Nee, valt echt zwaar tegen. Is eigenlijk gewoon een hele matige back. Had beter in Nederland stappen kunnen maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eigenlijk kan die er ook niet zoveel van. Maar goed, hij is vast blij met zijn geld.
Het is echt een baas ja, groot en shit en niet eens 18quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef Caland het volgende:
Rekik is trouwens wel echt buitencategorie Steven, die gaat recordinternational worden.
Ja ik hoop het, maar ik denk niet dat hij bij City aan de bak komt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef Caland het volgende:
Rekik is trouwens wel echt buitencategorie Steven, die gaat recordinternational worden.
Ja, maar niet net zoals Bruma. Rekik heeft echt een ziek goede techniek voor zo'n jonkie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is echt een baas ja, groot en shit en niet eens 18
Bruma zal alleen maar wegvallen, van Rekik verwacht ik wel dat ie binnen 2jaar voor Nederland speelt jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar niet net zoals Bruma. Rekik heeft echt een ziek goede techniek voor zo'n jonkie.
Ze geven hem zo ongeveer als enige echt veel tijd bij het eerste, zegt wel iets.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja ik hoop het, maar ik denk niet dat hij bij City aan de bak komt.
Bruma mag wel naar Ajax.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bruma zal alleen maar wegvallen, van Rekik verwacht ik wel dat ie binnen 2jaar voor Nederland speelt ja
Domme verdediger is dat, snap de hype niet zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bruma zal alleen maar wegvallen, van Rekik verwacht ik wel dat ie binnen 2jaar voor Nederland speelt ja
De Vrij was weer ijzersterk afgelopen dinsdag. Komt er wel, ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef Monopoly het volgende:
De Vrij en Clasie in voorselectie natuurlijk, komen ze er door heen ?
Ik hoop Clasie wel, vind ik wel een goede voor Oranje. Jong, fit en klaar voor strijd.
Hij zal veel in de League en Fa cup gaan spelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze geven hem zo ongeveer als enige echt veel tijd bij het eerste, zegt wel iets.
Al zal er altijd een aankoop voorkeur hebben.
De Vrij mag ff wat krachttraining gaan doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef Happel het volgende:
[..]
De Vrij was weer ijzersterk afgelopen dinsdag. Komt er wel, ja.
Heeft 'ie niet nodig. Zou ook zonde zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De Vrij mag ff wat krachttraining gaan doen
Nee nooit. Echt dom, ze hadden nooit met 0-2 hoeven verliezen daar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef Smoofie het volgende:
Zal vitesse thuis met 3-0 winnen btw?
Het Van Basten effectquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het Van Basten effect
en het steve effect:
52' FC Twente 0 - 0 Mlada Boleslav
Niks raars aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:04 schreef aight1 het volgende:
Voetballen die vrouwen eigenlijk ook met die 3 sterren erop? Want dat zou een beetje raar zijn eigenlijk.
Want?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:04 schreef aight1 het volgende:
Voetballen die vrouwen eigenlijk ook met die 3 sterren erop? Want dat zou een beetje raar zijn eigenlijk.
Apart, ja. Ze willen toch gelijk behandeld worden? Kuthoeren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:04 schreef aight1 het volgende:
Omdat de mannen die sterren hebben gehaald, stel dat de vrouwen van bijvoorbeeld AZ of iets dalijk 10x kampioen zijn, dan hebben die recht op 1 ster maar dan hebben de ajaxvrouwen er nogsteeds 3 ondanks dat ze nooit kampioen zijn gewordenquote:
Of dat de AZ vrouwen 30 keer kampioen worden en dat de mannen dan met 3 sterren gaan lopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omdat de mannen die sterren hebben gehaald, stel dat de vrouwen van bijvoorbeeld AZ of iets dalijk 10x kampioen zijn, dan hebben die recht op 1 ster maar dan hebben de ajaxvrouwen er nogsteeds 3 ondanks dat ze nooit kampioen zijn geworden
Ja inderdaadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Of dat de AZ vrouwen 30 keer kampioen worden en dat de mannen dan met 3 sterren gaan lopen.
Bullshit maar goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omdat de mannen die sterren hebben gehaald, stel dat de vrouwen van bijvoorbeeld AZ of iets dalijk 10x kampioen zijn, dan hebben die recht op 1 ster maar dan hebben de ajaxvrouwen er nogsteeds 3 ondanks dat ze nooit kampioen zijn geworden
Vast welquote:
Ik nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik vind het eigenlijk ook wel vreemd.
Ah.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik niet
Die vrouwen zijn ondergeschikt dus tja
Alsof de Ajax tak met basketbal ook met 3sterren op hun shirt looptquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:11 schreef aight1 het volgende:
Net alsof PSV korfbal of iets ook ineens met 2 sterren gaat spelen omdat de voetballers 21 keer kampioen zijn geworden
waarom?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:12 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil zo graag in het mooie PSV shirt willen lopen
Is het ook, en wanneer loop je er nou in rond? Alleen op wedstrijddagen of een luie zondag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:14 schreef Monopoly het volgende:
![]()
Twijfel nog, nieuwe shirt van PEC gaat in de verkoop zaterdag op de open dag, maar vind het zonde om 50 euro uit te geven voor een nieuw shirt.
Precies. Ik koop wel de sjaal, mijn vorige sjaal heb ik dronken in de trein laten liggenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het ook, en wanneer loop je er nou in rond? Alleen op wedstrijddagen of een luie zondag.
En op trainingen/voetballen met vrienden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het ook, en wanneer loop je er nou in rond? Alleen op wedstrijddagen of een luie zondag.
Ik loop alleen met vakantie en idd een luie zondag in Ajax shirtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dezelfde trein waar je uit het raam keihard "ZWOLLE" schreeuwde?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies. Ik koop wel de sjaal, mijn vorige sjaal heb ik dronken in de trein laten liggen
Ja ok, maar dat doe ik beide niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En op trainingen/voetballen met vrienden.
Nee, niet eensquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dezelfde trein waar je uit het raam keihard "ZWOLLE" schreeuwde?
Zoals je weet mag ik het niet meer doenquote:
Flauw zeg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zoals je weet mag ik het niet meer doen
Ik deed het nog 1x in abo sc en toen moest ik van yvonne nou eens opkankeren met die link
Dit was serieus de 1e keer dat ik haar iets met kanker zag posten
Ik zei gister nog dat je notes er vol mee stonden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik deed het nog 1x in abo sc en toen moest ik van yvonne nou eens opkankeren met die link
Zal ik het doen dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja nadat ik hem een keer of 50 gepost had was de lol er wel vanaf natuurlijkquote:
Gewoon doen jaquote:
1 note er voor gehadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei gister nog dat je notes er vol mee stonden.
En dan toch doen
Vandaag en gisteren echt niet, ben zelfs van 363 naar 362 gegaanquote:
Ik had het ook niet over vandaag en gisteren. Toen heb je gewoon geluk gehad.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vandaag en gisteren echt niet, ben zelfs van 363 naar 362 gegaan
Ja die Oerbeer heeft alles weggehaald.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja nadat ik hem een keer of 50 gepost had was de lol er wel vanaf natuurlijk
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:27 schreef Oerbeer het volgende:
Ook al tientallen van die screamers verwijderd. Is dat weer nieuw?
Tijdens je modschap kreeg je ook regelmatig notes, dus er is niks veranderd wat dat betreft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:22 schreef Happel het volgende:
Heb er ook al 6 gekregen sinds ik geen mod meer ben.
Ja maar in eens gingen vet veel mensen het doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja die Oerbeer heeft alles weggehaald.
[..]
Vorige keer was het gewoon grappigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over vandaag en gisteren. Toen heb je gewoon geluk gehad.
Terecht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vorige keer was het gewoon grappig
En de note die ik erbij heb is ook nog eens van Morph ook!!!!!!!!!!
Hoezoquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja nadat ik hem een keer of 50 gepost had was de lol er wel vanaf natuurlijk
Ja vandaag ja, gisteren nietquote:
Toen was het net nieuw iddquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja vandaag ja, gisteren niet
Nee dat zeg ik nietquote:
Oke.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet
Maar alsnog was het niet note waardig
Nouja misschien wel, weet het eigenlijk nietquote:
Wmb welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja misschien wel, weet het eigenlijk niet
Kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wmb wel![]()
Maar goed, het is maar een note. Het is niet zo dat je nu je fok-maagdelijkheid hebt verloren.
Waar maak je je ook druk om?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
En er is weer 1 af gegaan dus we staan weer even
Nergensquote:
Daar ben je ook een jood voorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nergens
Ben gewoon in een vervelende bui vandaag
Sowiesoquote:
Voor zwem liefhebbers is het hun WK finale.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
in dat zwemtopic doen ze alsof de WK-Finale gespeeld moet worden téring
Ik hoop het eigenlijkquote:
Zeg het ff in OS topic.quote:
Jammerquote:[Zwemmen] #33 Kromo grijpt er naast!
Ik was voor je.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:38 schreef onlogisch het volgende:
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Mijn TT was zo mooi
[..]
Jammer
Die Inge is net een travoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Dat gegeil van de NOS vind ik ook altijd zo tenenkrommend...
Ik wil haar zo graag in het gezicht tuffen hequote:
Net het paard van Van Grunsven / Van Grunsven zelf.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, vond haar best wel een geil bekkie hebben.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelijk zitten er weer van die sport''kennertjes'' te janken dat ik weer de TS ben
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef Szura het volgende:
Onvoorstelbaar dat Ajacied422 wéér het topic opent
Ga alsjeblieft door manquote:
met topics openen? Ik heb de reacties niet gelezen. heb gelijk weer weggeklikt en zit nu in de VBL & ABO SCquote:
Met openen jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
met topics openen? Ik heb de reacties niet gelezen. heb gelijk weer weggeklikt en zit nu in de VBL & ABO SC
Gewoon doorgaan met waar je het beste in bent, topics openenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
met topics openen? Ik heb de reacties niet gelezen. heb gelijk weer weggeklikt en zit nu in de VBL & ABO SC
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef GGMM het volgende:
Nee joh niet provoceren.
Al zijn die reacties wel dieptriest ja.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ach jee, het wordt weer een VBL topic
Wat is provoceren dan? Ik provoceer er niet mee hoor. Ik maak het mensen gemakkelijker en hoeven ze niet te wachtenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef GGMM het volgende:
Nee joh niet provoceren.
Al zijn die reacties wel dieptriest ja.
Ja, ik doelde op je TT's. Maar die zijn altijd bagger.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is provoceren dan? Ik provoceer er niet mee hoor. Ik maak het mensen gemakkelijker en hoeven ze niet te wachten
''Ranomi de enige waardige golden girl deze OS''quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik doelde op je TT's. Maar die zijn altijd bagger.
ok...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Ranomi de enige waardige golden girl deze OS''
is waarheid
Ja, dat is dus provoceren. Loop hem niet zo op te naaien joh, ouwe stoker.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Laat Stinho 1x keuvelen in de tt doen daar
Doe gewoon: Zware kut tijd van Ranomi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat nou. moet ik maar geen TT doen? Alleen [Zwemmen] #36?
Nee joh, doe gewoon wat je wilquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat nou. moet ik maar geen TT doen? Alleen [Zwemmen] #36?
[Zwemmen] #36 Joeri was vandaag helaas niet de prijzensloeriquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, doe gewoon wat je wil
Je eigen TT's staan altijd de raarste dingen in, fantastisch vind ik dat
Vaak met spelfoutenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, doe gewoon wat je wil
Je eigen TT's staan altijd de raarste dingen in, fantastisch vind ik dat
Dat bedoel ik. Het slaat gewoon he-le-maal nergens opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[Zwemmen] #36 Joeri was vandaag helaas niet de prijzensloeri
Hoe denk jij over de crisis?quote:
Red guyquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:10 schreef Monopoly het volgende:
You don't need pants for the victory dance
quote:
Zie jij geen vrouwtjes dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vieze kk boeler. Tyf eens op met die verlepte kutgrap man.![]()
Elke keer een hartslag van 180 gvd m'n trommelvliezen bonken als een malle.
Klik gewoon niet elke keer man debielquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vieze kk boeler. Tyf eens op met die verlepte kutgrap man.![]()
Elke keer een hartslag van 180 gvd m'n trommelvliezen bonken als een malle.
Domheid is niet te koop, hè.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klik gewoon niet elke keer man debiel
Ach krijg de blafkanker man.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klik gewoon niet elke keer man debiel
Dit is zeker de 4e keer dat ie erin trapt ofzoquote:
Nee, anders had Steven nu niet in de bijstand gezeten.quote:
Ik klikte nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
'Er komen zeker nog spelers naar Vitesse, uitlenen is daarom een optie'
VitesseKoopclub
Durf je niet tegen jullie elite kakkie zelf ofzo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, anders had Steven nu niet in de bijstand gezeten.
Ik zeg toch net dat het een kk boeler is of niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Durf je niet tegen jullie elite kakkie zelf ofzo?
Volgens mij heb je niet alleen een hartslag van 180 van die linkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat het een kk boeler is of niet?
Je bent zelf zo dom als ik weet niet watquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat het een kk boeler is of niet?
Ja.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent zelf zo dom als ik weet niet wat
Ga met je muis er langs en je ziet wat het is, druk niet op elk link als een oud huiswijf met pittig kapseltje man
Pittig en kort kapseltjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent zelf zo dom als ik weet niet wat
Ga met je muis er langs en je ziet wat het is, druk niet op elk link als een oud huiswijf met pittig kapseltje man
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb die link van Happel wel zonder tekst erbij in z'n notes gezet. Om m'n collega's te trollen.
[..]
Ja.
Ik heb die link van Happel wel zonder tekst erbij in z'n notes gezet. Om m'n collega's te trollen.
[..]
Ja.
[..]
Ja.
[..]
Ja.
Die van die lekkere chickies? Hierquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef onlogisch het volgende:
iemand, dm die link eens. Ik wil gasten @ irc trollen
[..]
Ja.
http://gifura.orzhk.org/src/1332235315120.swfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef onlogisch het volgende:
iemand, dm die link eens. Ik wil gasten @ irc trollen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik deed het bij iemand op FB vandaag en ik kon de tyfus krijgen van al haar collega's omdat ze haar laptop ook als radio gebruikte
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik deed het bij iemand op FB vandaag en ik kon de tyfus krijgen van al haar collega's omdat ze haar laptop ook als radio gebruikte
[22:45:36] <~Forza> http://gifura.orzhk.org/src/1332235315120.swfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Die van die lekkere chickies? Hier
kan dat wel? hoe doe je dat? tinyurl?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik stuur het nu naar iemand in een dm met de vraag of zij dit is
Kijken hoe ze reageert
sommige mensen zijn dom en klikken op allesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kan dat wel? hoe doe je dat? tinyurl?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sommige mensen zijn dom en klikken op alles
hoi Kapi
Doe nou niet, is ie weer voor 3 dagen pleite en dreigt ie met definitief weg gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hoi Kapi
iddquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe nou niet, is ie weer voor 3 dagen pleite en dreigt ie met definitief weg gaan.
Vooralsnog zijn die beloftes alleen maar leugens
Kapi blijft gewoon die ouwe zeurquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe nou niet, is ie weer voor 3 dagen pleite en dreigt ie met definitief weg gaan.
Vooralsnog zijn die beloftes alleen maar leugens
Nu hebben jij en Mono die rol overgenomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kapi blijft gewoon die ouwe zeur
Mist gewoon zijn mattie hmf wat begrijpelijk is
Zij waren de bassie en adriaan van deze sc
Ze falen hopeloos daarin.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu hebben jij en Mono die rol overgenomen.
Ik negeer die jongen zoveel mogelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Harde diss, harde diss.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is goed mongooltje, is goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoef geen dikke acrobaat te zijn
Ben liever een kwaadaardige baron op een boot
Weer lekker popiejopie aan 't doen Steven?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hoi Kapi
En nu is 't Arie en Bastiaan geworden idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd tochquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weer lekker popiejopie aan 't doen Steven?
Heb al geknipt manquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit je alweer bijna op zwart zaad?
Misschienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was je daarom paar dagen weg?
Viel mee man, was uiteindelijk 2.3quote:
Mja, toch iets! Niets mis mee. Geen spint gehad ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Viel mee man, was uiteindelijk 2.3
Nee was wel goed gegaan allemaalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, toch iets! Niets mis mee. Geen spint gehad ?
Kijk ik heb er verder niks mee te maken, heb er alleen geld in zitten, staat ook niet op mijn naam enzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je leven ging beteren?
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Ik hoor u denken, een waza-ari? Nee, dat is geen nieuw afhaalgerecht. Het gaat hier om judo, u weet wel, die sport waarbij mensen elkaar op de rug proberen te krijgen. Want zo simpel is sport...soms.
gvd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk ik heb er verder niks mee te maken, heb er alleen geld in zitten, staat ook niet op mijn naam enzo
Lowlands is echt iets waar ik echt nog een keer heen wil gaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
Zin in lowlands.Nog 2 weken? Geen hippie's meer hier die ook gaan? Steef, ff wat verkopen op die campings daar?
Je weet dat het geen besloten feest is he?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lowlands is echt iets waar ik echt nog een keer heen wil gaan
Klopt, maar elk jaar ben ik weer te laat met kaarten enzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat het geen besloten feest is he?
Juist wel, de rawstyle hoor je niet meer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat soort hs hoor je de laatste jaren niet meer
Linkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Je draaft weer door, Ajacied422. Je teksten gaan nergens over en niemand leest het.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grol, het klinkt zo lekker in de mond, Grol. Zouden we niet eens de Groll in moeten voeren? Je weet wel, van Grolololo. Binnenkort is het hele land van Henk ''Grolololol'' Grol. Henk Grolsch. Weg met Grolsch. In met de Henk Grolsch
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hee Anky, net lekker met je paard gepraat in paardentaal?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Turnen, kent u die sport? Uw eerste gedachte: ''nee''. Maar u kijkt niet verder dan uw neus lang is. Denk eens terug aan die goal van Jody Lukoki tegen ADO uit. Wat volgde na die goal een mooie salto. Dat is nou een typisch voorbeeld van turnen
#Martweethet
't is tegenwoordig ook al in een paar uur uitverkocht geloof ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar elk jaar ben ik weer te laat met kaarten enzo
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Je draaft weer door, Ajacied422. Je teksten gaan nergens over en niemand leest het.
Jezusquote:
Nee, daar kun je natuurlijk geen boete voor krijgen. Wel als je met een écht extreme snelheid als een mongool langskomt. Dan krijg je gewoon een 5 WvW'tje aan je broek als ik 't goed heb.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
Krijg je trouwens een bekeuring van de politie als de politie je integen rijdt en je rijd er langs met een behoorlijke snelheid?
Ze hebben dan toch geen meting gedaan o.i.d.? Dus kenteken opschrijven heeft dan ook geen nut.
Of is wegrijden voor politie met sirene aan sowieso verboden?
Ja maar die ronde vergeet ik dus altijd hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't is tegenwoordig ook al in een paar uur uitverkocht geloof ik.Heb zelf m'n kaartje pas in de 2e ronde kunnen kopen toen de zwarthandel ongeldig was gemaakt.
Er worden nog kaarten verkocht hoor onderling. Tegen best schappelijke prijzen. Is zelfs een topic voor in 't LL forum.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar die ronde vergeet ik dus altijd he
Achja volgend jaar eens echt een poging wagen
~135 echt extreem op een 80km weg?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, daar kun je natuurlijk geen boete voor krijgen. Wel als je met een écht extreme snelheid als een mongool langskomt. Dan krijg je gewoon een 5 WvW'tje aan je broek als ik 't goed heb.
Ja maar nu kan ik al niet meerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er worden nog kaarten verkocht hoor onderling. Tegen best schappelijke prijzen. Is zelfs een topic voor in 't LL forum.
Wees maar niet bang joh. Met zo'n snelheid kun je een kenteken echt niet lezen hoor. Dan hadden ze wel al op de stoep gestaan bij je thuis.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
~135 echt extreem op een 80km weg?
Is btw wel redelijk hard ja, meer dan 50 te hard is je rijbewijs al kwijt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
~135 echt extreem op een 80km weg?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees maar niet bang joh. Met zo'n snelheid kun je een kenteken echt niet lezen hoor. Dan hadden ze wel al op de stoep gestaan bij je thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |