Altijd tochquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weer lekker popiejopie aan 't doen Steven?
Heb al geknipt manquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit je alweer bijna op zwart zaad?
Misschienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was je daarom paar dagen weg?
Viel mee man, was uiteindelijk 2.3quote:
Mja, toch iets! Niets mis mee. Geen spint gehad ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Viel mee man, was uiteindelijk 2.3
Nee was wel goed gegaan allemaalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, toch iets! Niets mis mee. Geen spint gehad ?
Kijk ik heb er verder niks mee te maken, heb er alleen geld in zitten, staat ook niet op mijn naam enzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je leven ging beteren?
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Ik hoor u denken, een waza-ari? Nee, dat is geen nieuw afhaalgerecht. Het gaat hier om judo, u weet wel, die sport waarbij mensen elkaar op de rug proberen te krijgen. Want zo simpel is sport...soms.
gvd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk ik heb er verder niks mee te maken, heb er alleen geld in zitten, staat ook niet op mijn naam enzo
Lowlands is echt iets waar ik echt nog een keer heen wil gaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
Zin in lowlands.Nog 2 weken? Geen hippie's meer hier die ook gaan? Steef, ff wat verkopen op die campings daar?
Je weet dat het geen besloten feest is he?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lowlands is echt iets waar ik echt nog een keer heen wil gaan
Klopt, maar elk jaar ben ik weer te laat met kaarten enzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat het geen besloten feest is he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |