Nee. Dat zijn Ranomiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef hafcfan het volgende:
Henk is de grootste baas van alle nederlanders op de os.
Wie gaat ze dwingen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef henkde_j het volgende:
Zijn de sporters trouwens verplicht om bij Mart aan te schuiven?
Volgens mij wel, want ze mogen ook pas bij rtl aanschuiven als ze bij de nos geweest zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef henkde_j het volgende:
Als mart ze wil hebben wel jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef henkde_j het volgende:
Net letterlijk verplicht, maar zie het als hun sportieve plicht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef henkde_j het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee hoor, nergens gedaan. Laten we het toch zo.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Les 1 journalistiek volgens TUFKAL.![]()
Prima vragen.
Wie zou zoiets vrijwillig doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef henkde_j het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef hafcfan het volgende:
Henk is de grootste baas van alle nederlanders op de os.
Inderdaad. Het zijn ook volgens mij allemaal goede vriendinnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef snellejelle het volgende:
Marhinde
wat hebben we toch allemaal leuke judoka's in NL!
Nee man die hebben dan wel goud maar zijn een stuk saaier dan henkiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Dat zijn Ranomien Marianne Vos
Dat lijkt me geen harde regel hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want ze mogen ook pas bij rtl aanschuiven als ze bij de nos geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |