Watquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Net gedaan. Ga hartstikke dood hier van de spanning
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar heeft al menig man in aangetikt, dus ik zou een badmuts op doen
Maar Terneuzen is ook mooi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Daar konden wij in Terneuzen nog wel wat van leren
Ik heb het over de warming up baden he.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waterpolo heeft een eigen stadion
pis wel na de wedstrijd duurt toch 52 secquote:
ow zeg dat danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb het over de warming up baden he.
Welnee joh, die gaan ons quoten in de VBL SC.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef franklop het volgende:
benieuwd of de gasten uit het VI topic hier ook nog komen als Ranomi wel gewoon wint
Op der twitter gekeken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef Bonobo11 het volgende:
ranomi, laat het maar zien,
gasopdielollie
Sowieso geniaal, die Spelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef DeeBee het volgende:
Sydney, om 10:30u VDH naar z'n titels schreeuwen voor een tv op school in de pauze!![]()
JAquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef DeeBee het volgende:
Sydney, om 10:30u VDH naar z'n titels schreeuwen voor een tv op school in de pauze!![]()
52 ongeveer ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef cptmarco het volgende:
de belangrijkste paar secondes van haar leven...
ja!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Is het een jinx als ik alvast een hele lange "JAAAAAA" in mijn comment box pleur?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar heeft al menig man in aangetikt, dus ik zou een badmuts op doen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef franklop het volgende:
benieuwd of de gasten uit het VI topic hier ook nog komen als Ranomi wel gewoon wint
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welnee joh, die gaan ons quoten in de VBL SC.
Zij komt uit Groningen ... Inge uit Rotterdam toch of zo ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ranomi is wel wat slimmer dan Inge
zenuwachtig ben ik niet maar moet nodig pissen maar ik doe wel na de wedstrijdquote:
Ik was bij mijn oma te logeren. Toen zat ik nog niet eens op zwemmenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef Szura het volgende:
[..]
JA![]()
Was het niet op een vrijdag? Toen verviel het schooltv-gebeuren
Toetertjes liggen hier al klaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef franklop het volgende:
Badend in het zweet!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Sommige hier reageren alsof ze zelf moeten zwemmen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welnee joh, die gaan ons quoten in de VBL SC.
Aandoenlijk dit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef franklop het volgende:
Ik zou de overkant niet eens halenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef franklop het volgende:
Barendrecht, wat overigens geen Rotterdam is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zij komt uit Groningen ... Inge uit Rotterdam toch of zo ?
Ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Net gedaan. Ga hartstikke dood hier van de spanning
Met dit tempo zit er nog een topic tussenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef MrBadGuy het volgende:
Dit het gouden topic of de volgende?
dat zeg ik al de hele dag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef padlarf het volgende:
Ranomi zwemt een wereldrecord, let maar op
Wel handig, die DM functie, weet je tenminste of je gequoot wordt.quote:
zie er hier al 1 op het startblok staanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Haha lol inderdaad, mijn broertje had die linker al gehad.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan ben je niet de eerste zo te zien
dan heb ik wel 'gewonnen'quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
straks als ranomi dsq is dan zwem je in de tranen ;9
Barendrecht geloof ik, maar is in de buurt...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zij komt uit Groningen ... Inge uit Rotterdam toch of zo ?
Het boeit mij geen ene flikker hoor, kom vooral langs.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel handig, die DM functie, weet je tenminste of je gequoot wordt.
En dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel handig, die DM functie, weet je tenminste of je gequoot wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |