quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Kwalificaties daarvoor zijn al geweest. En daar kwam ze toch net niet in aanmerking voor jammer genoeg.
Aah balen. Misschien breekt er iemand nog een poot.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze is 1e reserve op brug. Haalde de finale net niet.
Paar kleine hupjes, maar best goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb Mustafina gemist. Hoe deed ze het?
Hmmm met een beetje geluk dus nog finale. Belg deed ook de meerkamp als reserve.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze is 1e reserve op brug. Haalde de finale net niet.
Uhm, wel in haar contextquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja wat, toch onzin dit om zo enthousiast over te worden?
Ho ho niet zo gewelddadig.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
Goud voor Douglas hoop ik, dat is echt wel de beste
De winst is: een nachtje bij mij slapen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:59 schreef Nielsch het volgende:
Heeft ze nu gewonnen? Die rare commentator doet alsof het wel zo is namelijk.
Beetje een omkentering in het vrouwenturnenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:05 schreef Mry het volgende:
Ze springt geweldig, maar verder is het echt een prutoefening.
Geen inlevingsvermogen. Ik begrijp wel waarom jij fokt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef Aspergermeisje het volgende:
Komova niet zo zuur! Of krijgt zij ook straf als ze tweede wordt. Soms denk ik dat ze in Rusland nog strenger zijn dan in China.
Vroeger dan met de Sovjet Uniequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef Aspergermeisje het volgende:
Komova niet zo zuur! Of krijgt zij ook straf als ze tweede wordt. Soms denk ik dat ze in Rusland nog strenger zijn dan in China.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
De winst is: een nachtje bij mij slapen.
Misschien had ze meer ambitie?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef Aspergermeisje het volgende:
Uitleg nodig. Deze snap ik niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Geen inlevingsvermogen. Ik begrijp wel waarom jij fokt.
Die Amerikaanse? Die turnt juist weinig sierlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:07 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een prachtige meidEn wat turnt ze sierlijk!
Zonde vind ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Beetje een omkentering in het vrouwenturnen
Precies.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die Amerikaanse? Die turnt juist weinig sierlijk
Douglas beweegt het meest sierlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Jouw mening.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |