Try 23 kiloquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en zag je daar zo even 8~9 pond aankomen! Oh nee wacht, dat was de parasiet.
Wel als je heel weinig beweegtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar word je toch niet moddervet van? Toen ik zwanger was at ik in een weekend zo 3 kilo weg, dat was pas erg
Banaan met tonijn en mayo vindt je ook zeker niets danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:10 schreef Ripley het volgende:
Banaan vind ik echt het smerigste ooit.
Een losse banaan zo uit de schil vind ik ook niet te eten, maar in een smoothie vind ik het lekker. Moet het wel goed gepureerd zijn want zo'n bananenklont in je smoothie is net alsof je een slak doorsliktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:10 schreef Ripley het volgende:
Banaan vind ik echt het smerigste ooit.
Ieuw dat klinkt smerig!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
Banaan met tonijn en mayo vindt je ook zeker niets dan
Gatverdamme manquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
Banaan met tonijn en mayo vindt je ook zeker niets dan
Ik heb in Engeland veel bij de Subway gegeten, teveel... Kan er nu echt nauwelijks meer naar binnen. Alleen de geur alquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel als je heel weinig beweegt
Op vakantie ook, aten we elke middag bij de SubwayZei m'n vriendin: Ik zal wel zijn afgevallen, we lopen zo ontzettend veel op een dag.
Ik: Ik zal wel zijn aangekomen, we eten bijna elke middag bij de Subway.
Zo gaat dat
Hehe, de reacties, voorspelbaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gatverdamme manBen je zwanger ofzo?
Ik ben er voorlopig ook even van genezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb in Engeland veel bij de Subway gegeten, teveel... Kan er nu echt nauwelijks meer naar binnen. Alleen de geur al
Kilo he, niet eens pond...quote:
whutquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Tosti Elvisbanaan met pindakaas
Gister nog broodje gehaaldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb in Engeland veel bij de Subway gegeten, teveel... Kan er nu echt nauwelijks meer naar binnen. Alleen de geur al
Dan ben je goed teruggerekt, zullen we maar zeggenquote:
Totdat ik mijn salami er in hang, zit het er zo weer bijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben je goed teruggerekt, zullen we maar zeggen.
Stinkt ie zo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totdat ik mijn salami er in hang, zit het er zo weer bij
En een condoom is al aangebrachtquote:
Hoe makkelijk!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een condoom is al aangebracht.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totdat ik mijn salami er in hang, zit het er zo weer bij
Ja gelukkig welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben je goed teruggerekt, zullen we maar zeggen.
Zit nu een topic te lezen over vrouwen die worden ingeruildquote:
Wat heeft dat met mij te maken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit nu een topic te lezen over vrouwen die worden ingeruild.
Niets per sequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mij te maken?
ziekenverzorgenquote:
* HeatWave zegt het maar nietquote:
Niet alleen hij kennelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef Cue_ het volgende:
Babs!!!!
Kan je je dit nog herinneren?
[..]
Toen was ik populairquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:49 schreef STING het volgende:
[..]
Niet alleen hij kennelijk
[SEX SC] ...everyone loves Cue_...
For a change huhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
* HeatWave zegt het maar niet.
Ja, als we nou vrijdag van 8 tot 17.00 uur overslaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef missbehavin het volgende:
Het mag wel eens vrijdagmiddag worden...
Dat mag helemaal niet! Morgen nog een feest en ik moet nog een outfit bedenken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef missbehavin het volgende:
Het mag wel eens vrijdagmiddag worden...
shirt, broek, sokken, schoenen, klaar. Wijfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat mag helemaal niet! Morgen nog een feest en ik moet nog een outfit bedenken.
Hij drinkt wijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
shirt, broek, sokken, schoenen, klaar. Wijf.
Hij was tofquote:
Bh! die ben je vergetenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij was tof.
Oh, onderbroek is idd optioneel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |