Een lintje? Je verdient een Ridderschap.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
..ik bedoel.. als dit je notes zijn, verdien je een lintje.
Nou ja, iig iets met een zwaard en slaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een lintje? Je verdient een Ridderschap.
Ja, halloquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik elke dag minstens 10 keer in de slowchats ga roepen dat het wel de bedoeling is dat men ontopic post..
Nog beter, dat doen in de SC's in GC, onder het mom van gastmoddenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik elke dag minstens 10 keer in de slowchats ga roepen dat het wel de bedoeling is dat men ontopic post..
Posts van mods editten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog beter, dat doen in de SC's in GC, onder het mom van gastmodden
Awkward op je werk lijkt mequote:
Zie ik eruit als Static?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog beter, dat doen in de SC's in GC, onder het mom van gastmodden
Belmeisje danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tenzij je een secretaresse staat te palen.
beter hier, trust mequote:
Die verslikken zich?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
beter hier, trust me.
De secretaresses zijn bijna allemaal van die indische-paniek-mutsen.
Man, die weten niet hoe een pik eruit zietquote:
Hopelijk is het niet te rustigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:39 schreef stbabylon het volgende:
Sodeju, denk dat ik veel op FOK zit vandaag.
Vertel eens een leuk verhaaltje danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:44 schreef stbabylon het volgende:
Nou inderdaad, als ik rust wil hebben, kan ik me wel focussen op het werk.
Aardigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik leg vast een zeiltje op de vloer...
Of je hebt last van holtorrenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:08 schreef Kreator het volgende:
Ik heb jeuk aan den anus. Meestal een teken dat ik weer stevig gepakt ga worden in de darkroom op zaterdagavond.
Wat zal dat kind goed ontwikkelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:13 schreef Cue_ het volgende:
Er zit hier een kind over de gang te bleren en te rennen![]()
![]()
Zolang je ze uit m'n buurt houdt en zorgt dat ik ze niet hoor of zie is 't allemaal prima.quote:
Sorry, was naar mobiele telefoons aan het kijken. Ook belangrijk, mag begin september verlengen.quote:
Ik ook. september 2013.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry, was naar mobiele telefoons aan het kijken. Ook belangrijk, mag begin september verlengen.
Schreeuwende/krijsende kinderen/peutersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
En schreeuwen nu ook nogEcht dood aan dat kind!!
Altijd leuk van die collega's die hun oogappeltje op het werk vertonenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
En schreeuwen nu ook nogEcht dood aan dat kind!!
nee, de ouders die dat niet onder controle hebben, die haat ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:23 schreef STING het volgende:
[..]
Schreeuwende/krijsende kinderen/peuters
Je had hier moeten zijn vorige weekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, de ouders die dat niet onder controle hebben, die haat ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |