Grol geeft altijd goede interviews inderdaad, dus dit moet ook lukkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef Redefine het volgende:
Ranomi zal er niet bij zijn, maar dat mag de pret niet drukken. Hopelijk kunnen de gasten een beetje tegengas geven. Al zal Grol dat wel lukken.
Mart: WE hebben slechts 1 keer goud en 2 keer brons, dat had ook 4 keer goud kunnen zijn. WE hebben het niet goed gedaan. Zoietsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef kilon het volgende:
Ik ga er even goed voor zitten. Mart moet wel heel erg op dreef zijn wil deze aflevering niks worden.
Precies, Grol is een prima kerel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef Redefine het volgende:
Ranomi zal er niet bij zijn, maar dat mag de pret niet drukken. Hopelijk kunnen de gasten een beetje tegengas geven. Al zal Grol dat wel lukken.
Tot nu toe doen alle judoka's het goed, al was Dex vooral aan het slapen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Grol geeft altijd goede interviews inderdaad, dus dit moet ook lukken
Niks mis mee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, Grol is een prima kerel.
Wel de vraag of Henkie nog weet hoe laat die opstond, hoe lang die gedouched heeft, wat hij gegeten heeft en waarom. En uiteraard, wat hij dacht tijdens al die beslommeringen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, Grol is een prima kerel.
quote:
He bedankt he!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je het daar niet over hebben, dan krijg ik meteen een beeld van een naakte Mart in mijn hoofd
Dat heb je altijd. Kijk is wat ik gefilmd heb! Heb je het zelf ook gezien? Ehh.. neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
Staat er ook één het publiek te filmen en niet te kijken.
is toch keigezellig, met Harry en de kids en een oranje shirt aan met tulpen in je haarquote:
Mooie filmpjes vind ik dat altijd.quote:
Ach dan denk je gewoon aan naakte Riaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
He bedankt he!Godver! Zit IK de hele avond met dat beeld in mijn kop. Bedankt hoor!
![]()
In China wordt niet gehuldigd, daar krijgen ze geen straf als ze wel winnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:31 schreef kilon het volgende:
Stel China had zo'n HHH. Die zouden nooit ophouden met huldigen.
ja vind ik ook mooi man, ga altijd met ingrid heenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is toch keigezellig, met Harry en de kids en een oranje shirt aan met tulpen in je haar
gr gr Ria
Nee, dat is een verbetering!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach dan denk je gewoon aan naakte Ria
Mart schiep de sportwereld in zeven dagen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Montov het volgende:
"Hoe nietig een paard is". Vergelijken met Mart is alles nietig natuurlijk.
Van Den Hoogenband zei tijdens een interview dat het een griepje was.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat de man van Anky zo ziek was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |