logischquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:42 schreef henkde_j het volgende:
Douglas, niet aantrekkelijk. Maar wel een mooi meisje
Ik denk het ook.quote:
Die routine van Komova was ook erg goed hoor, dus ik weet nog net zo niet of Gabby goud paktquote:
eens.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:42 schreef henkde_j het volgende:
Douglas, niet aantrekkelijk. Maar wel een mooi meisje
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:43 schreef Nielsch het volgende:
zo'n zwart flexibel lijfje zou ik wel willen splijten...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:43 schreef Nielsch het volgende:
zo'n zwart flexibel lijfje zou ik wel willen splijten...
Wil je die echt zien?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
foto van jouw volmaakte gezicht graag?
vreemd. iemand mooi vinden maar niet aantrekkelijk.quote:
Heb ik niet (een volmaakt gezicht, mijn neus is nog groter namelijk). Hoezo wil je een foto?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
foto van jouw volmaakte gezicht graag?
Hoezo? Heeft gewoon met uitstraling te maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
vreemd. iemand mooi vinden maar niet aantrekkelijk.
Zij had 15.441quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:45 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, was nog hoger dan Komova toch?!
Ik kan een auto ook mooi vinden. En dan voel ik mij er niet meteen tot aangetrokkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dus eigenlijk zie je haar als niet mensenlijk?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik kan een auto ook mooi vinden. En dan voel ik mij er niet meteen tot aangetrokken
Hij past toch in de uitlaat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik kan een auto ook mooi vinden. En dan voel ik mij er niet meteen tot aangetrokken
Zo raar is dat niet hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Laatmaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dus eigenlijk zie je haar als niet mensenlijk?
jij wel want turkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoezo zijn we niet racistisch?
lijkt mij wel. als ik een knappe, mooie jongen zie, voel me door (mits leuke uitstraling, goed karakter, glimlach, klik) ook toe aangetrokken.quote:
Iordache. Roemeens is een mooie taalquote:
Was wel een rare fout op de vloer toen ze erbuiten stapte. Stond al even stil en toch nog balans verliezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iordache. Roemeens is een mooie taal
Kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Was wel een rare fout op de vloer toen ze erbuiten stapte. Stond al even stil en toch nog balans verliezen
quote:
ZE IS 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Hebben er een flink aantal hoorquote:
Mooie reet, maar ik voel me er niet tot aangetrokkenquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:49 schreef henkde_j het volgende:
Die Lordache doet mij wat denken aan die Oompa Loompa's
[ afbeelding ]
Te oudquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
ZE IS 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zou haar pakken.
Jij bent ook gay.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Mooie reet, maar ik voel me er niet tot aangetrokken
want dan heeft ze ineens status dus dan kan het welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:50 schreef Sportex het volgende:
Als die Douglas goud wint zou ik haar wel doen.
GABBYYYY!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben niet opgepakt
ik zit gewoon lekker volledig te kijken, zonder te slowchatten
Tot nu toe gaat het geweldig
En zij gaat van al die andere miljoenen aanbieders jou kiezen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:50 schreef Sportex het volgende:
De springgroepquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef JimboSlice het volgende:
Is er met de Spelen ook zo'n showtje als het toernooi is afgelopen en ze allemaal gekke sprongen uit de mouw schudden?
Alsof jij ook maar ooit een kans maakt om zo iemand te krijgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:50 schreef Sportex het volgende:
Is dat zo gek?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
want dan heeft ze ineens status dus dan kan het wel
ik zou haar sowieso doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:50 schreef Sportex het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En zij gaat van al die andere miljoenen aanbieders jou kiezen?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:52 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Alsof jij ook maar ooit een kans maakt om zo iemand te krijgen.
wat vind jij van die turnsters womanizer?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben niet opgepakt
Je favoriete onderdeel bij de OS?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben niet opgepakt
de meesten zien er goed uitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat vind jij van die turnsters womanizer?
+ damesbeachvolleyquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je favoriete onderdeel bij de OS?
Atletiek?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
de meesten zien er goed uit
[..]
+ damesbeachvolley
+ atletiek
pak ze allemaal hequote:
Het nichtje van Loloquote:
neequote:
+ een labiele vrouwquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Veel te veel bronstige puberjongetjes op dit forum hier
jaaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:55 schreef Neroje het volgende:
Ben er weer, moest eten
Maar Mustafina van de balk gevallen dus?
Wat is je probleem pubermeisjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:55 schreef Neroje het volgende:
Ben er weer, moest eten
Maar Mustafina van de balk gevallen dus?
Oke oma.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hilarisch inderdaadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Lolquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
quote:
de schumacher song?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:56 schreef Maver24 het volgende:
Hoe heette dat nummer nou van ferrari tijdens haar optreden?
quote:
Alsof ik dan een turnster vindquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:56 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ga het land in jongens, dan kom je misschien nog een lekker wijf tegen.
[..]
Zo hoort dat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:58 schreef megamandy het volgende:
En daar gaat ze dan weer met haar plantenspuit
Was sowieso een goede oefeningquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
voor een nederlandse wel ja
Hiep hoiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:00 schreef debeterebob het volgende:
Hoe enthousiast Hans kan zijn om een 14e plaats
1.6 volgens mij.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:00 schreef DeeBee het volgende:
Goed hoor, toch wel 0.6 hoger dan d'r vorige totaal ongeveer of zo!![]()
Nette meerkamp.
ja hij komt klaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:00 schreef debeterebob het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:01 schreef Nielsch het volgende:
Wow, 13de, BIJNA een bronzen medaille!
Ze is 1e reserve op brug. Haalde de finale net niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:01 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Zit er eigenlijk een toestelfinale in?
Zeg blijf jij zo negatief?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:01 schreef Nielsch het volgende:
Wow, 13de, BIJNA een bronzen medaille!
Huldiging op de grachten!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:00 schreef debeterebob het volgende:
Haten op van Zettenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:01 schreef Nielsch het volgende:
Heb je die sukkel weer met z'n prinsessengedrag...
Kwalificaties daarvoor zijn al geweest. En daar kwam ze toch echt niet in aanmerking voor jammer genoeg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:01 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Zit er eigenlijk een toestelfinale in?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Kwalificaties daarvoor zijn al geweest. En daar kwam ze toch net niet in aanmerking voor jammer genoeg.
Aah balen. Misschien breekt er iemand nog een poot.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze is 1e reserve op brug. Haalde de finale net niet.
Paar kleine hupjes, maar best goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb Mustafina gemist. Hoe deed ze het?
Hmmm met een beetje geluk dus nog finale. Belg deed ook de meerkamp als reserve.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze is 1e reserve op brug. Haalde de finale net niet.
Uhm, wel in haar contextquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja wat, toch onzin dit om zo enthousiast over te worden?
Ho ho niet zo gewelddadig.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
Goud voor Douglas hoop ik, dat is echt wel de beste
De winst is: een nachtje bij mij slapen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:59 schreef Nielsch het volgende:
Heeft ze nu gewonnen? Die rare commentator doet alsof het wel zo is namelijk.
Beetje een omkentering in het vrouwenturnenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:05 schreef Mry het volgende:
Ze springt geweldig, maar verder is het echt een prutoefening.
Geen inlevingsvermogen. Ik begrijp wel waarom jij fokt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef Aspergermeisje het volgende:
Komova niet zo zuur! Of krijgt zij ook straf als ze tweede wordt. Soms denk ik dat ze in Rusland nog strenger zijn dan in China.
Vroeger dan met de Sovjet Uniequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef Aspergermeisje het volgende:
Komova niet zo zuur! Of krijgt zij ook straf als ze tweede wordt. Soms denk ik dat ze in Rusland nog strenger zijn dan in China.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
De winst is: een nachtje bij mij slapen.
Misschien had ze meer ambitie?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef Aspergermeisje het volgende:
Uitleg nodig. Deze snap ik niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Geen inlevingsvermogen. Ik begrijp wel waarom jij fokt.
Die Amerikaanse? Die turnt juist weinig sierlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:07 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een prachtige meidEn wat turnt ze sierlijk!
Zonde vind ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Beetje een omkentering in het vrouwenturnen
Precies.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die Amerikaanse? Die turnt juist weinig sierlijk
Douglas beweegt het meest sierlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Jouw mening.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is kentering of omslag, geen omkentering.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Beetje een omkentering in het vrouwenturnen
Liever deze dan die vorig met dat gigantische gebit.quote:
Nee Douglas is een echte powergymnast, heel knap maar niet sierlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Douglas beweegt het meest sierlijk
Beetje de omschakeling van het sier richting toch meer kracht.quote:
IK DENK DAT KOMOVA STRAKS HOGER GAAT SCOREN DAN GABBYquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef Aspergermeisje het volgende:
Jouw usernamequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:09 schreef horned_reaper het volgende:
Jezus.... al die puber jongetjes hier....![]()
Ach, van een sportonderdeel waarbij onder andere op beenspreiding beoordeeld wordt krijgt ook een 40+er als ik puberale neigingenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:09 schreef horned_reaper het volgende:
Jezus.... al die puber jongetjes hier....![]()
Heel erg sierlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:09 schreef Mry het volgende:
[..]
Nee Douglas is een echte powergymnast, heel knap maar niet sierlijk
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
IK DENK DAT KOMOVA STRAKS HOGER GAAT SCOREN DAN GABBY![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook. Mentaal niet heel handig dit allemaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:09 schreef mrstylo het volgende:
Die Rus gaat foutje maken. Weet bijna zeker.
Weinig mening aan. Dat is namelijk puur krachtturnen wat ze laat zien. Voor het echte sierlijke turnen moeten we overigens wel een aantal jaren terug gaan in de tijd. Maar die dames konden de sprongen die ze tegenwoordig doen weer niet uitvoeren.quote:
ahahahahahaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:11 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Gast, ga lekker terug naar het voetbalforum.
Komt duidelijk van iemand die er totaal geen verstand van heeft. Zij wordt juist getipt om haar sierlijkheid, elegantie, lachen, mooie lijnen. Net als Komova.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:09 schreef Mry het volgende:
[..]
Nee Douglas is een echte powergymnast, heel knap maar niet sierlijk
Ik weet niet. Ik kan iemand al snel knap vinden, maar om iemand echt aantrekkelijk te vinden moet ze iets 'speciaal' hebben, en dat ligt meestal aan de uitstralingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
lijkt mij wel. als ik een knappe, mooie jongen zie, voel me door (mits leuke uitstraling, goed karakter, glimlach, klik) ook toe aangetrokken.
Douglas moet goud winnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |