quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar zijn de Ierse teams in de voorronde cl
Shamrock Rovers zijn al uitgeschakeld vorige voorronde CL.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Zitten nog in de pubquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Kuyt die de Champions League mistquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef Smoofie het volgende:
Fenerbache doet het ook weer lekker goed.
a zemmelzooiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Shamrock Rovers zijn al uitgeschakeld vorige voorronde CL.
HMF gaat het ook missen dus tjaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kuyt die de Champions League mist![]()
![]()
Komt hij Feyenoord alsnog tegen, dat wil hij juistquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kuyt die de Champions League mist![]()
![]()
Die is hier dan al lang weer terug als EchtNietHMFquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
HMF gaat het ook missen dus tja
Wat is je punt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Door Ekranas, die net 5-0 verloren van Anderlecht
Is dat die club die door AZ en Ajax werd weggespeeld?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Anderlecht is best goed hoor
quote:Glynor Plet is eveneens beschikbaar en speelde de laatste Europese duels. Hoewel hij van eerste spits naar derde is gezakt in de pikorde, krijgt hij de voorkeur.
Shamrock heeft al tijdje niet in nederland gespeeld helaas, anders was ik er wel heen gegaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is dat die club die door AZ en Ajax werd weggespeeld?
Is dat normaal bij Twente ofzo? Met je volle verstand mensen aantrekken en ze vervolgens na een half jaar weer dumpen?quote:
Ze zijn er nog steeds mee bezig las ik vandaag, ik hoop het ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:07 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat guidetti nog terugkomt naar Feyenoord, zal wel helpen, anders hebben we straks 3 clubs die alleen maar punten kosten in de EL.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is dat normaal bij Twente ofzo? Met je volle verstand mensen aantrekken en ze vervolgens na een half jaar weer dumpen?
Ik ben al een tijdje afgehaakt daar, het programma werd echt steeds slechter.quote:
Denswillquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef Smoofie het volgende:
De A-junioren die nu doorkomen bij Ajax zijn echt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |