Haal dan uit je klauwenquote:
HWquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt ook zo'n "sterrenkind"? En heeeeel bijzonder kind dat je gewoon niet moet remmen in zijn ontwikkeling.
Waar?quote:
Ja leuk, maar WAARquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht eerst dat het een post van Q was
Linkje aanklikkenquote:
klikken op het datumdeel van de quote?quote:
Kinderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Linkje aanklikken
Iedere dag gewekt worden door rotkind.
Je bent zelf een kleinkindquote:
Mwah, niet per sequote:
Ik word nu al weken rond 3 uur wakker! Als ik mazzel heb val ik weer in slaap maar meestal is dat niet zo en blijf ik wakker tot ik op moet staanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:00 schreef Daalder82 het volgende:
Iemand anders die zich ook zo moe voelt? Ik kan zo in slaap vallen (en om 3 uur 's nachts klaarwakker zijn ...).
[..]
Mwah, niet per semaar ik heb er geen behoefte aan. Lekker rustig
.
Oh, dat wordt gewoon nooit meer seks dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat er ook bij mannen verschil in schijnt te zitten. Dus dat je daar ook weer opnieuw mag beginnen bij een nieuwe scharrel?.
Dat is beter voor je. Anders kom je ook maar in de hel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat wordt gewoon nooit meer seks dus.
Mail... wat was dat ook alweer?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef Tegan het volgende:
En, als je de nieuwe Gmail layout op 'compact' zet is hij best te doen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop