Daar ben je ook een jood voorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nergens
Ben gewoon in een vervelende bui vandaag
Sowiesoquote:
Voor zwem liefhebbers is het hun WK finale.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
in dat zwemtopic doen ze alsof de WK-Finale gespeeld moet worden téring
Ik hoop het eigenlijkquote:
Zeg het ff in OS topic.quote:
Jammerquote:[Zwemmen] #33 Kromo grijpt er naast!
Ik was voor je.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:38 schreef onlogisch het volgende:
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Mijn TT was zo mooi
[..]
Jammer
Die Inge is net een travoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Dat gegeil van de NOS vind ik ook altijd zo tenenkrommend...
Ik wil haar zo graag in het gezicht tuffen hequote:
Net het paard van Van Grunsven / Van Grunsven zelf.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, vond haar best wel een geil bekkie hebben.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelijk zitten er weer van die sport''kennertjes'' te janken dat ik weer de TS ben
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef Szura het volgende:
Onvoorstelbaar dat Ajacied422 wéér het topic opent
Ga alsjeblieft door manquote:
met topics openen? Ik heb de reacties niet gelezen. heb gelijk weer weggeklikt en zit nu in de VBL & ABO SCquote:
Met openen jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
met topics openen? Ik heb de reacties niet gelezen. heb gelijk weer weggeklikt en zit nu in de VBL & ABO SC
Gewoon doorgaan met waar je het beste in bent, topics openenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
met topics openen? Ik heb de reacties niet gelezen. heb gelijk weer weggeklikt en zit nu in de VBL & ABO SC
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef GGMM het volgende:
Nee joh niet provoceren.
Al zijn die reacties wel dieptriest ja.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ach jee, het wordt weer een VBL topic
Wat is provoceren dan? Ik provoceer er niet mee hoor. Ik maak het mensen gemakkelijker en hoeven ze niet te wachtenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef GGMM het volgende:
Nee joh niet provoceren.
Al zijn die reacties wel dieptriest ja.
Ja, ik doelde op je TT's. Maar die zijn altijd bagger.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is provoceren dan? Ik provoceer er niet mee hoor. Ik maak het mensen gemakkelijker en hoeven ze niet te wachten
''Ranomi de enige waardige golden girl deze OS''quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik doelde op je TT's. Maar die zijn altijd bagger.
ok...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Ranomi de enige waardige golden girl deze OS''
is waarheid
Ja, dat is dus provoceren. Loop hem niet zo op te naaien joh, ouwe stoker.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Laat Stinho 1x keuvelen in de tt doen daar
Doe gewoon: Zware kut tijd van Ranomi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat nou. moet ik maar geen TT doen? Alleen [Zwemmen] #36?
Nee joh, doe gewoon wat je wilquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat nou. moet ik maar geen TT doen? Alleen [Zwemmen] #36?
[Zwemmen] #36 Joeri was vandaag helaas niet de prijzensloeriquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, doe gewoon wat je wil
Je eigen TT's staan altijd de raarste dingen in, fantastisch vind ik dat
Vaak met spelfoutenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, doe gewoon wat je wil
Je eigen TT's staan altijd de raarste dingen in, fantastisch vind ik dat
Dat bedoel ik. Het slaat gewoon he-le-maal nergens opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[Zwemmen] #36 Joeri was vandaag helaas niet de prijzensloeri
Hoe denk jij over de crisis?quote:
Red guyquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:10 schreef Monopoly het volgende:
You don't need pants for the victory dance
quote:
Zie jij geen vrouwtjes dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vieze kk boeler. Tyf eens op met die verlepte kutgrap man.![]()
Elke keer een hartslag van 180 gvd m'n trommelvliezen bonken als een malle.
Klik gewoon niet elke keer man debielquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vieze kk boeler. Tyf eens op met die verlepte kutgrap man.![]()
Elke keer een hartslag van 180 gvd m'n trommelvliezen bonken als een malle.
Domheid is niet te koop, hè.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klik gewoon niet elke keer man debiel
Ach krijg de blafkanker man.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klik gewoon niet elke keer man debiel
Dit is zeker de 4e keer dat ie erin trapt ofzoquote:
Nee, anders had Steven nu niet in de bijstand gezeten.quote:
Ik klikte nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
'Er komen zeker nog spelers naar Vitesse, uitlenen is daarom een optie'
VitesseKoopclub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |