Waar ga je heen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:18 schreef L-E het volgende:
Ik kan ook gewoon nu weg gaan, eigenlijk.
jammer dat de vakantie voor mij alweer voorbij is, maar verder goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef L-E het volgende:
[..]
JB, hoe is het leven in het zonnige Arnhem?
En zo zonnig is het niet in Arnhem atmquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jammer dat de vakantie voor mij alweer voorbij is, maar verder goed
Wat heb je met ze gedaan joh?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:20 schreef L-E het volgende:
Twee zieke mannen thuis trouwens. Toestanden.
in de pauze wel even, de rest boeit me nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo zonnig is het niet in Arnhem atm
Omlaag scrollenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Klant reageert niet op contact, als de klant geholpen wilt worden dan dient de klant mee te werken
JA KUTKLANT!
Ik heb zo'n hekel aan dat soort zoutzakkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Klant reageert niet op contact, als de klant geholpen wilt worden dan dient de klant mee te werken
JA KUTKLANT!
Ik kan me niet voorstellen dat een bedrijf als Bol.com zoiets zou zeggenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dat soort zoutzakken
Apple ook niet, daar had je hem ook gewoon moeten kopen natuurlijk, wat zou het je nou hebben opgeleverd als je hem wel had gehad?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een bedrijf als Bol.com zoiets zou zeggen
Een paar tientjes kortingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apple ook niet, daar had je hem ook gewoon moeten kopen natuurlijk, wat zou het je nou hebben opgeleverd als je hem wel had gehad?.
Ik kook elke dag voor ze. Vers, enzo. Niet goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heb je met ze gedaan joh?
Daar moet je ze ook langzaam aan laten wennen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kook elke dag voor ze. Vers, enzo. Niet goed.
Ik pest je maar hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een paar tientjes kortingMaar als ik dit had geweten had ik er natuurlijk niet besteld he.
Ah, daar heb je het al, hun immuunsystemen zijn natuurlijk niets gewendquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah je bent ze langzaam aan het verpesten...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was via Nationale Nederlanden, ING en volgens mij ook ABN-AMRO. Ze voldeden toen nog aan alle keurmerken. Het leek me betrouwbaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik pest je maar hoor.
Maar meestal is het op Apple-producten een lokkertje, daar zit zo weinig marge op, als het echt veel scheelt is het vaak onzin.
Zo raken ze ook nog aan de diarree van alle natte groente en sla enzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah je bent ze langzaam aan het verpesten...
Oeh, smoothiesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Fruit
Ik heb laatst deze gekocht voor m'n verse prakjes :0
[ afbeelding ]
Dat doet Mrs. stbabylon ook. Maar toch, die spinazie-banaan-aardbei-water-smoothies, ik weet niet..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Fruit
Ik heb laatst deze gekocht voor m'n verse prakjes :0
[ afbeelding ]
evt met melk ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doet Mrs. stbabylon ook. Maar toch, die spinazie-banaan-aardbei-water-smoothies, ik weet niet..
2 soorten fruit, melk, beetje magere yoghurt, roomijs.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
evt met melk ofzomaar idd ik mik geen groene frut in mn fruitsmoothies juk
Maar dan zonder roomijsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
2 soorten fruit, melk, beetje magere yoghurt, roomijs.
ja dat ja maar spinazie of peterselie of andere groentes juk dat hoef ik er niet inquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
2 soorten fruit, melk, beetje magere yoghurt, roomijs.
Nee bah, of wortel ofzo. Alleen fruit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat ja maar spinazie of peterselie of andere groentes juk dat hoef ik er niet in
Mja, dat doet zij dus wel. En wil soms dat ik het probeer (1x gedaan, was nog lekker ook damnit!)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee bah, of wortel ofzo. Alleen fruit.
ja, soms verbaas ik me ook over die dingen, de combi lijkt echt smerig vaakquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat doet zij dus wel. En wil soms dat ik het probeer (1x gedaan, was nog lekker ook damnit!)
maar kan me niet voorstellen dat die groene prut t extra lekekr maakt, denk dat t zonder gewoon NOG lekkerder isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat doet zij dus wel. En wil soms dat ik het probeer (1x gedaan, was nog lekker ook damnit!)
Ik word er wel moddervet van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:02 schreef missbehavin het volgende:
De pest dat ik geen banaan mag, dat is altijd fijn in een smoothie
Hoeveel banaan eet jij dan wel niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er wel moddervet van.
Er gaat een halve tot een hele in 1 smoothiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoeveel banaan eet jij dan wel niet?
Daar word je toch niet moddervet van? Toen ik zwanger was at ik in een weekend zo 3 kilo weg, dat was pas ergquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er gaat een halve tot een hele in 1 smoothie
Ja, en zag je daar zo even 8~9 pond aankomen! Oh nee wacht, dat was de parasiet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar word je toch niet moddervet van? Toen ik zwanger was at ik in een weekend zo 3 kilo weg, dat was pas erg
Ik heb nog geen vergelijkend onderzoek uitgevoerdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar kan me niet voorstellen dat die groene prut t extra lekekr maakt, denk dat t zonder gewoon NOG lekkerder is
Try 23 kiloquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en zag je daar zo even 8~9 pond aankomen! Oh nee wacht, dat was de parasiet.
Wel als je heel weinig beweegtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar word je toch niet moddervet van? Toen ik zwanger was at ik in een weekend zo 3 kilo weg, dat was pas erg
Banaan met tonijn en mayo vindt je ook zeker niets danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:10 schreef Ripley het volgende:
Banaan vind ik echt het smerigste ooit.
Een losse banaan zo uit de schil vind ik ook niet te eten, maar in een smoothie vind ik het lekker. Moet het wel goed gepureerd zijn want zo'n bananenklont in je smoothie is net alsof je een slak doorsliktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:10 schreef Ripley het volgende:
Banaan vind ik echt het smerigste ooit.
Ieuw dat klinkt smerig!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
Banaan met tonijn en mayo vindt je ook zeker niets dan
Gatverdamme manquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
Banaan met tonijn en mayo vindt je ook zeker niets dan
Ik heb in Engeland veel bij de Subway gegeten, teveel... Kan er nu echt nauwelijks meer naar binnen. Alleen de geur alquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel als je heel weinig beweegt
Op vakantie ook, aten we elke middag bij de SubwayZei m'n vriendin: Ik zal wel zijn afgevallen, we lopen zo ontzettend veel op een dag.
Ik: Ik zal wel zijn aangekomen, we eten bijna elke middag bij de Subway.
Zo gaat dat
Hehe, de reacties, voorspelbaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gatverdamme manBen je zwanger ofzo?
Ik ben er voorlopig ook even van genezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb in Engeland veel bij de Subway gegeten, teveel... Kan er nu echt nauwelijks meer naar binnen. Alleen de geur al
Kilo he, niet eens pond...quote:
whutquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Tosti Elvisbanaan met pindakaas
Gister nog broodje gehaaldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb in Engeland veel bij de Subway gegeten, teveel... Kan er nu echt nauwelijks meer naar binnen. Alleen de geur al
Dan ben je goed teruggerekt, zullen we maar zeggenquote:
Totdat ik mijn salami er in hang, zit het er zo weer bijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben je goed teruggerekt, zullen we maar zeggen.
Stinkt ie zo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totdat ik mijn salami er in hang, zit het er zo weer bij
En een condoom is al aangebrachtquote:
Hoe makkelijk!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een condoom is al aangebracht.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totdat ik mijn salami er in hang, zit het er zo weer bij
Ja gelukkig welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben je goed teruggerekt, zullen we maar zeggen.
Zit nu een topic te lezen over vrouwen die worden ingeruildquote:
Wat heeft dat met mij te maken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit nu een topic te lezen over vrouwen die worden ingeruild.
Niets per sequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mij te maken?
ziekenverzorgenquote:
* HeatWave zegt het maar nietquote:
Niet alleen hij kennelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef Cue_ het volgende:
Babs!!!!
Kan je je dit nog herinneren?
[..]
Toen was ik populairquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:49 schreef STING het volgende:
[..]
Niet alleen hij kennelijk
[SEX SC] ...everyone loves Cue_...
For a change huhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
* HeatWave zegt het maar niet.
Ja, als we nou vrijdag van 8 tot 17.00 uur overslaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef missbehavin het volgende:
Het mag wel eens vrijdagmiddag worden...
Dat mag helemaal niet! Morgen nog een feest en ik moet nog een outfit bedenken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef missbehavin het volgende:
Het mag wel eens vrijdagmiddag worden...
shirt, broek, sokken, schoenen, klaar. Wijfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat mag helemaal niet! Morgen nog een feest en ik moet nog een outfit bedenken.
Hij drinkt wijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
shirt, broek, sokken, schoenen, klaar. Wijf.
Hij was tofquote:
Bh! die ben je vergetenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij was tof.
Oh, onderbroek is idd optioneel.
* HeatWave schrikt!quote:
Ja maar Q gaat die nu dus wel vergetenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:04 schreef HeatWave het volgende:
* HeatWave schrikt!
nee doos, die heb ik gewoon aan.
van wijn krijg je toch geen moobsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar Q gaat die nu dus wel vergeten
Maar van al dat bier dat ie op heeft welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:05 schreef HeatWave het volgende:
van wijn krijg je toch geen moobs.
Jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja, als we nou vrijdag van 8 tot 17.00 uur overslaan
Succesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:08 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed, tijd voor de bus richting de fysio
Halloquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
24/m/in de buurt van Eindhoven
Fotograaf/cameraman, ben eigenlijk nog student maar zit al enkele jaren bij speciaal traject voor excellente studenten, heb daardoor al voor veel bedrijven gewerkt. Zit denk ik nu al >5 jaar op FOK!
Ik ben heteroquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En misschien is Braziliaans jiu jitsu ook iets voor jou, hoop bezwete bespierde mannen en veel close contact
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ook net zitten kijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
Kut.
Net Femme de la Rue gekeken.
Zou bijna gewoon zelf daar de straten willen schoonvegen
Voor de geïnteresseerden:
Nou, kom op voor je zusters en richt een knokploeg opquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:26 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Nou, kom op voor je zusters en richt een knokploeg opTijd van passief op de bank ijs eten en huilen om Grey's Anatomy is lang voorbij als vrouwen gelijkwaardigheid willen.
Juist, daar doen vrouwen niet aan.quote:
Volgens mij hebben ze nergens een 13e verdieping. Ook de 13e rij stoelen in een vliegtuig bestaat niet.quote:
Kom op! Dan film ik wel! Ik zie het al helemaal voor me; groepje vrouwen van rond de twintig die het zat zijn om telkens als sletjes te worden behandeld. Gaan trainen, allemaal een specifieke vechtsport. Gaan dan de straten op en meppen erop los. Op het einde schoppen ze gezamenlijk de woordvoerder van Sharia4Belgium aan pulp. Denk Irreversible meets Drive meets Inglorious Basterds met een mix van de chickploitation flicks van weleer!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist, daar doen vrouwen niet aan.
oh god! En op de poster dan vrouwelijke variant van manneke pis! Daaaaaaayumn!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:34 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Kom op! Dan film ik wel! Ik zie het al helemaal voor me; groepje vrouwen van rond de twintig die het zat zijn om telkens als sletjes te worden behandeld. Gaan trainen, allemaal een specifieke vechtsport. Gaan dan de straten op en meppen erop los. Op het einde schoppen ze gezamenlijk de woordvoerder van Sharia4Belgium aan pulp. Denk Irreversible meets Drive meets Inglorious Basterds met een mix van de chickploitation flicks van weleer!
Titel zal zijn: Brussel's Bitches
Godverdomme MissMSX! Dit KUNNEN we niet laten liggen!
Ik zie hem wel verschijnen op tvquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:34 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Kom op! Dan film ik wel! Ik zie het al helemaal voor me; groepje vrouwen van rond de twintig die het zat zijn om telkens als sletjes te worden behandeld. Gaan trainen, allemaal een specifieke vechtsport. Gaan dan de straten op en meppen erop los. Op het einde schoppen ze gezamenlijk de woordvoerder van Sharia4Belgium aan pulp. Denk Irreversible meets Drive meets Inglorious Basterds met een mix van de chickploitation flicks van weleer!
Titel zal zijn: Brussel's Bitches
Godverdomme MissMSX! Dit KUNNEN we niet laten liggen!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef Tegan het volgende:
Ik had wel ruzie met een klant. Altijd leuk. Zeker als ik gewoon gelijk heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zeggen ze op het werk ook altijd als ik mijn klanten zo noemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij noemt je klanten hoeren?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zeggen ze op het werk ook altijd als ik mijn klanten zo noem.
Hoe noemen je collega's ze dan?quote:
"Zo, vandaag toch weer een kutanders gehad joh."quote:
Ik ben niet zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Zo, vandaag toch weer een kutanders gehad joh."
Uitkleden.quote:
equote:
Ik mis tietenquote:
Dit is wel in dezelfde categorie als mij in je sig zetten hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:57 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik had vrouwelijke namen nodig
Ik heb geen tieten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:56 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik ook, mag ik die van jou anders even lenen?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is wel in dezelfde categorie als mij in je sig zetten hoor.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:10 schreef Tegan het volgende:
Zijn er trouwens bandjes met pratende mensen? Anders denkt de pizzajongen nog dat ik megaveel eet.
Ja ja. Haal me nu maar uit je sig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:10 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jongen of meisje, ik vind je wel lief
[ afbeelding ]
Zo groot is mijn huis nietquote:
Ja, te laat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:14 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
People sound effect zoeken op YouTube
Hoe komt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, te laat.
Enne, zo vind ik je helemaal niet meer aardig.
tja, we vallen al weer buiten de leeftijdsgrensquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie hem wel verschijnen op tv
By farquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
tja, we vallen al weer buiten de leeftijdsgrens
Wel een goed excuus om op onze lui reetjes te blijven zittenquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel een goed excuus om op onze lui reetjes te blijven zitten
Stiletto's zijn killing idd...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
Oh god... OH GOD!
Luisterde net naar dit:
Ext. 's avonds, straat van Brussel
Harde regen klettert op de kinderkopjes. Op de grond ligt een man op zijn rug, met zijn handen bewegend richting de camera. Een stiletto hak komt in beeld en blokkeert het zicht op de man.
Side shot van de stiletto hak, blijken er meerdere te zijn, die over de kinderkopjes lopen richting de man. De handen van de man probeert één van de benen van de vrouwen vast te pakken, maar door de regen en de gladde benen (daarom harsen vrouwen!) glijdt zijn hand er meteen vanaf. De hakken gaan langzaam de lucht in. De man zwaait nog wanhopig met zijn handen richting de vrouwen, "God heb genade" ontsnapt nog zachtjes uit zijn mond. De hakken stoppen in op de man, zijn huid doorborend.
Close up van zijn hand, een hak doorboort palm van zijn hand, de hak draait en de man kermt het uit van de pijn.
Close up andere hand, zelfde riedeltje.
Close up van kruis van de man, een hak doorboort zijn penis, een luide schreeuw ontsnapt uit zijn mond.
Close up van zijn hoofd, een hak doorboort zijn oogkas.
Close up van de straat, bestaand uit kinderkopjes. Bloed vermengt zich met het regenwater en stroomt over de straat. Stompend geluid van hakken die klikken tegen de kinderkopjes is nog te horen.
Edit: die film gaat er gewoon komen heh
Echt wel.quote:
Straks ff checken dan. Hard of zacht?quote:
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks ff checken dan. Hard of zacht?
quote:
Oh. Dan ga ik niet trouwen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Tegan het volgende:
Als je trouwt heb je dus nog niet oneindig veel boobyplaytime.
Het is een mythequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Tegan het volgende:
Yay, unlimited boobtime!quote:
Niet als jij continu de boot afhoudt nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Tegan het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:03 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik ben heteroIk sta er om bekend daar niets om te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoi, aangenaam, welkom. Mijn naam is idris
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zo hebben mijn vrienden en ik nog steeds een plan voor een film over Eindhoven, en aangezien je in de buurt woont......quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
Edit: die film gaat er gewoon komen heh
Met liefdesverhalen moet je bij mij niet zijn, ik ben meer van de thrillers en actiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo hebben mijn vrienden en ik nog steeds een plan voor een film over Eindhoven, en aangezien je in de buurt woont......
Na Paris, je t'aime en New York I love you met liefdesverhalen in de wijken van die steden, wilden "Eindhoven, khou van oe" maken, met short stories in Gestel, Strijp, Woensel etc, de wijken van Eindhoven dus
Ik had een liefdesverhaal ooit verzonnen, maar weet niet of hij nu melodramatisch is of juist gewoon heel droevig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet of je Paris je t'aime ooit gezien hebt, maar die waren ook niet allemaal kusjekusje zoet hoorHet is geen Valentines Day of New Years Eve
Oh die lijkt me überslecht jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Anyway, slapen. Moet de bagger genaamd Abraham Lincol: Vampire Hunter van mijn netvlies spoelen ,met leuke dromen.
Ze horen ook een beetje droevig te zijn toch..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:08 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik had een liefdesverhaal ooit verzonnen, maar weet niet of hij nu melodramatisch is of juist gewoon heel droevig.
Mwa, deze was meer triest dan droevigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze horen ook een beetje droevig te zijn toch..
Ach, vast beter dan een romcomquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:32 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mwa, deze was meer triest dan droevig
Alles wat ik verzin is beter dan datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, vast beter dan een romcom
Hell, alles wat ik verzin is beter dan datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:37 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Alles wat ik verzin is beter dan dat
Something like a phenomenonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:14 schreef Ang3l het volgende:
Wakker worden met LL Cool J en Doin' it...... da's niet goed
Die vind ik toch weer net iets minderquote:
Fout?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vind ik toch weer net iets minder
Die heeft niet van die teksten als:
I'm gonna call you Big Daddy and scream your name
Matter fact I can't wait for your candy rain
En het ergste is, na 10 (?) ken ik nog hele stukken uit m'n kop. Zo fout......
quote:
In Nederland is er geen gebouw te vinden zonder 13e verdieping (mits zo hoog). En ook in het vliegtuig heb je gewoon een rij 13.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nergens een 13e verdieping. Ook de 13e rij stoelen in een vliegtuig bestaat niet.
Hey Marlous, ik wil met je onder de douchequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:30 schreef Kreator het volgende:
Ik ken xoberzo alleen maar liedjes van 10 jaar en ouder uit m'n kop..
Hela hela ho.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hey Marlous, ik wil met je onder de douche
Die ken ik ook.
Ok dat zou kunnen. Maar het zijn niet alleen de Amerikanen. Britten doen het ook en ik heb pics om het te bewijzen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Nederland is er geen gebouw te vinden zonder 13e verdieping (mits zo hoog). En ook in het vliegtuig heb je gewoon een rij 13.
Ik dacht - heel even - dat deze nieuwe video zich afspeelde met een nucleaire oorlog op de achtergrond, gezien het plaatje. Maar misschien heb ik koffie nodig.quote:
Denken is idd nooit verstandig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht - heel even - dat deze nieuwe video zich afspeelde met een nucleaire oorlog op de achtergrond, gezien het plaatje. Maar misschien heb ik koffie nodig.
Maar hij blijft wel altijd over een ander grietje zingenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:37 schreef stbabylon het volgende:
Vind het vooral zo jammer dat hij nu overal zijn vriendin in de clip heeft. In het begin had hij er nog wel eens zo'n redelijke smijtsnol bij.
Hij moet wat, qua rijmschema.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hij blijft wel altijd over een ander grietje zingen
Maar hij blijft trouw aan Deborahquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hij blijft wel altijd over een ander grietje zingen
Hij mot t eens wagen om vreemd te gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar hij blijft trouw aan Deborah
Dan gaat ze op hem zitten en kan hij alleen nog maar uitademen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij mot t eens wagen om vreemd te gaan
Mental image.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan gaat ze op hem zitten en kan hij alleen nog maar uitademen.
Hij is vast de enige die dat geen erge dood vindtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Zo makkelijk om grappen te maken over iemands uiterlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moderators hè. Kutvolkje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo makkelijk om grappen te maken over iemands uiterlijk.
Zekerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo makkelijk om grappen te maken over iemands uiterlijk.
Dat is dan wel weer tofquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Liever dan dit kon ik het niet brengen.
Was het maar zoquote:
Jij bent toch wel een betere?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Was het maar zo.
Ik ben een van de velen tegenwoordig.
Dat dan weer wel. Always look out for number 1quote:
Jij bent number 1 sucker?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Dat dan weer wel. Always look out for number 1.
Ik weet het niet, ik ga niet patsen dat ik het beste zuigquote:
Ik mag niet lekkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:44 schreef Kreator het volgende:
Ik heb me wel ingeschreven als R&P mod. Maar ik weet niet hoeveel haters er zijn. Wat is de tussenstand, HW?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag niet lekkenDoe maar zwart, net als Re.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je iets tegen zwart had?quote:
Spray.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets tegen zwart had?.
Een normaal werkrooster dus..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:49 schreef Samzz het volgende:
Fuck dit, vanaf vandaag gewoon vijf dagen achter elkaar werken. En ook nog eens 's avonds
.
Haters richting jou? Waarom dat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:44 schreef Kreator het volgende:
Ik heb me wel ingeschreven als R&P mod. Maar ik weet niet hoeveel haters er zijn. Wat is de tussenstand, HW?.
Hey, Andre van Duin en Seth Gaaikema hebben zo hun hele leven geld verdiendquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god, ja die zagen we niet aankomen.
Geen idee, ik heb niets dan respect voor users en crew.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haters richting jou? Waarom dat?
idd, ik zie ook geen enkel bezwaar verder, hooguit dat ik een beetje bang ben dat je de zoveelste ja-knikker in de crew wordt. maar soitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niets dan respect voor users en crew.
Ik kan niet anders dan je geloven. Je notes kan ik niet lezen, die worden geblocked door de webfilter op het werkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niets dan respect voor users en crew.
Ik zou ze willen copy/pasten, maar ik heb een 25MB maillimietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan je geloven. Je notes kan ik niet lezen, die worden geblocked door de webfilter op het werk
Louter lofzang.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan je geloven. Je notes kan ik niet lezen, die worden geblocked door de webfilter op het werk
..ik bedoel.. als dit je notes zijn, verdien je een lintje.quote:Maar goed, komptie:
Geachte heer,
Ik zie dat uw laatste bijdrage aan dit topic een foto vertoont die mijn interesse wekt. Het valt mij op dat de gele kleur op uw geslachtsdeel overheersend is. Mijn advies en voorstel is om een huisarts te bezoeken, danwel de instellingen van uw fototoestel te controleren. Ik poogde een boterham te eten tijdens het bekijken van dit beeld en dat faalde jammerlijk. In de hoop in de toekomst weer te kunnen dineren tijdens het bekijken van KPD coitus beeldmateriaal, verblijf ik.
Hoogachtend,
Drs. K.R. Eator.
Een lintje? Je verdient een Ridderschap.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
..ik bedoel.. als dit je notes zijn, verdien je een lintje.
Nou ja, iig iets met een zwaard en slaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een lintje? Je verdient een Ridderschap.
Ja, halloquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik elke dag minstens 10 keer in de slowchats ga roepen dat het wel de bedoeling is dat men ontopic post..
Nog beter, dat doen in de SC's in GC, onder het mom van gastmoddenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik elke dag minstens 10 keer in de slowchats ga roepen dat het wel de bedoeling is dat men ontopic post..
Posts van mods editten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog beter, dat doen in de SC's in GC, onder het mom van gastmodden
Awkward op je werk lijkt mequote:
Zie ik eruit als Static?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog beter, dat doen in de SC's in GC, onder het mom van gastmodden
Belmeisje danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tenzij je een secretaresse staat te palen.
beter hier, trust mequote:
Die verslikken zich?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
beter hier, trust me.
De secretaresses zijn bijna allemaal van die indische-paniek-mutsen.
Man, die weten niet hoe een pik eruit zietquote:
Hopelijk is het niet te rustigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:39 schreef stbabylon het volgende:
Sodeju, denk dat ik veel op FOK zit vandaag.
Vertel eens een leuk verhaaltje danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:44 schreef stbabylon het volgende:
Nou inderdaad, als ik rust wil hebben, kan ik me wel focussen op het werk.
Aardigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik leg vast een zeiltje op de vloer...
Of je hebt last van holtorrenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:08 schreef Kreator het volgende:
Ik heb jeuk aan den anus. Meestal een teken dat ik weer stevig gepakt ga worden in de darkroom op zaterdagavond.
Wat zal dat kind goed ontwikkelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:13 schreef Cue_ het volgende:
Er zit hier een kind over de gang te bleren en te rennen![]()
![]()
Zolang je ze uit m'n buurt houdt en zorgt dat ik ze niet hoor of zie is 't allemaal prima.quote:
Sorry, was naar mobiele telefoons aan het kijken. Ook belangrijk, mag begin september verlengen.quote:
Ik ook. september 2013.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry, was naar mobiele telefoons aan het kijken. Ook belangrijk, mag begin september verlengen.
Schreeuwende/krijsende kinderen/peutersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
En schreeuwen nu ook nogEcht dood aan dat kind!!
Altijd leuk van die collega's die hun oogappeltje op het werk vertonenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
En schreeuwen nu ook nogEcht dood aan dat kind!!
nee, de ouders die dat niet onder controle hebben, die haat ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:23 schreef STING het volgende:
[..]
Schreeuwende/krijsende kinderen/peuters
Je had hier moeten zijn vorige weekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, de ouders die dat niet onder controle hebben, die haat ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |