want dan heeft ze ineens status dus dan kan het welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:50 schreef Sportex het volgende:
Als die Douglas goud wint zou ik haar wel doen.
GABBYYYY!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben niet opgepakt
ik zit gewoon lekker volledig te kijken, zonder te slowchatten
Tot nu toe gaat het geweldig
En zij gaat van al die andere miljoenen aanbieders jou kiezen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:50 schreef Sportex het volgende:
De springgroepquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef JimboSlice het volgende:
Is er met de Spelen ook zo'n showtje als het toernooi is afgelopen en ze allemaal gekke sprongen uit de mouw schudden?
Alsof jij ook maar ooit een kans maakt om zo iemand te krijgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:50 schreef Sportex het volgende:
Is dat zo gek?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
want dan heeft ze ineens status dus dan kan het wel
ik zou haar sowieso doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:50 schreef Sportex het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En zij gaat van al die andere miljoenen aanbieders jou kiezen?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:52 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Alsof jij ook maar ooit een kans maakt om zo iemand te krijgen.
wat vind jij van die turnsters womanizer?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben niet opgepakt
Je favoriete onderdeel bij de OS?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben niet opgepakt
de meesten zien er goed uitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat vind jij van die turnsters womanizer?
+ damesbeachvolleyquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je favoriete onderdeel bij de OS?
Atletiek?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
de meesten zien er goed uit
[..]
+ damesbeachvolley
+ atletiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |