Nee Dat is zoutzuur.quote:
Ja. Echt zwaar terechte beslissing. Kan toch niet zoiets.quote:
Kloptquote:
Ik kan het filmpje niet vinden. Staat die ergens online?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Echt zwaar terechte beslissing. Kan toch niet zoiets.
http://www.businessinside(...)lympics-video-2012-8quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje niet vinden. Staat die ergens online?
Ze hebben toch sterretjes hoe betrouwbaar het is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
Doublepain neemt berichten op voetbalzone serieus, zieltje.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben toch sterretjes hoe betrouwbaar het is.
Het was groen, dan is het altijd goedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
Doublepain neemt berichten op voetbalzone serieus, zieltje.
3 sterren en jij dan bitchquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Nee joh gek, dat is een Ajax meter. hoe meer sterretjes des te zekerder ze zijn dat het een mede Ajacied is.
Dat je uberhaupt de moeite neemt om reacties van 13-jarigen te lezen. Al is dat wel wat meer jouw niveau.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het was groen, dan is het altijd goed
onder de 12 laat ik aan jou overquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt de moeite neemt om reacties van 13-jarigen te lezen. Al is dat wel wat meer jouw niveau.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar zijn de Ierse teams in de voorronde cl
Shamrock Rovers zijn al uitgeschakeld vorige voorronde CL.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Zitten nog in de pubquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Kuyt die de Champions League mistquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef Smoofie het volgende:
Fenerbache doet het ook weer lekker goed.
a zemmelzooiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Shamrock Rovers zijn al uitgeschakeld vorige voorronde CL.
HMF gaat het ook missen dus tjaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kuyt die de Champions League mist![]()
![]()
Komt hij Feyenoord alsnog tegen, dat wil hij juistquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kuyt die de Champions League mist![]()
![]()
Die is hier dan al lang weer terug als EchtNietHMFquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
HMF gaat het ook missen dus tja
Wat is je punt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Door Ekranas, die net 5-0 verloren van Anderlecht
Is dat die club die door AZ en Ajax werd weggespeeld?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Anderlecht is best goed hoor
quote:Glynor Plet is eveneens beschikbaar en speelde de laatste Europese duels. Hoewel hij van eerste spits naar derde is gezakt in de pikorde, krijgt hij de voorkeur.
Shamrock heeft al tijdje niet in nederland gespeeld helaas, anders was ik er wel heen gegaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is dat die club die door AZ en Ajax werd weggespeeld?
Is dat normaal bij Twente ofzo? Met je volle verstand mensen aantrekken en ze vervolgens na een half jaar weer dumpen?quote:
Ze zijn er nog steeds mee bezig las ik vandaag, ik hoop het ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:07 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat guidetti nog terugkomt naar Feyenoord, zal wel helpen, anders hebben we straks 3 clubs die alleen maar punten kosten in de EL.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is dat normaal bij Twente ofzo? Met je volle verstand mensen aantrekken en ze vervolgens na een half jaar weer dumpen?
Ik ben al een tijdje afgehaakt daar, het programma werd echt steeds slechter.quote:
Denswillquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef Smoofie het volgende:
De A-junioren die nu doorkomen bij Ajax zijn echt![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Weet niet wat ze dachten toen ze meer dan een mil + een talent naar Heracles deden inruil voor Plet.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze meneer doet wel vaker gekke dingen.
Als deskundigequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij de OS versie van Zomer van 4
Co z'n ego paste gewoon niet meer door de deur, dus mocht hij buiten blijven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Co aantrekken en vervolgens weer ontslaan.
Co Adriaanse zo snel alweer weg doen, die gek die ze nu hebben terughalen, zijn wijken onzin. Hoofdprijs betalen voor Fer, Tadic. Enzovoort.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Co Adriaanse zo snel alweer weg doen, die gek die ze nu hebben terughalen, zijn wijken onzin. Hoofdprijs betalen voor Fer, Tadic. Enzovoort.
Ze hadden iemand als Co nodig, na zijn vertrek is het alleen maar minder geworden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Co z'n ego paste gewoon niet meer door de deur, dus mocht hij buiten blijven.
Jammer maar helaas, soms loopt het zo.
Dat is wel een pré.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar wel een kindje met een internetverbinding
De gasten die niet goed genoeg zijn vallen vanzelf af.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:16 schreef Doublepain het volgende:
Als NL atleten nou zo trainen, dan winnen ze een keer wat
iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De gasten die niet goed genoeg zijn vallen vanzelf af.
Doe gewoon niet stoer tegen Stinho manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denken dat ik niet stiekem mee lees
Als een ware autist de hele dag de spytool openquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met een speler van Man City?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
Nederlandse cover van FIFA 13
[ afbeelding ]
Bliksemsnelle reactie ook, helaas net 5e gewordenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij is één baas! Ik waardeer hem.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe gewoon niet stoer tegen Stinho man
Fuck yeahquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als een ware autist de hele dag de spytool open
Ik ben zo'n laatbloeier, je weet hoe het werkt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bliksemsnelle reactie ook, helaas net 5e gewordenMaar toch een persoonlijk record, goed gedaan.
Laat hem dan lekker kapen en huntenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij is één baas! Ik waardeer hem.
[..]
Fuck yeah
Nee.
Ik weet wel wat dingen die hij wel mag als alternatief.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat hem dan lekker kapen en hunten
Toen hij weg was moest er gelijk weer gigantisch lang op een topic worden gewacht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat hem dan lekker kapen en hunten
Wat dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet wel wat dingen die hij wel mag als alternatief.
Nee sorry, ik heb wel een nummer voor je als je iets wil rokenquote:
Gewoon laten hunten man, is stinho goed inquote:
Weet ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon laten hunten man, is stinho goed in
Alsof jij niet zat te fappen op je 14equote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij begint te praten over seksuele handelingen over een 14 jarige?
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
Die dozen springen in het water van blijdschap terwijl er nog een team aan het zwemmen is.
Dag goud
5.04: Het moment dat ze er achter komen
Doei die koop ik niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
Nederlandse cover van FIFA 13
[ afbeelding ]
DIe moffen vet springenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
Die dozen springen in het water van blijdschap terwijl er nog een team aan het zwemmen is.
Dag goud
5.04: Het moment dat ze er achter komen
Nee, want is een grap van Lex.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Balen, haal je 'm maar in engeland
90% van de psv jeugd komt van Sparta vandaan manquote:In de Voetbal International van deze week in Marcel Brands, technisch directeur van PSV, erg kritisch op Ajax. De sportbestuurder kaartte aan dat Frank de Boer zijn verlies moet nemen inzake de transfer van Luciano Narsingh en ook de jeugdopleiding van Ajax krijgt een sneer. 'Ajax haalt al jaren de besten elders op', aldus Brands.
'Ik heb laten uitrekenen hoeveel onze concurrent Ajax jaarlijks uitgeeft aan jeugdspelers. Viktor Fischer bijvoorbeeld, heeft 1,4 miljoen euro gekost. Zoveel heeft PSV nog nooit voor een jeugdspeler betaald. Ajax geeft met gemak twee miljoen euro per jaar aan jeugdspelers uit. PSV gaf in de zes, zeven jaar voor mijn komst amper anderhalve ton uit aan nieuwe jeugdspelers.'
'Als je die bedragen vergelijkt, weet je dat je niet hetzelfde rendement kan hebben. Want ook in de jeugd kost kwaliteit geld. Ajax haalt al jaren de beste spelers elders op. Wij moeten daar als PSV zijnde ook wel naar toe', aldus Brands.
'Als je die bedragen vergelijkt, weet je dat je niet hetzelfde rendement kan hebben. Want ook in de jeugd kost kwaliteit geld. Ajax haalt al jaren de beste spelers elders op. Wij moeten daar als PSV zijnde ook wel naar toe', aldus Brands.
Brandts valt niet serieus te nemenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
90% van de psv jeugd komt van Sparta vandaan man
Jezus, wat een mongooltje. Laat je je dan kennen.quote:'Ik heb laten uitrekenen hoeveel onze concurrent Ajax jaarlijks uitgeeft aan jeugdspelers.''
Brands wel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brandts valt niet serieus te nemen
Die van Ajax uit Denemarken, who caresquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is wel heel treurig ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Jezus, wat een mongooltje. Laat je je dan kennen.
Brands blijkbaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van Ajax uit Denemarken, who cares
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lezen!!quote:Wij moeten daar als PSV zijnde ook wel naar toe', aldus Brands.
Ik lees het maar ik vind het gewoon hypocriete gejank van Brandsquote:
Hij heeft wel gelijk over de boerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik lees het maar ik vind het gewoon hypocriete gejank van Brands
Hij zegt wij moeten daar ook naar toe. Dus bij Sparta scouten is een begin. Hij ontkent het toch niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik lees het maar ik vind het gewoon hypocriete gejank van Brands
Moet je bij VI zijn.quote:
Klopt, de boer moet ook niet zo jankenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk over de boer
Maar hij jankt welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij zegt wij moeten daar ook naar toe. Dus bij Sparta scouten is een begin. Hij ontkent het toch niet.
[..]
Moet je bij VI zijn.
Hij zegt toch dat hij dat nu ook wil doen. Hij verteld nu gewoon wat het verschil is met Ajax.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV gaat naar de kinderen hun huis toe om ze alsnog te overtuigen om naar PSV te gaan. Ze doen precies hetzelfde.
Brands moet niet janken.
Dat vragen ze aan hem en geeft antwoord op.quote:
Lekker zeiken over anderequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij dat nu ook wil doen. Hij verteld nu gewoon wat het verschil is met Ajax.
[..]
Dat vragen ze aan hem en geeft antwoord op.
Nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[Radio 49] #2862 Piet, doe mij een halve haan met friet
OS klaar voor nu, ik draai op de radio. Intunen, mee doen en bekken dicht
Ajax wil Narsingh hebben, nou die willen wij ook wel hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker zeiken over andere
boehoe zij doen het ook dus doe ik het ook maar
Je kan het als zeiken zien of je kan het naar reden zien. Brands legt nu reden uit wat het verschil is en waarom Ajax nu zo succesvol is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker zeiken over andere
boehoe zij doen het ook dus doe ik het ook maar
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[Radio 49] #2862 Piet, doe mij een halve haan met friet
OS klaar voor nu, ik draai op de radio. Intunen, mee doen en bekken dicht
Hier laat jij je wel kennen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wil Narsingh hebben, nou die willen wij ook wel hebben.
Maar welke Narsingh?
oh even kijken danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Genee zit daarlang niet gezien joh
Succesvol ja?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan het als zeiken zien of je kan het naar reden zien. Brands legt nu reden uit wat het verschil is en waarom Ajax nu zo succesvol is.
Dat heeft toch een reden. Reden is dat ze beter zijn gaan scouten voor spelers tussen 15-18 jaar. Dat wil Brands nu ook doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Succesvol ja?
Duurde gvd 7jaar voordat we weer kampioen werden man gek
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
die microfoons in de hand bij RTL4
Dat heeft daar niks mee te makenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat heeft toch een reden. Reden is dat ze beter zijn gaan scouten voor spelers tussen 15-18 jaar. Dat wil Brands nu ook doen.
Oh dan kijk ik nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ze hebben net uitgelegd waarom; er is daar een onmundige tering herrie.
Wat is volgens jou de reden dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat heeft daar niks mee te maken
En dan ook nog je twitter kapotquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Hai
Heel de dag zon gehad, kom ik thuis, spoel ik bijna weg in de regen
gelukquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En dan ook nog je twitter kapot
Oké.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
Tsja, zolang er kneusjes als Brands aan de top zitten bij PSV hoef je je in ieder geval niet te verwachten dat PSV op de lange termijn weer echt gaat aanhaken. Een incidenteel kampioenschapje kan nog wel.
Meen je dat?quote:
Nee Eriksen heeft een paar miljoen gekostquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Meen je dat?
Ik vind het ook geluk, maar mensen als Eriksen kun je niet geluk noemen.
Die heeft een ban toch?quote:
Dus jij vind dat Ajax tot nu toe niet zó goed bezig is?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee Eriksen heeft een paar miljoen gekost
Nee jij wel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus jij vind dat Ajax tot nu toe niet zó goed bezig is?
Ga gewoon weg manquote:
Moet jij eens normaal gedrag vertonen, ei.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet hij eerst normaal doen jegens mij
Nee, rot gewoon op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet hij eerst normaal doen jegens mij
Bij iedereenquote:
Ik doe normaalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij eens normaal gedrag vertonen, ei.
Ik kan jou blokkeren, mooi was ik bijna vergetenquote:
Doe maarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan jou blokkeren, mooi was ik bijna vergeten
Kan dat echt niet? Dus Flippiee lulde maar dat ze me blockte wehehehehequote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je staat te boek als een vreselijk irritante user. doe er wat aan
Wijze les van de meester.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet ik daar aan doen dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi dan ben jij ook wegquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Okéquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Paul het volgende:
Ik vind het wel zielig voor jullie dat jullie me niet kunnen blokkeren
Zulks een medelijden
Ik vind het zieligquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Paul het volgende:
Zulks een medelijden
Ik post je foto's welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Paul het volgende:
Zulks een medelijden
Mag ook gewoon per DM.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik post je foto's wel
Dan maar een ban maar ik neem die wel voor het team dan
You go girlquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik post je foto's wel
Dan blijft ie niet wegquote:
Doe normaal Smoof.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor jou dat je maar blijft leven
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik post je foto's wel
Oke komt eraanquote:
Ik heb je foto's, je moet meer sporten manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te makenWat is er spannend aan mijn foto's.
Hamburgers vreten is een sport zo te zienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb je foto's, je moet meer sporten man
De tering niet normaal zeg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb je foto's, je moet meer sporten man
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:53 schreef Paul het volgende:
Ik blijf toch hier![]()
Elke dag kom ik hier posten
Beter doe je wat aan je rollenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:53 schreef Paul het volgende:
Ik blijf toch hier![]()
Elke dag kom ik hier posten
Kan niet als ze niet meer bestaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef Paul het volgende:
Nee hoor, Mulenga gaat een hattrick maken tegen Ajax
Die gaat al naar vitessequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef Paul het volgende:
En Sana maakt er 6 leuk hé.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef Paul het volgende:
Handbalverening celeritasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Jongen! Waar ben jij dan voor? Je woont in de prov Utrecht
Wel gewonnen?quote:
Zo dan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef GGMM het volgende:
Dit topic heeft 191 volgers die niet gereageerd hebben, en 1 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
Steven.
http://feyenoord.netwerk.(...)1-112.php#post244479
Steven.
Godver.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
Steven.
Steven.
Geniaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
Steven.
heeft Raja eigenlijk een ban voor dat bericht over hemquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel jammer dat ik een ip ban heb op die site na mijn bericht over Ronalstinho
Dit soort geintjes moet je niet flikken op utregforumquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel jammer dat ik een ip ban heb op die site na mijn bericht over Ronalstinho
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit soort geintjes moet je niet flikken op utregforum
Ja, Paul heeft er maar één.quote:
Op zijn account jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heeft Raja eigenlijk een ban voor dat bericht over hem
Hou je waffel dikke homoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit soort geintjes moet je niet flikken op utregforum
Boks.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij helpt mijn voorspellingstopic, dan help ik jou ook
quote:
Je hebt 2x volendam erin mongoolquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij helpt mijn voorspellingstopic, dan help ik jou ook
edit gedaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt 2x volendam erin mongool
FOK! Voorspelkoning Editie 12/13: Nieuw seizoen, nieuwe kansenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho waar is jouw topic dan over voorspellingen?
Weer voorspellingenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho waar is jouw topic dan over voorspellingen?
Ik was te snelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
FOK! Voorspelkoning Editie 12/13: Nieuw seizoen, nieuwe kansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |