestaties en de mentaliteit. Ranomi die goud pakt, maar blijft zeiken over de tijdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan kijk je dus puur naar resultaat, je bent voor ajax dus neem het je niet kwalijk, maar mij gaat het over hoe mensen over komen net zoals verbeek een baas als trainer is henk de grootste baas van de nederlanders. Niet van die saaie intervieuws en teminste zeggen wat je denkt.
Inderdaad. Begrijpelijke emoties.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef alors het volgende:
Sjef heeft dus afgelopen najaar een tumor gehad, en daarom is ze denk ik ook heel ongerust geweest
Ja, dat wist ik niet. Dat verklaart het allemaal. Hopelijk komende week tranen van geluk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het komt natuurlijk ook door die tumor die eerder al is weggehaald
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
DE TURNSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:11 schreef Rickazio het volgende:
wie zit daar aan tafel?!
[ afbeelding ]
Beetje flauw die user iconquote:
Volgens Nederlandse regels is ze gewoon legaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:11 schreef Rickazio het volgende:
wie zit daar aan tafel?!
[ afbeelding ]
Ze is 16quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:11 schreef Rickazio het volgende:
wie zit daar aan tafel?!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:11 schreef Rickazio het volgende:
wie zit daar aan tafel?!
[ afbeelding ]
Hij pakte bronsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik beoordeel op prestaties en de mentaliteit. Ranomi die goud pakt, maar blijft zeiken over de tijdgeweldig.
Vos die goud pakt met alle druk op de schouders (niet alleen Vos, maar de hele groep).
Grol hoorde goud te pakken, hij pakt zilver. Jammer, maar zijn mentaliteit is wel helemaal geweldig![]()
En hou voetbal er buiten, heeft er niks mee te maken
Inderdaad zegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:11 schreef Redefine het volgende:
Celine van Gerner, knap gedaan hoor. Maar het is nu wel even oren dicht
Mart aan het bevredigen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:12 schreef VreemdeEend het volgende:
Deze hadden ze de hele tijd onder de tafel verstopt
Ze heeft haar stoel weg gehaald en ze staat!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze steunt aan die tafel om hoger uit te komen op die tafel
Nou met die tanden.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:12 schreef VreemdeEend het volgende:
Deze hadden ze de hele tijd onder de tafel verstopt
Ik ook, dat mens is de afgelopen maanden genoeg op tv geweest.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:12 schreef Remzz het volgende:
Ellen van Langen vind ik zo vervelend he
Lees eens terug kneusjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echt heEn die Anky daar om janken
Waarom DAT nu weer?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:12 schreef Remzz het volgende:
Ellen van Langen vind ik zo vervelend he
Gaaast, die gast heeft net een tumor weg laten halen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verdiep je eens een beetje..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Neem een kijkje bij de rioolwaterzuiveringquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik weet nu wat er allemaal in dat water zit
Hoezo... het lijkt me heerlijk om een evenwichtsbalk in je flamoes te kunnen stoppen, cammetje uit en vervolgens gewoon gezellig boodschappen doen bij de Appiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:13 schreef Cee het volgende:
Die stomme Verona zorgt ervoor dat ik nu al medelijden met Celinde anno 2022 heb.
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:15 schreef Remzz het volgende:
Die broer kan flink wat geld verdienen bij de ING
Kun je je voorstellen dat die 2 seks hebben... daar blijft niks van overquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:15 schreef Marcoss het volgende:
Grol neemt van Gerner gewoon mee in z'n broekzak straks
Voor de clubkampioenschappen niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:15 schreef marcodej het volgende:
Die broer slaat die vrouw een rolstoel in.
Oh nee, dat zat ze al.
en strafbaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat die 2 seks hebben... daar blijft niks van over
Zou goeie stunt zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:16 schreef Mestras het volgende:
Ranomi had in dat pak van haar broer op het podium moeten gaan staan
Lukokiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Turnen, kent u die sport? Uw eerste gedachte: ''nee''. Maar u kijkt niet verder dan uw neus lang is. Denk eens terug aan die goal van Jody Lukoki tegen ADO uit. Wat volgde na die goal een mooie salto. Dat is nou een typisch voorbeeld van turnen
#Martweethet
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:15 schreef Remzz het volgende:
Die broer kan flink wat geld verdienen bij de ING
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:15 schreef marcodej het volgende:
Die broer slaat die vrouw een rolstoel in.
Oh nee, dat zat ze al.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:16 schreef Mestras het volgende:
Ranomi had in dat pak van haar broer op het podium moeten gaan staan
Grol wil haar steeds op de rug gooien en zij wil vooral veel amplitude. Wordt lastig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We weten nu iig waar ze net zatquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij kan ook maar aan 1 ding denken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Scheelt dat ze aardig flexibel is he?!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Net als Mart...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Jij kan ook maar aan 1 ding denken.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Grol wil haar steeds op de rug gooien en zij wil vooral veel amplitude. Wordt lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |