Het is kentering of omslag, geen omkentering.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Beetje een omkentering in het vrouwenturnen
Liever deze dan die vorig met dat gigantische gebit.quote:
Nee Douglas is een echte powergymnast, heel knap maar niet sierlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Douglas beweegt het meest sierlijk
Beetje de omschakeling van het sier richting toch meer kracht.quote:
IK DENK DAT KOMOVA STRAKS HOGER GAAT SCOREN DAN GABBYquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef Aspergermeisje het volgende:
Komova niet zo zuur! Of krijgt zij ook straf als ze tweede wordt. Soms denk ik dat ze in Rusland nog strenger zijn dan in China.
Jouw usernamequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:09 schreef horned_reaper het volgende:
Jezus.... al die puber jongetjes hier....![]()
Ach, van een sportonderdeel waarbij onder andere op beenspreiding beoordeeld wordt krijgt ook een 40+er als ik puberale neigingenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:09 schreef horned_reaper het volgende:
Jezus.... al die puber jongetjes hier....![]()
Heel erg sierlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:09 schreef Mry het volgende:
[..]
Nee Douglas is een echte powergymnast, heel knap maar niet sierlijk
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
IK DENK DAT KOMOVA STRAKS HOGER GAAT SCOREN DAN GABBY![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook. Mentaal niet heel handig dit allemaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:09 schreef mrstylo het volgende:
Die Rus gaat foutje maken. Weet bijna zeker.
Weinig mening aan. Dat is namelijk puur krachtturnen wat ze laat zien. Voor het echte sierlijke turnen moeten we overigens wel een aantal jaren terug gaan in de tijd. Maar die dames konden de sprongen die ze tegenwoordig doen weer niet uitvoeren.quote:
ahahahahahaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:11 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Gast, ga lekker terug naar het voetbalforum.
Komt duidelijk van iemand die er totaal geen verstand van heeft. Zij wordt juist getipt om haar sierlijkheid, elegantie, lachen, mooie lijnen. Net als Komova.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:09 schreef Mry het volgende:
[..]
Nee Douglas is een echte powergymnast, heel knap maar niet sierlijk
Ik weet niet. Ik kan iemand al snel knap vinden, maar om iemand echt aantrekkelijk te vinden moet ze iets 'speciaal' hebben, en dat ligt meestal aan de uitstralingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
lijkt mij wel. als ik een knappe, mooie jongen zie, voel me door (mits leuke uitstraling, goed karakter, glimlach, klik) ook toe aangetrokken.
Douglas moet goud winnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |