Ze hijgen al na 100 meter, ik denk dat die zwemmers maar een matige conditie hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje zwemmen word je toch niet moe van man.
Tja schotse competitie is toch geen reet aanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef Caland het volgende:
Celtic staat gewoon op achterstand tegen één of andere Finse club.![]()
Die supporters zullen feest gevierd hebben dat de Rangers eruit gingen, maar uiteindelijk is het wel de definitieve ondergang van ook Celtic.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
Straks denken ze nog dat je onder water doping gebruikt
Haha iedereen doping gebruiktquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zou wel een geniale grap zijn, gewoon dat hele zwembad volpompen met doping de nacht van te voren.
En Ajacieden maar roepen dat Celtic zo geweldig wasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef Caland het volgende:
Celtic staat gewoon op achterstand tegen één of andere Finse club.![]()
Die supporters zullen feest gevierd hebben dat de Rangers eruit gingen, maar uiteindelijk is het wel de definitieve ondergang van ook Celtic.
gewoon volgieten met ghb en lsdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zou wel een geniale grap zijn, gewoon dat hele zwembad volpompen met doping de nacht van te voren.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon volgieten met ghb en lsd
kan je lachen
Lsdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef TwenteFC het volgende:
Da's nog beter ja. Spacend door het zwembad heen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kan je lachen
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En Ajacieden maar roepen dat Celtic zo geweldig was
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kan je lachen
Zwemmen met lsd op is alleen geen goede combi denk ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Da's nog beter ja. Spacend door het zwembad heen.
Ik wou net nog zeggen dat ze tegen Ajax ook niet zoveel voorstelde, waar heb jij het over joh?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En Ajacieden maar roepen dat Celtic zo geweldig was
Nog nooit gedaan tegelijk, lijkt me wel een aparte ervaring trouwensquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zwemmen met lsd op is alleen geen goede combi denk ik
Ik vond de droomvlucht al eng in de efteling met paddo's opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan tegelijk, lijkt me wel een aparte ervaring trouwens
Of azijnzuur.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef wietparkiet het volgende:
Zwembad volgieten met snelwerkend laxeermiddel
Heb je filmpje gezien?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef Caland het volgende:
Die badmintonwijven waren nog veel vreemder. 4 teams gediskwalificeerd
Oude berichten van Ajacieden hier en op VZquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik wou net nog zeggen dat ze tegen Ajax ook niet zoveel voorstelde, waar heb jij het over joh?
Jij hebt wel de betere ideeën.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond de droomvlucht al eng in de efteling met paddo's op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |