Denken is idd nooit verstandig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht - heel even - dat deze nieuwe video zich afspeelde met een nucleaire oorlog op de achtergrond, gezien het plaatje. Maar misschien heb ik koffie nodig.
Maar hij blijft wel altijd over een ander grietje zingenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:37 schreef stbabylon het volgende:
Vind het vooral zo jammer dat hij nu overal zijn vriendin in de clip heeft. In het begin had hij er nog wel eens zo'n redelijke smijtsnol bij.
Hij moet wat, qua rijmschema.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hij blijft wel altijd over een ander grietje zingen
Maar hij blijft trouw aan Deborahquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hij blijft wel altijd over een ander grietje zingen
Hij mot t eens wagen om vreemd te gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar hij blijft trouw aan Deborah
Dan gaat ze op hem zitten en kan hij alleen nog maar uitademen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij mot t eens wagen om vreemd te gaan
Mental image.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan gaat ze op hem zitten en kan hij alleen nog maar uitademen.
Hij is vast de enige die dat geen erge dood vindtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Zo makkelijk om grappen te maken over iemands uiterlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moderators hè. Kutvolkje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo makkelijk om grappen te maken over iemands uiterlijk.
Zekerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo makkelijk om grappen te maken over iemands uiterlijk.
Dat is dan wel weer tofquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Liever dan dit kon ik het niet brengen.
Was het maar zoquote:
Jij bent toch wel een betere?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Was het maar zo.
Ik ben een van de velen tegenwoordig.
Dat dan weer wel. Always look out for number 1quote:
Jij bent number 1 sucker?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Dat dan weer wel. Always look out for number 1.
Ik weet het niet, ik ga niet patsen dat ik het beste zuigquote:
Ik mag niet lekkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:44 schreef Kreator het volgende:
Ik heb me wel ingeschreven als R&P mod. Maar ik weet niet hoeveel haters er zijn. Wat is de tussenstand, HW?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag niet lekkenDoe maar zwart, net als Re.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je iets tegen zwart had?quote:
Spray.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets tegen zwart had?.
Een normaal werkrooster dus..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:49 schreef Samzz het volgende:
Fuck dit, vanaf vandaag gewoon vijf dagen achter elkaar werken. En ook nog eens 's avonds
.
Haters richting jou? Waarom dat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:44 schreef Kreator het volgende:
Ik heb me wel ingeschreven als R&P mod. Maar ik weet niet hoeveel haters er zijn. Wat is de tussenstand, HW?.
Hey, Andre van Duin en Seth Gaaikema hebben zo hun hele leven geld verdiendquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god, ja die zagen we niet aankomen.
Geen idee, ik heb niets dan respect voor users en crew.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haters richting jou? Waarom dat?
idd, ik zie ook geen enkel bezwaar verder, hooguit dat ik een beetje bang ben dat je de zoveelste ja-knikker in de crew wordt. maar soitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niets dan respect voor users en crew.
Ik kan niet anders dan je geloven. Je notes kan ik niet lezen, die worden geblocked door de webfilter op het werkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niets dan respect voor users en crew.
Ik zou ze willen copy/pasten, maar ik heb een 25MB maillimietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan je geloven. Je notes kan ik niet lezen, die worden geblocked door de webfilter op het werk
Louter lofzang.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan je geloven. Je notes kan ik niet lezen, die worden geblocked door de webfilter op het werk
..ik bedoel.. als dit je notes zijn, verdien je een lintje.quote:Maar goed, komptie:
Geachte heer,
Ik zie dat uw laatste bijdrage aan dit topic een foto vertoont die mijn interesse wekt. Het valt mij op dat de gele kleur op uw geslachtsdeel overheersend is. Mijn advies en voorstel is om een huisarts te bezoeken, danwel de instellingen van uw fototoestel te controleren. Ik poogde een boterham te eten tijdens het bekijken van dit beeld en dat faalde jammerlijk. In de hoop in de toekomst weer te kunnen dineren tijdens het bekijken van KPD coitus beeldmateriaal, verblijf ik.
Hoogachtend,
Drs. K.R. Eator.
Een lintje? Je verdient een Ridderschap.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
..ik bedoel.. als dit je notes zijn, verdien je een lintje.
Nou ja, iig iets met een zwaard en slaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een lintje? Je verdient een Ridderschap.
Ja, halloquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik elke dag minstens 10 keer in de slowchats ga roepen dat het wel de bedoeling is dat men ontopic post..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |