Dat heb je altijd. Kijk is wat ik gefilmd heb! Heb je het zelf ook gezien? Ehh.. neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
Staat er ook één het publiek te filmen en niet te kijken.
is toch keigezellig, met Harry en de kids en een oranje shirt aan met tulpen in je haarquote:
Mooie filmpjes vind ik dat altijd.quote:
Ach dan denk je gewoon aan naakte Riaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
He bedankt he!Godver! Zit IK de hele avond met dat beeld in mijn kop. Bedankt hoor!
![]()
In China wordt niet gehuldigd, daar krijgen ze geen straf als ze wel winnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:31 schreef kilon het volgende:
Stel China had zo'n HHH. Die zouden nooit ophouden met huldigen.
ja vind ik ook mooi man, ga altijd met ingrid heenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is toch keigezellig, met Harry en de kids en een oranje shirt aan met tulpen in je haar
gr gr Ria
Nee, dat is een verbetering!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach dan denk je gewoon aan naakte Ria
Mart schiep de sportwereld in zeven dagen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Montov het volgende:
"Hoe nietig een paard is". Vergelijken met Mart is alles nietig natuurlijk.
Van Den Hoogenband zei tijdens een interview dat het een griepje was.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat de man van Anky zo ziek was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |