Juist wel, de rawstyle hoor je niet meer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat soort hs hoor je de laatste jaren niet meer
Linkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Je draaft weer door, Ajacied422. Je teksten gaan nergens over en niemand leest het.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grol, het klinkt zo lekker in de mond, Grol. Zouden we niet eens de Groll in moeten voeren? Je weet wel, van Grolololo. Binnenkort is het hele land van Henk ''Grolololol'' Grol. Henk Grolsch. Weg met Grolsch. In met de Henk Grolsch
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hee Anky, net lekker met je paard gepraat in paardentaal?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Turnen, kent u die sport? Uw eerste gedachte: ''nee''. Maar u kijkt niet verder dan uw neus lang is. Denk eens terug aan die goal van Jody Lukoki tegen ADO uit. Wat volgde na die goal een mooie salto. Dat is nou een typisch voorbeeld van turnen
#Martweethet
't is tegenwoordig ook al in een paar uur uitverkocht geloof ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar elk jaar ben ik weer te laat met kaarten enzo
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Je draaft weer door, Ajacied422. Je teksten gaan nergens over en niemand leest het.
Jezusquote:
Nee, daar kun je natuurlijk geen boete voor krijgen. Wel als je met een écht extreme snelheid als een mongool langskomt. Dan krijg je gewoon een 5 WvW'tje aan je broek als ik 't goed heb.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
Krijg je trouwens een bekeuring van de politie als de politie je integen rijdt en je rijd er langs met een behoorlijke snelheid?
Ze hebben dan toch geen meting gedaan o.i.d.? Dus kenteken opschrijven heeft dan ook geen nut.
Of is wegrijden voor politie met sirene aan sowieso verboden?
Ja maar die ronde vergeet ik dus altijd hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't is tegenwoordig ook al in een paar uur uitverkocht geloof ik.Heb zelf m'n kaartje pas in de 2e ronde kunnen kopen toen de zwarthandel ongeldig was gemaakt.
Er worden nog kaarten verkocht hoor onderling. Tegen best schappelijke prijzen. Is zelfs een topic voor in 't LL forum.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar die ronde vergeet ik dus altijd he
Achja volgend jaar eens echt een poging wagen
~135 echt extreem op een 80km weg?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, daar kun je natuurlijk geen boete voor krijgen. Wel als je met een écht extreme snelheid als een mongool langskomt. Dan krijg je gewoon een 5 WvW'tje aan je broek als ik 't goed heb.
Ja maar nu kan ik al niet meerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er worden nog kaarten verkocht hoor onderling. Tegen best schappelijke prijzen. Is zelfs een topic voor in 't LL forum.
Wees maar niet bang joh. Met zo'n snelheid kun je een kenteken echt niet lezen hoor. Dan hadden ze wel al op de stoep gestaan bij je thuis.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
~135 echt extreem op een 80km weg?
Is btw wel redelijk hard ja, meer dan 50 te hard is je rijbewijs al kwijt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
~135 echt extreem op een 80km weg?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees maar niet bang joh. Met zo'n snelheid kun je een kenteken echt niet lezen hoor. Dan hadden ze wel al op de stoep gestaan bij je thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |