Zo gek is het niet als:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:00 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Het enige wat ik raar vind, is dat de Palestijnen volop steun krijgen omdat ze moslims zijn en de Koerden, ook moslims, niet. En dat reken ik de Arabieren, Turken en Iraniërs wel aan.
1. Je moet wat als er genocides worden gepleegd op jouw volk door, ja, moslims. Arabieren of Turken maakt niet uit. Al Anfal, Dersim, Halabja zijn gepleegd door moslims en gesteund door moslims en dan vind je het raar dat wij steun zoeken bij Israel?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:39 schreef rakotto het volgende:
[..]
Zo gek is het niet als:
1. Allies bent met de Israelieten, wat volop als verraad gezien wordt door Arabieren.
2. De Arabieren in éénheid geloven tussen Moslimlanden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Arab_Revoltquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:39 schreef rakotto het volgende:
[..]
Zo gek is het niet als:
1. Allies bent met de Israelieten, wat volop als verraad gezien wordt door Arabieren.
2. De Arabieren in éénheid geloven tussen Moslimlanden.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 04:00 schreef sp3c het volgende:
geen foto's/video's van doden en gewonden pls
Gesteund door dictaturen. Je vergeet dat al die leiders in hetzelfde bootje zitten en niet discrimeneren wanneer het om moorden gaat. Zie Libië, Syrië, Algerije in begin jaren 90, Bahrein, Egypte en Yemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:59 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
1. Je moet wat als er genocides worden gepleegd op jouw volk door, ja, moslims. Arabieren of Turken maakt niet uit. Al Anfal, Dersim, Halabja zijn gepleegd door moslims en gesteund door moslims en dan vind je het raar dat wij steun zoeken bij Israel?
2. De Arabieren in eenheid geloven tussen Arabieren en anderen zolang die zich assimileren.
Ik begrijp dat je mijn commentaar weghaalt, maar dat van S_C is ook niet bepaald iets toevoegend, er zit genoeg materiaal in zijn commentaar verwerkt om te provoceren en Xminator heeft helemaal niks gezegd wat niet waar is, klassiek geval van huillie huillie.quote:
Als je nou ook iets over computerprobleem zou zeggen... (Al is het maar het gebrek aan bronnen van zijn kant.)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:02 schreef Senor__Chang het volgende:
Koerdentopics werken als een rode lap op een stier voor Turken. Zie clitorissport en xminator. Jammer dat er niet strakker gemodt wordt.
Allemaal gelul binnen de marge als de discussie niet ondersteund wordt door bronnen. Wat dat betreft hebben Turken als xminator en ClioSporT mijn zegen, op de normale manier lukt het niet. Zij posten precies als de persoon aan de overkant.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:23 schreef timmmmm het volgende:
Als we nou meer over het topic en minder over de posters gaan zeggen?
Daar ben ik het dan weer helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:47 schreef De_Guidance het volgende:
Er komt wat tegengas tegen PKK-propaganda, ik zie niet in waarom men daar tegen zou modden als iedereen zich verder gedraagt.
Blijft een door EU-erkende terreurbeweging met kindsoldaten..
Je zou eens minder aan de alcohol moeten zitten terwijl je hier loopt te moderaten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:09 schreef sp3c het volgende:
met 'huillie huillie' heeft het geen fuck te maken
we willen geen discussies aan de hand van bloederige foto's filmpjes en dat is iedere keer dat we het toestonden het onvermijdelijke resultaat geweest en dus staan we het niet meer toe
bovendien vinden adverteerders het niet grappig en zonder adverteerders geen fok!
Ach hij zal vast niet alle filmpjes kijken , zeker omdat hij geen zin heeft in geweldsrotzooi.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:39 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je zou eens minder aan de alcohol moeten zitten terwijl je hier loopt te moderaten.
Als hij het niet kan opbrengen om tijd te besteden aan het lezen van posts VOORDAT hij ze verwijderd, moet hij z'n rechten maar inleveren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach hij zal vast niet alle filmpjes kijken , zeker omdat hij geen zin heeft in geweldsrotzooi.
Plaats je filmpjes anders gewoon nog een keer, was een reportage inderdaad geen geweld.
Oh gut o gut, wat heb ik gezegd dan dat niet door de beugels kan? Quote mijn bericht dan maar, vraag het me wel af namelijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:02 schreef Senor__Chang het volgende:
Koerdentopics werken als een rode lap op een stier voor Turken. Zie clitorissport en xminator. Jammer dat er niet strakker gemodt wordt.
Wij (in ieder geval ik) hebben niets tegen koerden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:02 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik heb daar inderdaad na vele malen vragen nog steeds geen antwoord op.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Ach ja ik doe jullie nu even na: bomaanslag door pkk, 45 Turkse kinderen overleden. Bron: komt nog wel....
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En hoe zit het met die Turkse bombardementen op Koerdische burgers, waarbij laatst 30 kinderen omkwamen?
Ik verzin dit niet. Ik plaats hier graag links met bewijzen naar alle artikelen en post video's om het te ondersteunen. Maar ik wacht eerst jouw reactie hierop af.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef eens een bron voor je bewering over 30 omgekomen kinderen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:57 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wij (in ieder geval ik) hebben niets tegen koerden.
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
(...) D'r is niets mis met Koerden (...)
quote:
2012: Niets mis met Koerden.quote:
Ik weet vrijwel zeker dat CS het hier over heeft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb daar inderdaad na vele malen vragen nog steeds geen antwoord op.
Nogmaals dan maar, in de hoop dat hij het nu ziet. Ik snap echt niet waarom dat door de vingers wordt gezien. Als je iets beweert, onderbouw je dat. Zo simpel is het.
[..]
[..]
Ik denk dat dat aan een aantal factoren ligt:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:21 schreef Mylene het volgende:
Als Turkije vindt dat PKK terroristen zijn, waarom geniet Hamas dan zo'n steun?
Als Israël vindt dat Hamas terroristen zijn, waarom genieten de PKK en PJAK dan zo'n steun?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:21 schreef Mylene het volgende:
Als Turkije vindt dat PKK terroristen zijn, waarom geniet Hamas dan zo'n steun?
Hier komt het op neer, ja.quote:
´Er is niets mis met Koerden zolang ze maar stil blijven en alles wat over hun heen komt accepteren´quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
2012: Niets mis met Koerden.
Ik weet niet waar je zo moeilijk over doet. Koerden hebben meer rechten dan ooit Turkije. Onlangs is het Koerdisch een keuzevak geworden op Turkse scholen. Eerder waren er al Koerdische faculteiten opgericht. Ook zijn er in Turkije Koerdische tv zenders. De Turkse regering nodigt de Koerden uit voor een dialoog. Zelfs de Koerdische partij in Turkije, die een verlengstuk is van de PKK heeft de PKK opgeroepen de wapens neer te leggen en de dialoog een kans te geven. Jij leeft niet in Turkije. Ik heb Koerdische schoonfamilie en ze hebben het beter dan ooit. Turkije investeert jaarlijks miljarden in het oosten om de economie te stimuleren. Bedrijven die in Koerdische gebieden investeren krijgen forse belastingvoordelen en ze krijgen flinke kortingen op de rente wanneer ze leningen aangaan. Toch wordt er weinig geinvesteerd door het geweld van de PKK.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:40 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
´Er is niets mis met Koerden zolang ze maar stil blijven en alles wat over hun heen komt accepteren´
Ja, wat moeten we toch blij zijn dat we van niets naar een beetje zijn gegaan. Kijk, ik steun Erdogan in zijn poging om Turkije te democratiseren, maar geheel vertrouwen doe ik niet. Je weet nooit wat de achterliggende motieven zijn. En om eerlijk te zijn is volledige onafhankelijkheid van geheel Koerdistan waar ik op hoop en geen autonomie oid, al snap ik dat dat momenteel wat minder realistisch is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:06 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je zo moeilijk over doet. Koerden hebben meer rechten dan ooit Turkije. Onlangs is het Koerdisch een keuzevak geworden op Turkse scholen. Eerder waren er al Koerdische faculteiten opgericht. Ook zijn er in Turkije Koerdische tv zenders. De Turkse regering nodigt de Koerden uit voor een dialoog. Zelfs de Koerdische partij in Turkije, die een verlengstuk is van de PKK heeft de PKK opgeroepen de wapens neer te leggen en de dialoog een kans te geven. Jij leeft niet in Turkije. Ik heb Koerdische schoonfamilie en ze hebben het beter dan ooit. Turkije investeert jaarlijks miljarden in het oosten om de economie te stimuleren. Bedrijven die in Koerdische gebieden investeren krijgen forse belastingvoordelen en ze krijgen flinke kortingen op de rente wanneer ze leningen aangaan. Toch wordt er weinig geinvesteerd door het geweld van de PKK.
Onschuldige mensen doden dus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:11 schreef Senor__Chang het volgende:
Terroristen vallen burgers aan. Rebellen vallen soldaten aan.
Doe dat maar ja, komt niks zinnigs uit je.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:16 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu aan het trollen bent, ok?
Ik wil ook graag dat de Turken onafhankelijk worden van de Koerden. De Turkse gebieden sturen jaarlijks miljarden naar de Koerdische gebieden. De Koerden stelen ook nog eens jaarlijks miljarden aan elektriciteit. Ruim 95% van de elektriciteitsdiefstal komt uit de Koerdische gebieden. De Turken krijgen hier uiteindelijk de rekening van gepresenteerd. Daarnaast kost het conflict ook nog eens miljarden. Turkije moet gewoon de Koerdische gebieden verlaten en er zou een bevolkingsuitwisseling plaats moeten vinden. Alle Koerden die de afgelopen jaren naar Istanbul, Izmir en de toeristische gebieden verhuisd zijn moeten terug gehuisvest worden naar de Koerdische gebieden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:14 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ja, wat moeten we toch blij zijn dat we van niets naar een beetje zijn gegaan. Kijk, ik steun Erdogan in zijn poging om Turkije te democratiseren, maar geheel vertrouwen doe ik niet. Je weet nooit wat de achterliggende motieven zijn. En om eerlijk te zijn is volledige onafhankelijkheid van geheel Koerdistan waar ik op hoop en geen autonomie oid, al snap ik dat dat momenteel wat minder realistisch is.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:45 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik wil ook graag dat de Turken onafhankelijk worden van de Koerden. De Turkse gebieden sturen jaarlijks miljarden naar de Koerdische gebieden. De Koerden stelen ook nog eens jaarlijks miljarden aan elektriciteit Ruim 95% van de elektriciteitsdiefstal komt uit de Koerdische gebieden. De Turken krijgen hier uiteindelijk de rekening van gepresenteerd. Daarnaast kost het conflict ook nog eens miljarden. Turkije moet gewoon de Koerdische gebieden verlaten en er zou een bevolkingsuitwisseling plaats moeten vinden. Alle Koerden die de afgelopen jaren naar Istanbul, Izmir en de toeristische gebieden verhuisd zijn moeten terug gehuisvest worden naar de Koerdische gebieden.
De PKK heeft een paar weken terug nog 8 vrachtwagens vol met goederen in brand gestoken. Is dat geen terrorisme? Ze hadden ook bouwmachines in brand gestoken. Het is duidelijk. De PKK wil niet dat de Koerdische gebieden zich ontwikkelen. Wie wil er investeren in een gebied waar je vrachtwagens in brand worden gestoken? Op deze manier kunnen ze propaganda voeren dat Turken niet investeren in de Koerdische gebieden. Echter, zelfs vermogende Koerden investeren liever in het westen dan in het Koerdische Zuid-oosten. Ook zijn er geregeld artsen en leraren vermoord door de PKK. Is dat geen terrorisme?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:11 schreef Senor__Chang het volgende:
Terroristen vallen burgers aan. Rebellen vallen soldaten aan.
De pkk is er niet op uit om vrijheid voor de koerden te krijgen. Ook al komt er een koerdistan de pkk zal niet stoppen, het is een terroristische maffia organisatie. Ze verdienen gewoonweg te veel geld met drugshandel, vrouwenhandel en maffiapraktijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:49 schreef polderturk het volgende:
[..]
De PKK heeft een paar weken terug nog 8 vrachtwagens vol met goederen in brand gestoken. Is dat geen terrorisme? Ze hadden ook bouwmachines in brand gestoken. Het is duidelijk. De PKK wil niet dat de Koerdische gebieden zich ontwikkelen. Wie wil er investeren in een gebied waar je vrachtwagens in brand worden gestoken? Op deze manier kunnen ze propaganda voeren dat Turken niet investeren in de Koerdische gebieden. Echter, zelfs vermogende Koerden investeren liever in het westen dan in het Koerdische Zuid-oosten. Ook zijn er geregeld artsen en leraren vermoord door de PKK. Is dat geen terrorisme?
De PKK is bang dat de steun voor de PKK afneemt als de vrijheid en welvaart van Koerden in Turkije toeneemt. Vandaar dat ze opeens de aanslagen opgevoerd hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef xminator het volgende:
De pkk strijd voor 'vrijheid' maar is het dan niet raar dat hoe meer vrijheid de koerden krijgen des te meer aanslagen plaatsvinden? Best frappant.
Overigens vraag ik me af hoeveel meer 'vrijheid' ze kunnen willen. Ze kunnen en mogen evenveel als de rest van Turkije. Het zijn gewoon volwaardige staatsburgers.
Topquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:45 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik wil ook graag dat de Turken onafhankelijk worden van de Koerden. De Turkse gebieden sturen jaarlijks miljarden naar de Koerdische gebieden. De Koerden stelen ook nog eens jaarlijks miljarden aan elektriciteit. Ruim 95% van de elektriciteitsdiefstal komt uit de Koerdische gebieden. De Turken krijgen hier uiteindelijk de rekening van gepresenteerd. Daarnaast kost het conflict ook nog eens miljarden. Turkije moet gewoon de Koerdische gebieden verlaten en er zou een bevolkingsuitwisseling plaats moeten vinden. Alle Koerden die de afgelopen jaren naar Istanbul, Izmir en de toeristische gebieden verhuisd zijn moeten terug gehuisvest worden naar de Koerdische gebieden.
Dorpswachten zijn geen gewone burgers nee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:21 schreef De_Guidance het volgende:
Ah die twee dorpswachten waren ook soldaten ?
En 15-jarigen bij je onzin betrekken is ook nobel?
In een gewapend conflict mag je dus geen soldaten aanvallen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:49 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Doe dat maar ja, komt niks zinnigs uit je.
Bron voor je eerste stuk? En bron voor je laatste stuk?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:49 schreef polderturk het volgende:
[..]
De PKK heeft een paar weken terug nog 8 vrachtwagens vol met goederen in brand gestoken. Is dat geen terrorisme? Ze hadden ook bouwmachines in brand gestoken. Het is duidelijk. De PKK wil niet dat de Koerdische gebieden zich ontwikkelen. Wie wil er investeren in een gebied waar je vrachtwagens in brand worden gestoken? Op deze manier kunnen ze propaganda voeren dat Turken niet investeren in de Koerdische gebieden. Echter, zelfs vermogende Koerden investeren liever in het westen dan in het Koerdische Zuid-oosten. Ook zijn er geregeld artsen en leraren vermoord door de PKK. Is dat geen terrorisme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |