quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ik mag geen mening hebben, want ik zwem geen wedstrijden.
Ik ga nu een rel starten.
Doe eens jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dit weer een uitdaging voor mij?
sambal bijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
Die hebben pilletjes door hun rijst gedaan
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mag geen topics meer hunten daar
van wiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mag geen topics meer hunten daar
Wie is LH?quote:
Fock hem manquote:
quote:
Wat een gelul, hoef je eindelijk een keer niet te wachten op een nieuw topic, is het weer niet goedquote:
Idd.quote:
Vanmiddag was het al triest maar het wordt met het uur triesterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, ik mag blijkbaar niet roepen dat er weer geen medaille is gewonnen
Ik post er al niet meerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd.
Verder overdrijven ze een beetje met trollende vbl'ers natuurlijk, maar dat krijg je er wel een beetje als je hier gaat verkondigen hoe dom ze daar wel niet zijn.
Om eerlijk te zijn snap ik ze wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd.
Verder overdrijven ze een beetje met trollende vbl'ers natuurlijk, maar dat krijg je er wel een beetje als je hier gaat verkondigen hoe dom ze daar wel niet zijn.
Je kan wel vragen wie er beter isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn snap ik ze wel.
Is hetzelfde bij ek en komen mensen vragen wie voor staat wanneer het 0-0 staat. :")
Dat vond ik ook niet vervelend.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn snap ik ze wel.
Is hetzelfde bij ek en komen mensen vragen wie voor staat wanneer het 0-0 staat. :")
Ik ga ook liever met de boot, maarja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik post er al niet meer
Je mag geen mening geven wanneer je zelf niet zwemt
Ik heb toevallig een pleuris hekel aan zelf zwemmen maar mag dus dan ook mijn mening niet geven
Niks. Alleen het is al Ierland op het EK; niemand verwacht dat je wint, dus moet je maar de hele tijd gaan zitten juichen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan wel vragen wie er beter is
Ik snap serieus niet wat er goed aan een 5e plek is
Hoe kan je nou een hekel hebben aan zwemmen. Serieus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik post er al niet meer
Je mag geen mening geven wanneer je zelf niet zwemt
Ik heb toevallig een pleuris hekel aan zelf zwemmen maar mag dus dan ook mijn mening niet geven
Je moet het zien toen Ghana kwart finale haalde of Uruguay 4e. Het is gewoon knap voor iemand die eigenlijk niet goed genoeg is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan wel vragen wie er beter is
Ik snap serieus niet wat er goed aan een 5e plek is
Keer a422.quote:
Niet iedereen nam ze dat in dank afquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks. Alleen het is al Ierland op het EK; niemand verwacht dat je wint, dus moet je maar de hele tijd gaan zitten juichen.
Fans kregen er zelfs een prijsje voor.
Ik lig liever op een luchtbed met een biertje manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een hekel hebben aan zwemmen. Serieus.
Maar een week later is iedereen het vergeten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet het zien toen Ghana kwart finale haalde of Uruguay 4e. Het is gewoon knap voor iemand die eigenlijk niet goed genoeg is.
[..]
Keer a422.
Jij bent hier de enige die dat zegt hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Godskolere. Hoe langzaam kun je zijn in een topic openen![]()
Snap ik, terecht wmb. Maar nu is het alsof je het juichende stadion binnenloopt om te zeggen dat ze moeten stoppen met juichen. Logisch dat je zeik-reacties krijgt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet iedereen nam ze dat in dank af
Lees nog eens goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent hier de enige die dat zegt hoor.
Mensen die geen topic hebben klaarstaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
Waar is Ajacied422, toen ging het veel sneller
Ja maar als sporter wil je toch winnen, niet 4 of 5e worden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, terecht wmb. Maar nu is het alsof je het juichende stadion binnenloopt om te zeggen dat ze moeten stoppen met juichen. Logisch dat je zeik-reacties krijgt.
Ben het ook met je eens.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar als sporter wil je toch winnen, niet 4 of 5e worden?
Dat is bij al dit soort evenementen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar een week later is iedereen het vergeten.
Ik heb ook een grafhekel aan zwemmen ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een hekel hebben aan zwemmen. Serieus.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Je zit toch zelf ook in het livetopic?
Al die kansloze reacties "hahahah 5e faler, niet eens goud" heb je toch ook kunnen lezen?
Dat is dan Verschuren, afgelopen weekend verkapte doodsverwensingen naar Dekker die het niet eens zo heel slecht deed. Of Willebroordse die verrot wordt gescholden omdat ze in de laatste seconde verliest. Al die kansloze, buitenproportionele reacties....
Dat vind ik echt raar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb ook een grafhekel aan zwemmen ja.
Mag gewoon nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef TwenteFC het volgende:
Gediskwalificeerd, te lang onder water gebleven... wtf?!
Beetje zwemmen word je toch niet moe van man.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom?
Je word er moe van, dan loop ik liever in het water,
Ingevoerd na het drama op de os van 1828quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
Straks denken ze nog dat je onder water doping gebruikt
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
Ze hijgen al na 100 meter, ik denk dat die zwemmers maar een matige conditie hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje zwemmen word je toch niet moe van man.
Tja schotse competitie is toch geen reet aanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef Caland het volgende:
Celtic staat gewoon op achterstand tegen één of andere Finse club.![]()
Die supporters zullen feest gevierd hebben dat de Rangers eruit gingen, maar uiteindelijk is het wel de definitieve ondergang van ook Celtic.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
Haha iedereen doping gebruiktquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zou wel een geniale grap zijn, gewoon dat hele zwembad volpompen met doping de nacht van te voren.
En Ajacieden maar roepen dat Celtic zo geweldig wasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef Caland het volgende:
Celtic staat gewoon op achterstand tegen één of andere Finse club.![]()
Die supporters zullen feest gevierd hebben dat de Rangers eruit gingen, maar uiteindelijk is het wel de definitieve ondergang van ook Celtic.
gewoon volgieten met ghb en lsdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zou wel een geniale grap zijn, gewoon dat hele zwembad volpompen met doping de nacht van te voren.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon volgieten met ghb en lsd
kan je lachen
Lsdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef TwenteFC het volgende:
Da's nog beter ja. Spacend door het zwembad heen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kan je lachen
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En Ajacieden maar roepen dat Celtic zo geweldig was
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kan je lachen
Zwemmen met lsd op is alleen geen goede combi denk ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Da's nog beter ja. Spacend door het zwembad heen.
Ik wou net nog zeggen dat ze tegen Ajax ook niet zoveel voorstelde, waar heb jij het over joh?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En Ajacieden maar roepen dat Celtic zo geweldig was
Nog nooit gedaan tegelijk, lijkt me wel een aparte ervaring trouwensquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zwemmen met lsd op is alleen geen goede combi denk ik
Ik vond de droomvlucht al eng in de efteling met paddo's opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan tegelijk, lijkt me wel een aparte ervaring trouwens
Of azijnzuur.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef wietparkiet het volgende:
Zwembad volgieten met snelwerkend laxeermiddel
Heb je filmpje gezien?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef Caland het volgende:
Die badmintonwijven waren nog veel vreemder. 4 teams gediskwalificeerd
Oude berichten van Ajacieden hier en op VZquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik wou net nog zeggen dat ze tegen Ajax ook niet zoveel voorstelde, waar heb jij het over joh?
Jij hebt wel de betere ideeën.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond de droomvlucht al eng in de efteling met paddo's op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |