Bullshit maar goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omdat de mannen die sterren hebben gehaald, stel dat de vrouwen van bijvoorbeeld AZ of iets dalijk 10x kampioen zijn, dan hebben die recht op 1 ster maar dan hebben de ajaxvrouwen er nogsteeds 3 ondanks dat ze nooit kampioen zijn geworden
Vast welquote:
Ik nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik vind het eigenlijk ook wel vreemd.
Ah.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik niet
Die vrouwen zijn ondergeschikt dus tja
Alsof de Ajax tak met basketbal ook met 3sterren op hun shirt looptquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:11 schreef aight1 het volgende:
Net alsof PSV korfbal of iets ook ineens met 2 sterren gaat spelen omdat de voetballers 21 keer kampioen zijn geworden
waarom?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:12 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil zo graag in het mooie PSV shirt willen lopen
Is het ook, en wanneer loop je er nou in rond? Alleen op wedstrijddagen of een luie zondag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:14 schreef Monopoly het volgende:
![]()
Twijfel nog, nieuwe shirt van PEC gaat in de verkoop zaterdag op de open dag, maar vind het zonde om 50 euro uit te geven voor een nieuw shirt.
Precies. Ik koop wel de sjaal, mijn vorige sjaal heb ik dronken in de trein laten liggenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het ook, en wanneer loop je er nou in rond? Alleen op wedstrijddagen of een luie zondag.
En op trainingen/voetballen met vrienden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het ook, en wanneer loop je er nou in rond? Alleen op wedstrijddagen of een luie zondag.
Ik loop alleen met vakantie en idd een luie zondag in Ajax shirtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dezelfde trein waar je uit het raam keihard "ZWOLLE" schreeuwde?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies. Ik koop wel de sjaal, mijn vorige sjaal heb ik dronken in de trein laten liggen
Ja ok, maar dat doe ik beide niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En op trainingen/voetballen met vrienden.
Nee, niet eensquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dezelfde trein waar je uit het raam keihard "ZWOLLE" schreeuwde?
Zoals je weet mag ik het niet meer doenquote:
Flauw zeg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zoals je weet mag ik het niet meer doen
Ik deed het nog 1x in abo sc en toen moest ik van yvonne nou eens opkankeren met die link
Dit was serieus de 1e keer dat ik haar iets met kanker zag posten
Ik zei gister nog dat je notes er vol mee stonden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik deed het nog 1x in abo sc en toen moest ik van yvonne nou eens opkankeren met die link
Zal ik het doen dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |