Daarom ook de haakjes eromheen. Stelde niet zoveel voor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:17 schreef golfer het volgende:
Henk v.d. Meijden of Hummie v.d. Tonnekreek noemden zich ook journalist.
Naamtopic moet kunnen he. Daar bovenop kan de eer van het weglaten van de haakjes toch ook welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:48 schreef Redefine het volgende:
Ik mis nog de haakjes rondom 'journalist', anders is het een wat te groot woord.
Geen probleem hoor, het is weer eens wat anders dan ome Martquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Naamtopic moet kunnen he. Daar bovenop kan de eer van het weglaten van de haakjes toch ook wel
Dat was Journalistiek met een grote J.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:17 schreef golfer het volgende:
Henk v.d. Meijden of Hummie v.d. Tonnekreek noemden zich ook journalist.
Daarom ben ik ook gestopt. Kon niet tot bij hun grootheid in de buurt komenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat was Journalistiek met een grote J.
De grootsheid van Mart neemt nog steeds toe trouwensquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook gestopt. Kon niet tot bij hun grootheid in de buurt komen
Tsjah, zowel bij Margriet, Weekend, Story en Privé hebben gezeten. En uiteindelijk Big Brother, dan ben je niet meer te overtreffen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook gestopt. Kon niet tot bij hun grootheid in de buurt komen
Mart ploft uiteindelijk uit elkaar en dan is hij een supernova.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De grootsheid van Mart neemt nog steeds toe trouwens
Dus dat is waarom eind dit jaar de wereld vergaat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Mart ploft uiteindelijk uit elkaar en dan is hij een supernova.
Nu elke avond bij de NOS doet ze zeker ook de Big Mart show.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah, zowel bij Margriet, Weekend, Story en Privé hebben gezeten. En uiteindelijk Big Brother, dan ben je niet meer te overtreffen.
Zou kunnen. Alles is afhankelijk van wat hij als freelancer kan doen. Mocht het misgaan dan hebben we uiteindelijk altijd een zwart gat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus dat is waarom eind dit jaar de wereld vergaat?
Mart staat boven alles. Nu hebben we het nog over Zeus, maar dat zal ooit Mart worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu elke avond bij de NOS doet ze zeker ook de Big Mart show.
Mart schiep de sportwereld in zeven dagenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Mart staat boven alles. Nu hebben we het nog over Zeus, maar dat zal ooit Mart worden.
De enige die Mart aan zou kunnen is Chuck Norris.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mart schiep de sportwereld in zeven dagen![]()
OT: hopelijk morgen weer gasten die goed meedoen of ertegenin gaan zoals Bosch en Ron Vlaar.
Ik denk dat hij implodeert en een zwart gat wordt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Mart ploft uiteindelijk uit elkaar en dan is hij een supernova.
Maar zelf sporten, ho maar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mart schiep de sportwereld in zeven dagen![]()
Het enige zwart gat dat ontstaat is het zwarte gat waar de wereld in komt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat hij implodeert en een zwart gat wordt.
Met Ria Visser was Mart aardige prestaties neer aan het zetten hoor.quote:
quote:Mart Smeets of Wilfred Genee?
'Ik zeg Wilfred Genee. Dat is gebaseerd op de laatste uitzendingen bij de NOS, hoor. Ik vind Mart niet in vorm. Hij is minder sterk dan anders. Ik ben zelfs teleurgesteld in hem. Toen hij deze week Peter Hellenbrand, de schutter op het onderdeel 10 meter luchtgeweer, aan tafel had, bleek Mart zich niet in zijn gast te hebben verdiept. Gewoon niet voorbereid. Dat was ik niet van hem gewend.'
Wil je het daar niet over hebben, dan krijg ik meteen een beeld van een naakte Mart in mijn hoofdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Met Ria Visser was Mart aardige prestaties neer aan het zetten hoor.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je het daar niet over hebben, dan krijg ik meteen een beeld van een naakte Mart in mijn hoofd
Ik heb dat gezien toen en ik dacht, WIE wil er in hemelsnaam seks hebben met Martquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dat gezien toen en ik dacht, WIE wil er in hemelsnaam seks hebben met Mart
Ja lekker, ik ga zo lunchen, meteen verpest.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef OProg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Mart, Kanjer!"
Moet je je dan eens inbeelden hoe dat er uit ziet als ze bezig zijn.
Niet zo lelijk doen over Ericaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
"Mart, Kanjer!"
Ze heeft een goed hart, zou Jules Deelder zeggen. 'Het moet alleen gebraden op haar rug hangen.'quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen over EricaHet is een toffe vrouw.
Hij heeft ooit nog in 1836 in het Nederland basketbalteam gespeeld.quote:
Ik gun Erica inderdaad het beste en het beste is Mart.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen over EricaHet is een toffe vrouw.
Fantástisch, al die Olumpiërs!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef OProg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Mart, Kanjer!"
Ik hoop het. Hij was echt blij met z'n brons.quote:
Klopt. Ik zit weer op 4quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:33 schreef Ooku het volgende:
Geen zin in Mart vanavond, gaat vast weer zo denigrerend naar die bronze medaille winnaars. In de avondetappe was hij nog wel leuk, maar nu is hij gewoon heel arrogant.
Die moet nog voor de 50m.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:35 schreef golfer het volgende:
Ik neem aan dat Henk er vanavond wel zit en als Ranomi het waarmaakt zal die er ook ongetwijfeld bij zijn?
haar wedstrijd is toch om half tien...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:35 schreef golfer het volgende:
Ik neem aan dat Henk er vanavond wel zit en als Ranomi het waarmaakt zal die er ook ongetwijfeld bij zijn?
Is dat vanavond dan ook?quote:
Edith Bosch ging gisteren bijna onderuit. Zo zwaar beladen vertrok ze na alle complimenten van Mart.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:33 schreef Ooku het volgende:
Geen zin in Mart vanavond, gaat vast weer zo denigrerend naar die bronze medaille winnaars. In de avondetappe was hij nog wel leuk, maar nu is hij gewoon heel arrogant.
Succes met de sportlegende Rik Nieman.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Klopt. Ik zit weer op 4
Hij is weer zum kotzen, de zak
Mart stelt geen vragen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Succes met de sportlegende Rik Nieman.
Post de pluspunten van Rik Nieman eens als sportanchorman.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Mart stelt geen vragen.
Hij vertelt hoe het allemaal ging, doet een bewering, bijvoorbeeld: "En dan... dan kun je wel door door de grond zakken..." en vraagt de sporter "zo is het toch? "
Die kan nog net "ja" mompelen en hij gaat weer verder met z'n egotrip
Bij de Avondetappe liet hij wel anderen aan het woord.
Grol geeft altijd goede interviews inderdaad, dus dit moet ook lukkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef Redefine het volgende:
Ranomi zal er niet bij zijn, maar dat mag de pret niet drukken. Hopelijk kunnen de gasten een beetje tegengas geven. Al zal Grol dat wel lukken.
Mart: WE hebben slechts 1 keer goud en 2 keer brons, dat had ook 4 keer goud kunnen zijn. WE hebben het niet goed gedaan. Zoietsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef kilon het volgende:
Ik ga er even goed voor zitten. Mart moet wel heel erg op dreef zijn wil deze aflevering niks worden.
Precies, Grol is een prima kerel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef Redefine het volgende:
Ranomi zal er niet bij zijn, maar dat mag de pret niet drukken. Hopelijk kunnen de gasten een beetje tegengas geven. Al zal Grol dat wel lukken.
Tot nu toe doen alle judoka's het goed, al was Dex vooral aan het slapen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Grol geeft altijd goede interviews inderdaad, dus dit moet ook lukken
Niks mis mee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, Grol is een prima kerel.
Wel de vraag of Henkie nog weet hoe laat die opstond, hoe lang die gedouched heeft, wat hij gegeten heeft en waarom. En uiteraard, wat hij dacht tijdens al die beslommeringen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, Grol is een prima kerel.
quote:
He bedankt he!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je het daar niet over hebben, dan krijg ik meteen een beeld van een naakte Mart in mijn hoofd
Dat heb je altijd. Kijk is wat ik gefilmd heb! Heb je het zelf ook gezien? Ehh.. neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
Staat er ook één het publiek te filmen en niet te kijken.
is toch keigezellig, met Harry en de kids en een oranje shirt aan met tulpen in je haarquote:
Mooie filmpjes vind ik dat altijd.quote:
Ach dan denk je gewoon aan naakte Riaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
He bedankt he!Godver! Zit IK de hele avond met dat beeld in mijn kop. Bedankt hoor!
![]()
In China wordt niet gehuldigd, daar krijgen ze geen straf als ze wel winnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:31 schreef kilon het volgende:
Stel China had zo'n HHH. Die zouden nooit ophouden met huldigen.
ja vind ik ook mooi man, ga altijd met ingrid heenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is toch keigezellig, met Harry en de kids en een oranje shirt aan met tulpen in je haar
gr gr Ria
Nee, dat is een verbetering!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach dan denk je gewoon aan naakte Ria
Mart schiep de sportwereld in zeven dagen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Montov het volgende:
"Hoe nietig een paard is". Vergelijken met Mart is alles nietig natuurlijk.
Van Den Hoogenband zei tijdens een interview dat het een griepje was.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat de man van Anky zo ziek was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |